صفا هادی در گفتگو‌ با برنامه پادکست از حضور مجددش در تیم‌ملی عراق و شیطنت رسانه‌ها صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنها انتقال بزرگ تابستانی فوتبال ایران در دستان پینتو داکوستا، رئیس باشگاه پورتو، است.
منصور قنبرزاده ادعای مدیرعامل سپاهان و تراکتور در مورد رقم رضایتنامه دو ستاره خود را تائید کرد.
مهدی قایدی می گوید که همسرش در کارهایش دخالت نمی کند و او علاقه دارد وینگر بوشهری در استقلال به کارش ادامه دهد.
قیمت بلیت بازی تیم‌های زیر ۲۳ سال ایران و عراق برای علاقه‌مندان به فوتبال در کشور میزبان تعجب برانگیز بوده است.
فرهاد کاظمی معتقد است دلال‌ها موجب خراب شدن فوتبال شده‌اند.
علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی در جام حذفی با حضور در برنامه 360 از حواشی و اتفاقات قبل از رفتن خود از پرسپولیس گفت: بخاطر صد هزار دلار با زندگی و آینده من بازی کردند!
تراکتور با مجموع ۲۶۷ هزار تماشاگر و میانگین ۳۳ هزار و ۳۷۵ تماشاگر در بازی‌های خانگی، پرتماشاگرترین تیم فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم بود.
"پیکه یادت باشه، تراکتور سرورته" - این خلاصه واکنش‌هایی است که طرفدارانی با پروفایل تیم فوتبال تراکتور در صفحه جرارد پیکه داشته‌اند.
فروش پیراهن بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران کمک ۱۰ هزار یورویی به کودکان زلزله زده خوی را به همراه داشت.
باشگاه پرسپولیس در حالی موفق شد مجوز فروش هزار صندلی از قسمت غربی ورزشگاه آزادی را به دست آورد که قیمت ۴۰۰ هزار تومانی را روی آن گذاشت تا هوادارانی که قصد دارند در این قسمت مستقر شوند، بهای بیشتری را بپردازند.
سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی حضور ۴۱ هزار تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات را یک رکورد بی سابقه در ورزش ایران دانست.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال از جریمه احتمالی ۳۰۰ هزار دلاری به دلیل تقلب در بحث صدور مجوز حرفه‌ای خبر داد.
بلیت فروشی مسابقه دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از امروز آغاز شد.
مشخص شده است پاداش برد برابر هر یک از سه تیم هم‌گروه ایران ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. تا اینجا و از جایی که جامی حیثیتی و سیاسی بود، اختصاص این عدد و رقم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی چندان عجیب‌و‌غریب به نظر نمی‌رسد، ولی بخش بحث‌برانگیز ماجرا مربوط به جایی است که عنوان شده رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دبیرکل و خزانه‌دار هم به اندازه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برای خودشان پاداش در نظر گرفته و حتی بالاتر از نام بازیکنان، اسم خودشان را برای دریافت این پاداش در دستور‌العمل گنجانده‌اند.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: قبل از دیدار با آمریکا نفری ۷ هزار دلار که در مجموع نزدیک به ۶ میلیارد تومان بود، برای خیریه گذاشتیم.
آمار تعداد پاس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بسیار ناامید کننده‌ای است و حتی از تیم‌های حذف شده ولز، اکوادور و قطر هم پایین‌تر است!
تحلیل‌گر سرشناس جهان عرب، ضمن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا می‌گوید با برد ایران میلیون‌ها مسلمان و صدها هزار مستضعف خوشحال خواهند شد.
خیابانی گزارشگر فوتبال در برنامه ای گفت: دلیل برد عربستان حمایت ملی از این تیم بود و دلیل باخت ایران عدم حمایت از تیم ملی بود.
سازمان زیباسازی همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی و حضور ایران در این دوره از مسابقات اقداماتی را انجام داد.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
در فصل گذشته فوتبال ایران، کمیته انضباطی مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شاغلان در فوتبال را جریمه کرده است!
محل برگزاری دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و اروگوئه در اتریش مشخص شد.
عبور از مرز هزار امتیاز برای هر مربی شاغل در هر لیگی یک هدف رویایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ