رهبر انقلاب در دیدار با جمعی ازفرماندهان نیروهای مسلح فرموند: اگر عقلایی عمل شود، شکست محاسبات دشمن امکان پذیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور از صدور رای و حکم قطعی برای تعدادی از مدیران سابق بانک مرکزی خبر داد.
پیرو برگزاری آزمون استخدامی دیوان با توجه به نیاز نیروی انسانی به آموزش‌های تخصصی افراد پذیرفته شده در دوره‌های آموزشی حضور می یابند و بعد از آن جذب نهایی انجام می شود.
رخدادهای اخیر در جنین و پس از آن عملیات منحصر بفرد تیراندازی مبارزان مقاومت در شمال کرانه باختری، در روزهای اخیر صهیونیست‌ها را دچار شوک‌های پیاپی کرده است.
فرمانده کل قوا با اشاره به دو جنگی که آمریکا حدود دو دهه قبل در شرق و غرب ایران به راه انداخت گفتند: آمریکایی‌ها منافعی در عراق و افغانستان داشتند، اما هدف نهایی آن‌ها ایران اسلامی بود که به دلیل بنیه بسیار قوی انقلاب اسلامی، در این ماجرا‌ها و هدف نهایی خود شکست خوردند.
رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق محاسبات رئیس جمهور، طبق برخی از امار‌ها ۵ و خورده‌ای بوده؛ طبق برخی از امار‌ها ۴.۴ درصد؛ اما ابراهیم رئیسی برای گرفتن میانگین میان این دو عدد، فرمول جدیدی را مورد استفاده قرار داد. منبع: ایرنا
مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران با اشاره به تحرکات اخیر دشمن گفت: محاسبات دشمن درباره ملت ایران به رغم هزینه‌های گزاف غلط از آب درآمد و آشوب‌ها به جایی نرسید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیوان محاسبات را مکلف به راه اندازی پایگاه جامع مالی و گردآوری اطلاعات مالی و بودجه ای دستگاه های اجرایی بخش عمومی کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که دیوان محاسبات اختیار نظارت و حسابررسی بر همه شرکت های دولتی را دارد و تنها حق نظارت بر موسسات عمومی غیردولتی را ندارد که از بودجه دولت استفاده نمی کند.
رئیس مجلس گفت: وظیفه دیوان محاسبات نظارت، رسیدگی و حسابرسی همه دستگاه‌هاست و دیوان محاسبات اختیار نظارت بر همه شرکت‌های دولتی را دارد.
یک آزمایش صورت گرفته میزان آسیب پذیری سیستم رمزگذاری فعلی را برجسته ساخته است موضوعی که برای شرکت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان نگران کننده است.
مشهد ـ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر محاسبات غلط داشتند و قدرت تحلیل صحیح صحنه را نداشتند و مانند همیشه با شکست مواجه شدند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ (ع)، علت به ثمر نرسیدن نقشه جامع و برنامه‌ریزی شده دشمن در قضایای اخیر را محاسبات غلط آنها از واکنش مردم، جوانان و مسئولان خواندند.
نمایندگان مردم در مجلس سید احمدرضا دستغیب را به عنوان رئیس جدید دیوان محاسبات کشور انتخاب کردند.
در جلسه روز یکشنبه کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس برنامه ۶ نفر بررسی شد و برنامه ۷ نفر دیگر از داوطلبان نیز روز دوشنبه بررسی شد و در نهایت، کمیته ۴ نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای یکسال و نیم باقی مانده از عمر مجلس یازدهم، سوابق گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات را بررسی می‌کنند تا رییس جدید این دیوان را انتخاب کنند.
وزیر امور خارجه عراق اعلام کرد: پرونده عراق حضوری قوی در نشست الجزایر خواهد داشت و تصمیماتی در مخالفت با دخالت در امور عراق گرفته خواهد شد.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
جریان اپوزیسیون زمانی‌که دم از مردم می‌زند مشخص نمی‌کند دقیقا از کدام مردم سخن می‌گوید. مردم میدان انقلاب یا مردمی دیگر؟
گزارش دیوان محاسبات کشور از تخلفات مالی یک فدراسیون
رئیس مجلس گفت: قرار است به زودی دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را ارائه دهد که لازم است حتماً انحرافات از بودجه هم در این گزارش بیاید.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: نظارت و گزارش به هنگام دیوان محاسبات نقش مؤثری در اصلاح ساختار بودجه، انضباط مالی و تدوین بودجه اثربخش تر دارد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است.
طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ