از فدراسیون فوتبال عمان برای شرکت در تورنمنت کافا دعوت به عمل آورده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که تامین جنگنده اف-۱۶ برای کی‌یف نه تنها اوکراین را نجات نمی‌دهد بلکه هم برای این کشور و هم برای بشریت تهدید است.
خرمشهر- دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: کیفرخواست پرونده مربوط به فساد مالی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره بندر برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ارسال پیامک‌های محیط زیستی به زوار اربعین برای الگوسازی خبر داد.
جریان نفت از طریق دروژبا، از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و زیرساخت خطوط لوله از آن زمان، چندین بار هدف حملاتی قرار گرفته که مسکو، اوکراین را عامل آن‌ها می‌داند، اما اوکراین این حملات را تائید نکرده است.
ماموریت آتی اسپیس ایکس برای ارسال فضانوردان به فضا تا اواخر ماه آگوست ۲۰۲۳ میلادی به تاخیر افتاده است.در این ماموریت ۴ فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی می روند.
ارسال تصاویر هنجار شکنان برای پلیس که این روزها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، از طرف دفتر سخنگوی فراجا تکذیب شد.
یک موشک آنتارس به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد و همراه خود ۳۷۰۰ کیلوگرم بار را حمل کرد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در سال گذشته هزار و ۴۳۷ شکایت با موضوع سقط جنین از سوی اشخاص حقیقی به قوه قضائیه واصل شد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رفتارهای رهبران این فرقه تروریستی با اعضای این سازمان مصداق بارز نقض فاحش حقوق بشر است و کاملاً رفتار فرقه‌ای با اعضای خود دارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصمیم آمریکا به ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین، گویای عزم واشنگتن بر استمرار جنگ است.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی نیز ضمن اشاره به ارسال دعوت نامه رسمی رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی برای رئیس جمهور کشورمان نسبت بر حضور وی در اجلاس بریکس تاکید کرد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به اختلالی كه در سيستم فروش به وجود آمد، مشتريانی كه موفق به واريز وجه تعهدات موعد فروردين ماه نشدند، دعوتنامه جديد برای آنها صادر خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: هزار و ۱۰۸ خودرو در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شده و تا پایان هفته برای تمام متقاضیان دعوتنامه ارسال می‌شود.
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
امیرعبداللهیان از قصد ایران برای دعوت از ملک سلمان برای سفر به تهران خبر داد و گفت: پادشاه سعودی برای رئیس جمهور ایران دعوتنامه‌ای جهت سفر به ریاض فرستاده است، ما نیز دعوتنامه مشابهی را برای وی ارسال خواهیم کرد.
وریر خارجه گفت: گفت پادشاه عربستان برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دعوتنامه فرستاد و از او خواست که عربستان سفر کند، ما نیز دعوتنامه مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.
دبیر مجمع انتخابات فدراسیون هاکی دعوت‌نامه حضور در این مجمع را برای همه اعضا ارسال کرد.
دعوت‌نامه حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک برای اعضای این مجمع ارسال شد.
فدراسیون قایقرانی تا پایان هفته فرصت دارد که دعوتنامه حضور در مجمع انتخاباتی را برای اعضا ارسال کند و این در حالی است که هنوز تایید صلاحیت‌ها از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
با وجود تعیین قبلی محل و زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا و حتی ارسال دعوتنامه، ملی پوشان ایران برای اعزام به این رقابت‌ها دچار بلاتکلیفی شده‌اند.
با وجود تعیین قبلی محل و زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا و حتی ارسال دعوتنامه، ملی پوشان ایران برای اعزام به این رقابت‌ها دچار بلاتکلیفی شده‌اند.
سعید عزت‌اللهی یکی از ۲۶ بازیکن دعوت‌شده کارلوس کی‌روش به تیم‌ملی خواهد بود.
وو چیان افزود حزب دموکراتیک ترقی خواه که بر منطقه تایوان حاکم است از تکیه بر آمریکا بر خود می بالد و با ارسال دعوتنامه به پلوسی برای سفر به تایوان، مرتکب یک اقدام بسیار خطرناکی شده که می تواند منجر به عواقب بسیار جدی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ