فولاد با گل الکس الگریا از باخت برابر گل‌گهر سیرجان فرار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن نارضایتی از قرعه‌کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی، بر شرایط ایده‌آل حریفان ایران تاکید کرد و گفت: با وجود نابرابری‌ها برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز اعلام کرد: تلاش برای نفوذ یک گروه خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک خنثی شد؛ در این ارتباط ۴ خرابکار کشته شدند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقا جایگاه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و فرزندان و همسران آنها بتوانیم حتماً انجام خواهیم داد.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان از ساعت ۱۱:۳۰‌ با تقابل دو تیم سوئد و اسپانیا در ورزشگاه Eden Park آغاز میشه و دو تیم برای حضور در فینال تلاش میکنن.
این جراحی منحصر به فرد که هفت ساعت به طول انجامید با تلاش تیم جراحی و بیهوشی دانشگاه با موفقیت انجام شد.
جانشین فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید از استان هرمزگان از تلاش مرزبانان هرمزگانی در اجرای طرح رعد ۱۱ تقدیر کرد.
دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا در ماده تعقیبی ۴ هزار متر پارادوچرخه‌سواری گفت: در حالی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در رشته جاده تلاش می‌کنم که از دوچرخه مدرن و استاندارد برخوردار نیستم.
یکی از منابع آگاه دولت درخصوص روندی که نهایتا منجر به استعفای وزیر آموزش و پرورش شد، می‌گوید: «پس از مشخص شدن سوءمدیریت‌های گسترده در آموزش و پرورش در اجرای قانون رتبه‌بندی و عدم واریز حقوق اسفند ماه، برخی مقامات در دولت تلاش کردند، وزیر را مجاب به استعفا کنند. این رایزنی‌ها از جمعه ۱۱ فروردین ماه به صورت جدی‌تر دنبال شد تا اینکه گفتگو‌ها نهایتا ظهر دوشنبه ۱۴ فروردین منجر به نتیجه شد.»
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام پیروز به دلیل بیماری تلف شد.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام به دلیل بیماری تلف شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امسال با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این نیروی الهی، شاهد رشد ۱۱ درصدی تولید قطعات گلوگاهی و همچنین باز آماد ۲۹ فروند هواپیما در این نیرو بوده‌ایم.
رئیس جمهور تونس تلاش کرد مشارکت ضعیف مردم تونس در انتخابات پارلمانی این کشور که در ابتدا هشت درصد و سپس ۱۱ درصد اعلام شد، را توجیه کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در متروی تهران برنامه ۲۰ ساله تا سال ۱۴۲۰ تنظیم شده است که قرار شد در سه فاز هفت ساله خطوط ۸ تا ۱۱ با برنامه ریزی وارد مدار شوند. مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند این بازه ۲۰ ساله را به ۶ سال کاهش دهد.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۵ کیلوگرم تریاک و ۱۱ کیلوگرم حشیش از آنان کشف و ضبط شد. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد و همزمان تلاش برای شناسایی و دستگیری سرباند آنان نیز در دستور کار قرار گرفت.
ولادیمیر پوتین با الحاق بخش‌هایی از اوکراین در روز جمعه نیرو‌هایی را به حرکت درآورد که روسیه را به یک کره شمالی غول پیکر تبدیل می‌کنند. این یک کشور پارانوئید، عصبانی و منزوی خواهد بود، اما برخلاف کره شمالی نسخه روسی در ۱۱ منطقه زمانی از دریای قطب شمال تا دریای سیاه و از لبه اروپای آزاد تا لبه آلاسکا با هزاران کلاهک هسته‌ای پراکنده خواهد شد.
۱۱ سال قبل مردی در جریان یک درگیری زنی را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد. در طول این سال‌ها ۸ نفر از اولیای دم مقتول خواهان قصاص شدند و ۴ بار مرد میانسال به پای چوبه‌دار رفت. اما هر بار با تلاش واحد صلح و سازش مهلت گرفت.
تصاویر منتشر شده از یک زن وزنه‌بردار مصری که باوجود بارداری در حال بلند کردن وزنه‌های سنگین است، در این کشور از ویدیوهای پربازدید روز جمعه ۱۱ شهریور بود. بسیاری از شهروندان مصری تلاش و پشتکار این زن ورزشکار را ستودند، اما برخی از کاربران هم با انتقاد از او، ورزش‌های سنگین را برای سلامت جنین خطرناک دانستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ