میزان پیشرفت فیزیکی فاز 2 شرکت احیا استیل فولاد بافت مطابق با اهداف پیش بینی شده، در حال حاضر به 75 درصد رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: میزان توجه دادگاه‌ها به مجازات جایگزین حبس و استفاده از پابند الکترونیک افزایش یافته است و امید داریم بتوانیم میزان ارائه احکام جایگزین حبس پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: میزان توجه دادگاه‌ها به مجازات جایگزین حبس و استفاده از پابند الکترونیک افزایش یافته است و امید داریم بتوانیم میزان ارائه احکام جایگزین حبس پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: انتظار ما این است که تا پایان سال میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی به بیش از ۳۵ درصد برسد.
هرچند مصرف پروتئین‌ها برای بدن ضروری است، اما بی‌تردید انتخاب نوع، میزان و منبع پروتئین مصرفی نکته مهمی است که باید درباره آن اطلاعات دقیقی داشته باشیم. این را هم اضافه کنیم که امروزه یکی از شاخص‌های مهم توسعه و پیشرفت در جوامع را میزان مصرف «سرانه» پروتئین می‌دانند.
تغییر موازنه قدرت در جنگ اوکراین، بررسی میزان پیشرفت پرونده‌های مرتبط با توافق پکن و تلاش برای جذب سرمایه‌ها و شرکت‌های سعودی سه دستور کار اصلی ماکرون در دیدار با ولیعهد جوان سعودی بود.
مدیران عامل راه‌آهن ایران و عراق ضمن بازدید از راه‌آهن شلمچه_بصره از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه ریلی قرار گرفتند.
اهواز- رئیس‌جمهور از پروژه فاضلاب اهواز و کارون بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت و آخرین وضعیت روند احداث آن قرار گرفت.
دزفول- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: میزان پیشرفت مصوبات سفرهای دور نخست به رئیس‌جمهور گزارش می‌شود.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
طرح خانه‌دار کردن مردم درقالب نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان به این صورت اجرا می‌شود که بخشی از واحد مسکونی تا درصدی از پیشرفت، احداث و به متقاضی واگذار می‌شود. فرد می‌تواند به میزان توان مالی و تسهیلات بانکی مابقی خانه را به تدریج تکمیل کند.
اگر می‌گوییم، وضعیت اشتغال جامعه و قدرت خرید مردم افزایش پیدا کرده، باید این موضوع را مردم احساس کنند. اگر ادعا می‌شود، تورم مهار شده یا روندی کاهشی داشته، باید مردم در خرید‌های روزمره‌شان این امر را ببینید. در پرداختن به این‌که حقیقت نزد کیست، در دسترس‌ترین راه‌حل ارجاع به واقعیات است. هر آن‌چه با واقعیات موجود انطباق داشته باشد، به حقیقت نزدیک‌تر خواهد بود. معیار سنجش حقیقت را می‌توان در ادراک روزانه شهروندان از خریدهایشان، سوار تاکسی شدن‌شان، میزان احساس امنیت اقتصادی‌شان، میزان همخوانی درآمد‌ها و هزینه‌هایشان مورد سنجش قرار داد. هیچ معیاری بالاتر و ارجح‌تر از صدا و فهم عموم مردم وجود نداشته و ندارد
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به 83.1 درصد رسیده و طبق برنامه، تست سرد آن تا پایان بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: گزارش وزارت ارتباطات از میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات، هنوز تکمیل نشده و در دست بررسی است.
وزیر ارتباطات از راه اندازی ۴۰۰ سایت نسل پنجم تلفن همراه در دهه فجر امسال خبر داد و از رسیدن میزان پیشرفت احداث شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد خبر داد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان مشهد که با مشارکت این بانک در حال احداث است، بازدید و میزان پیشرفت و فرایند اجرایی این پروژه را مورد بررسی قرار داد.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
هیچ راه بهتری برای بازگرداندن ایمان ما به آینده جز افزایش میزان نیروی مغزی موجود برای نوع بشر وجود ندارد؛ و هیچ راهی آسان‌تر برای افزایش این قدرت مغزی وجود ندارد جز آن که به نوابغ امکاناتی را برای انجام کار‌هایی که تنها خود می‌توانند انجام دهند اختصاص دهیم: فکر کردن به افکاری که پیش‌تر هرگز به آن فکر نکرده بودند و حل مشکلاتی که تاکنون غیرقابل حل تلقی می‌شدند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات افزایش یافته و حداکثر تا سال ۱۴۰۳ این طرح را به سرانجام نهایی می‌رسانیم.
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی آخرین وضعیت فضای مجازی کشور و میزان پیشرفت شبکه ملی، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و سکوهای داخلی برای توسعه خدمات داخلی و تقویت اقتصاد دیجیتال بر روی این شبکه تاکید کردند.
اعضای شورای‌ عالی فضای مجازی ضمن بررسی آخرین وضعیت فضای مجازی کشور و میزان پیشرفت شبکه ملی، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و سکوهای داخلی تاکید کردند.
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: پیشرفت در بخش زیرساخت ارتباطی بالای ۷۰-۸۰ درصد و میزان پیشرفت در حوزه زیرساخت اطلاعاتی نیز ۵۰ درصد است.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی تندگویان (شگویا) با حضور ۸۵.۵۳ درصد سهامداران امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد. گزارش کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
ما محصولات پتروشیمی را تولید می‌کنیم و خام به دنیا می‌فروشیم، در حالی که بیش از هفت هزار کالای پایین دستی از این مواد تولید می‌شود؛ لذا باید در کنار احداث پتروشیمی، به میزان ده برابر در صنایع پایین دستی سرمایه‌گذاری کرد. ما کار سخت را انجام می‌دهیم، اما کار آسان را که ثروت بیشتری دارد از دست می‌دهیم که پژوهشگران و دانشگاه‌ها می‌توانند در این خصوص راه حل ارایه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ