نمایندگان مردم در مجلس سید احمدرضا دستغیب را به عنوان رئیس جدید دیوان محاسبات کشور انتخاب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه با حضور در دیوان محاسبات کشور با سیداحمدرضا دستغیب رئیس کل این نهاد نظارتی دیدار و گفت وگو کرد.
زندگی مردم که تامین شود هم عرف حجاب را به قرار شرعی تنظیم خواهد کرد و هم خانواده‌ها برای تولد فرزند، روز‌ها را خواهند شمرد.
قرارداد همکاری بین جهاددانشگاهی خواجه نصیر و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای تجهیز روشنایی سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز امضا شد.
رئیس دیوان محاسبات طی پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به همتایان خود در سایر کشورهای جهان تبریک گفت.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشور بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ با سید احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور دیدار و گفتگو کرد.
سیداحمدرضا دستغیب طی پیام‌های جداگانه به روسای دیوان محاسبات کشورهای ترکیه و سوریه از وقوع زلزله در این کشورها ابراز تاسف کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سید احمدرضا دستغیب را به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، «سید احمدرضا دستغیب» را به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب کردند.
این دو گزینه در یکی از جلسات علنی مجلس به ارائه برنامه های خود می پردازند و در نهایت یکی از آن ها با رای مجلس به عنوان رییس دیوان محاسبات انتخاب می شود.
رئیس کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه گفت: پژمان پشمچی زاده و سیداحمدرضا دستغیب به عنوان کاندیداهای نهایی ریاست دیوان محاسبات کشور انتخاب شدند.
امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام و برنده مدال طلای مستر المپیا ۲۰۲۲ با حضور در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز سنگ تمام گذاشتند. وی در سال و ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ موفق به کسب برنز شده بود. هادی چوپان با قهرمانی در مستر المپیا، جایزه 400 هزار دلاری را به خود اختصاص داد.
آیت‌الله سیدعلی‌محمد دستغیب در پاسخ به استفتئاتی در خصوص حکم محاربه گفت: حکم محارب این است که اگر کسی را کشته، کشته می‌شود و اگر تنها سلاح کشیده و مردم را ترسانده، تبعید می‌شود و اگر کسی را مجروح کرده، به همان مقدار جراحت قصاص شده و تبعید می‌شود.
در دهه ۵۰ با سالم‌سازی آب در پهنه تهران، سروکله آب شیر فشاری با شکل و شمایل چدنی در برخی از محله‌ها پیدا شد. شیر فلکه‌های آب رایگان اغلب در محله‌های کم‌درآمد و در مسیر‌های پرتردد اهالی قرار داشت. محله‌های استادمعین، هاشمی، قنبرآباد، دستغیب، دامپزشکی و سایر محله‌ها هم جوار از این نعمت بی‌بهره نبودند. اهالی قدیمی محله روایتی خواندنی از چاه‌های نذری و شیرآب فشاری دارند.
معاون اول قوه قضائیه به منظور پیگیری پرونده عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و عرض تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه روز جمعه وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ