تحقیقات که تا سپیده دم روز گذشته به طول انجامید، نشان داد که مرد معتاد به دلیل استعمال مواد مخدر با همسرش دچار اختلافات شدیدی بوده و به همین دلیل همسرش را به طرز دلخراشی به قتل رسانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم که جوانی ۱۹ساله است ناپدری ۲۸ساله‌اش را کشت چون از او کینه داشت.
متأسفانه بدلیل شلیک گلوله های ساچمه ای از اسلحه شکاری پران، دو برادر و یک شخص دیگر جان خود را از دست داده اند.
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل و همدست وی در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
دراگان کوبیلیسکی، مربی سابق تیم ملی والیبال ایران، به شکلی باورنکردنی دختر خود را از دست داد.
ماجرای فقدانی مرد جوان سبب شد تا پرده از یک جنایت هولناک توسط همسر مقتول و همدست وی برداشته شود.
در بررسی‌های به عمل آمده برای پیدا کردن سرنخی از زن جوان به نام پریسا مشخص شد که او با یک مرد غریبه در ارتباط بوده است. به این ترتیب این مرد شناسایی شده و تحت بازجویی قرار گرفت.
روز جمعه پلیس جسد سه شهروند ایرانی را در خانه‌ای در حومه شهر سیاتل، واقع‌در غرب آمریکا، پیدا کرد. هر سه نفر با گلوله تفنگ کشته شده بودند.
پس از اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان به محل حادثه رفتند و با جسد پسر بچه ۵ ساله‌ای روبه‌رو شدند که براثر خفگی و برخورد جسم سخت به کمر و سرش به قتل رسیده بود.
متهم به قتل: هرچه می‌گذشت نگاهم نسبت به سامیار بدتر از قبل می‌شد تا اینکه روز حادثه تصمیم گرفتم که او را بکشم. آن روز صبر کردم تا او از مدرسه برگردد. وقتی او از آسانسور خارج شد و می‌خواست وارد خانه شود با یک میله آهنی که از جعبه ابزار شوهرم برداشته بودم چندین ضربه به سر او زدم و پیکرش را داخل آسانسور انداختم و در ادامه کلید طبقه همکف را زدم و آسانسور پایین رفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل چهار تن از اعضای خانواده همسر سابقش کرده بود، خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد نانوا مظنون به قتل همسر/ راز قتل هولناک/ شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر/ بیت کوین جان گرفت!/ محاکمه پیرمردی که با ماهیتابه همسرش را کشت/ جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا/ تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه قتل همسر/ نورافکنی در حکایت عجیب یک جنایت!
ماموران پلیس با ورود به خانه زن میانسال واقع در طبقه ۱۲ یک برج؛ با پیکر غرق در خون او مواجه شدند که با اصابت ۷ ضربه چاقو به گردن و دیگر نواحی بدن از پا در آمده و به قتل رسیده بود.
متهم گفت: تصمیم به جدایی گرفتم، ولی همسرم مرا طلاق نمی‌داد. در همین روز‌ها بود که وارد فضای مجازی شدم و با جوانی اهل یکی از روستا‌های ملایر آشنا شدم. آن جوان که ادعا می‌کردبه تازگی خدمت سربازی اش را به پایان رسانده است، به درد دل‌های من گوش می‌داد و مدعی بود خودش نیز افسرده است و قبلا دارو‌های مخدردار مانند «متادون» استفاده می‌کرده. وقتی سفره دلم را گشودم و تاکید کردم که می‌خواهم از دست شوهرم خلاص شوم او مرا راهنمایی کرد که چگونه همسرم را به قتل برسانم!
قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی
پسری ۲۷ساله که از بیماری روحی-روانی رنج می‌برد، ابتدا سراغ مادرش رفت و با داس چندین ضربه مهلک به او زد. سپس پدر و برادرش را به‌شدت مجروح کرد و در ادامه به یکی از همسایه‌ها که با شنیدن صدای درگیری برای میانجیگری آمده بود چندین ضربه زد و درحالی‌که داس خون آلود را در دست داشت از آنجا گریخت.
زن جوان که دیگر نمی‌توانست حقیقت موضوع را پنهان کند، وقتی به بن بست تحقیقاتی رسید ناگهان راز هولناکی را فاش کرد. او گقت آن قدر از رفتار‌های همسرم خسته شده بودم که تصمیم به قتل او گرفتم، اما درباره شیوه قتل تردید داشتم تا این که پس از جست وجو در گوگل به نقشه‌ای رسیدم که همسرم را با استفاده از دارو‌های مخدردار به قتل برسانم چرا که او مدام مشروبات الکلی مصرف می‌کرد و همه خانواده اش از این ماجرا خبر داشتند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
این جنایت وحشتناک صبح روز پنج‌شنبه گذشته زمانی در بولوار مجیدیه مشهد رقم خورد که زن ۳۶ ساله بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک، به این نتیجه رسید که دیگر ادامه این زندگی برایش امکان پذیر نیست، به همین دلیل مسیر قانونی را برای طلاق در پیش گرفت تا از «محمد» جدا شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
متهم گفت: قصدم کشتن او نبود. در تمام ۳۷ سالی که با هم زندگی کردیم حتی یک سیلی هم به همسرم نزده بودم. همسرم سال‌ها بود که از بیماری وسواس رنج می‌برد. مثلاً اگر دست به دستگیره در می‌زدی باید ۶ مرتبه دستگیره را تمیز می‌کرد. با اینکه تحت درمان بود، اما وسواسش خوب نشده بود.
در پی وقوع جنایتی هولناک در یک منزل مسکونی واقع در بولوار هاشمیه مشهد، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با راهنمایی‌ها و دستورات قاضی دکتر صفری (قاضی ویژه قتل عمد) آغاز و مشخص شد که مرد ۴۷ ساله‌ای به نام محمد جواد بر اثر اصابت ۳ ضربه چاقو در حالی به قتل رسیده است که فقط همسر و دختر خوانده او در منزل حضور داشتند.
ساعت ۶ صبح یازدهم تیر امسال، پرستار ۲۶ ساله‌ای که در بخش بیماران کرونایی یکی از بیمارستان‌های امدادی مشهد مشغول کار بود، توسط جوان ناشناسی در ابتدای خیابان ولیعصر (عج) ۱۲ با ضربات هولناک خنجر به قتل رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ