عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین ایران و روسیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین ایران و روسیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
اعضای هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی مجلس به استان فارس امروز با فرمانده سپاه استان دیدار و گزارشی از نحوه مسلح کردن تروریست دستگیر شده دریافت کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کلیات و ماده یک طرح دیپلماسی اقتصادی در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی انتظامی بررسی شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور اختصاص داشت و اعضای کمیسیون بر فصول امنیتی و دفاعی و سیاست خارجی این لایحه تمرکز کردند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز ارتش قهرمان مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران و آماده است تا در هر زمان و هر مکان بر سر دشمن فرو آید و منافع ملت بزرگ ایران را حفظ کند.
به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون درباره علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس نتیجه گرفته شده که تهدید خطرناکی وجود ندارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان انرژی اتمی تشکیل خواهد داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور امروز باید واقعا دلواپس معیشت و متاسفانه حتی یک وعده غذای این ملت بزرگ باشیم تورم طوری در این کشور یکه تازی می‌کند که کار از شکاف و دره و گسل طبقاتی گذشته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال انفجار در یکی از مراکز دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جزییات جلسه غیرعلنی امروز با حضور فرمانده سپاه و وزیر امور خارجه را تشریح کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جلسه طرح سوال ۲ نفر از نمایندگان از وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی برگزار شد.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود، با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند. همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و در پی آن، رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد. در پی این ماجرا رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
وزیر اطلاعات به همراه معاونانش امروز با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تحولات و وقایع اخیر کشور گزارشی ارائه کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روند مذاکرات در جلسه امروز بررسی شد و تاکید شد که ایران مسائل غیر هسته‌ای را قابل مذاکره نمی داند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون روند مذاکرات هسته ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون روند مذاکرات هسته ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون روند مذاکرات هسته ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه عصر امروز این کمیسیون با اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان خبرداد.
ابوالفضل عمویی گفت: در نشست امروز کمیسیون، ۱۱ سوال نمایندگان بررسی شد و ۴ سوال از جانب نمایندگان طرح کننده سوال، قانع کننده تشخیص داده نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ