پپ گواردیولا در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل ناتینگهام فارست می‌گوید صدرنشینی میلی‌متری با توجه به دو قهرمانی پیاپی تیمش در فصلهای گذشته موقعیتی ایده‌آل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، یکی از دستیاران مهم خود را برای فصل آینده از دست خواهد داد.
دختر پپ گواردیولا بعد از قهرمانی پدرش در اروپا، روی اینستاگرام از او به شدت تمجید کرد.
سیمونه اینزاگی، مربی اینتر، گفت تیمش با بهترین تیم دنیا روبرو می‌شود و فوتبال به عصر قبل و بعد از گواردیولا تقسیم می‌شود.
پپ گواردیولا، بعد از شکست مقابل برنتفورد در مورد برنامه خود پیش از دو فینال حساس پیش رو صحبت کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی تیم سیتی، اعلام کرد کمی نگران آمادگی تیمش مقابل برایتون بعد از جشن قهرمانی اخیر بود.
منچسترسیتی در بازی حساس نیمه نهایی با رئال مادرید هیچ تعویضی انجام نداد.
بایرن مونیخ با قبول تساوی 1-1 مقابل سیتی از صعود به نیمه نهایی UCL بازماند تا بازیکنانش در پایان بازی با اندوه زمین را ترک کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.
لوچانو اسپالتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر میلان به احترام پپ گواردیولا بلند شد و از او بابت سوتفاهمی که ایجاد شده، عذرخواهی کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیورپول عملکرد تیمش را ستایش کرد و گفت جشن گرفتنش مقابل دو بازیکن لیورپول بی‌احترامی به آنها نبوده است.
پپ گواردیولا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش مقابل لیورپول در بازی امروز دو تیم، در کنار زمین شروع به خوشحالی کرد و شادی‌اش را با دو بازیکن لیورپول شریک شد.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد در صورت جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، گزینه اول مدیران سیتی برای جانشینی او است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی تیمش مقابل ناتینگهام فارست گفت سیتی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تنها به دلیل ناکامی در گلزنی دو امتیاز از دست داد.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 3-0 تیمش منچسترسیتی مقابل ولوز به خبرنگاران گفت تیمش با ارائه یک بازی فوق‌العاده به پیروزی رسیده و این برد را بسیار مهم می‌داند.
پپ گواردیولا بعد از شکست منچسترسیتی در دربی منچستر به قبول شدن گل برونو فرناندس اعتراض کرده و گفت داورها در اولدترافورد تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار می‌گیرند.
پپ گواردیولا بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل اورتون در بازی خانگی امشب از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و اورتون را به دفاع کردن 9 نفره متهم کرد و بازی شبیه به برنتفورد متهم کرد.
فدراسیون برزیل بعد از حذف از جام جهانی این روزها به دنبال پیدا کردن جانشینی مناسب برای تیته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل برنتفورد در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
حرکت دست پپ گواردیولا در اعتراض به فشار هواداران لیورپول به داور از جالبترین لحظات بازی حساس دیروز در آنفیلد بود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، ثانیه هایی بعد از قطعی شدن پیروزی تیمش مقابل بروسیا دورتموند از داور کارت زرد گرفت.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 4-2 منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس گفت سیتی مشکلاتی دارد. او در عین حال از درخشش ارلینگ هالند ستایش کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید پس از پایان قراردادش با این باشگاه می‌خواهد مدتی را دور از فوتبال سپری کند.
نقشه مأمور قلابی برای سرقت ۲ کیلو طلا
بعد از خروج استرلینگ از منچسترسیتی، کوین دبروینه تنها بازیکنی هست که قبل از گواردیولا در این تیم بوده!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ