رئیس مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس ماجرای تلخ کشته شدن دو تن از اهالی روستای دانیال سلمان شهر را پیگیری کند. البته رئیس قوه قضائیه به این موضوع ورود کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از بررسی حمله تروریستی روز گذشته به حرم شاهچراغ شیراز در کمیسیون متبوعش خبر داد.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نوعی فروپاشی را در رژیم صهیونیستی ملاحظه می‌کنیم به‌همین خاطر نتانیاهو به دنبال یک حادثه آفرینی جدید است که افکار عمومی داخلی این رژیم را منحرف کند.
احتمال بهبود روابط با مصر پس از عربستان، به عنوان دومین کشور عربی که ایران در سال‌های گذشته با آن تنش داشته، این گمانه‌ را تقویت کرده است که اراده‌ی نظام سیاسی بر این شده که بدون مذاکره مستقیم با خود غرب به رهبری امریکا و تنها با تنش‌زدایی منطقه‌ای، از شدت فشار تحریم‌های بین‌المللی بکاهد.
رئیس کمیته مرز مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منطقه سراوان و مرزهای مشترک با پاکستان اعزام خواهد شد.
حیدری با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال آن است که بیشترین امتیاز را از برجام بگیرد و برجام به نتیجه برسد، اما به ضرر ما باشد، گفت: آن‌ها باید بدانند که موضع و استراتژی ایران در برجام ثابت است و به نتیجه رسیدن برجام و رفع کامل تحریم‌های ایران برای ما حائز اهمیت است. با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشور‌های اروپایی به ما رسیده است، احتمالاً به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون درباره علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس نتیجه گرفته شده که تهدید خطرناکی وجود ندارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را دنبال می‌کند و بنده نیز توضیحات تکمیلی را در این زمینه ارائه خواهم کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون پیگیر علت مسمومیت دانش‌آموزان است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه پرونده حادثه سفارت جمهوری آذربایجان را از نظر قضایی و امنیتی پیگیری می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه پرونده حادثه سفارت جمهوری آذربایجان را از نظر قضایی و امنیتی پیگیری می‌کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با محکوم کردن تعرض به سفارت جمهوری آذربایجان تاکید کرد که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این پرونده را تا دستیابی به نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما در نامه‌ای از وزیر خارجه خواستیم که وفق قوانین موجود، اقدام لازم و سریع برای تحریم متقابل و متناظر شخصیت ها و نهادهای اروپایی را در دستور کار قرار دهد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی آماده حمایت از فعالیت های نیروی دریایی ارتش برای تقویت نقش این نیرو در سواحل مکران است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، گزارش حادثه تروریستی در شیراز بررسی و مشخص شد کاستی‌هایی در تامین امنیت حرم شاهچراغ وجود داشته است.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.
جلیل رحیمی جهان‌آبادی گفت: کاهش سرعت اینترنت و فیلتر نمودن برخی سایت‌های پر مخاطب فضای مجازی جز آسیب گسترده به اقتصاد دیجیتال و ایجاد مشکلات بیشتر برای کار روزانه مردم حاصلی ندارد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم گفت: خساراتی به بخش اعظمی از تاسیسات زندان اوین وارد شده است. در واقع بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان خسارت به زندان اوین در پی حادثه اخیر وارد شده است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: فارغ از این که این جمع بندی‌ها به کجا ختم می‌شود، این حادثه تلخ قابل اغماض نیست و هر نهاد و هر فرد مقصر که قصوری داشته، باید پاسخگو بوده و مجلس هم به دقت این مهم را پیگیری می‌کند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، گفت: موضوع ⁧‫مهسا امینی‬⁩ و حادثه رخ داده را باید ⁧‫مجلس‬⁩ به دقت مورد بررسی و هرگونه تخلف،قصور یا جنایت احتمالی را با قاطعیت پیگیری کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
عموئی گفت که نگاه مجلس به موضوع بررسی مذاکرات هسته‌ای مبنی بر انتفاع اقتصادی مردم و رفع موانع تجارت خارجی است. مذاکرات باید منجر به رفع تحریم‌ها شود به نحوی که انتفاع اقتصادی و فواید تجارت خارجی برای تجار کشور و اهالی اقتصاد فراهم شده و منفعت آن به مردم برسد.
ابوالفضل عمویی گفت: در نشست امروز کمیسیون، ۱۱ سوال نمایندگان بررسی شد و ۴ سوال از جانب نمایندگان طرح کننده سوال، قانع کننده تشخیص داده نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ