بلیت فروشی مسابقه دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از امروز آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان-مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس‌های هواپیمایی است و هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.
در حالی که ابتدا قرار بود بلیت‌فروشی بازی تراکتور تا فردا صبح باشد اما این تاریخ تمدید شد.
بلیت‌فروشی بازی تراکتور - پرسپولیس از صبح فردا آغاز خواهد شد.
تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، بلافاصله با همان چهره‌های شاخص خود راهی بازی‌های آسیایی چین می‌شود.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین که با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها تعیین می‌شود، از تهران تا مرز مهران ۶۸۰هزار تومان تعیین شده است.
فیفا بلیت‌های رایگان برای جام جهانی زنان در نظر گرفته است.
ده ها هزار فلسطینی امروز نماز جمعه را در میان تدابیر شدید امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی واقع در شهر بیت المقدس اقامه کردند.
رسانه‌های مختلف خبر دادند که تنها به فاصله پنج دقیقه تمام بلیت‌های بازی اندونزی - ارژانتین به فروش رفته است.
مراسم معارفه کریم بنزما امروز در جده برگزار می‌شود.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، ۱۰ دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، 10 دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بلیت فروشی الکترونیکی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت مصدومیت «لئاندرو پریرا» قبل از بازی با استقلال فردا مشخص می شود.
پس از یک کش و قوس، بالاخره قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد و پس از گذشت یک هفته از افزایش قیمت بلیت، رصد سایت های فروش نشان می دهد بلیت هواپیما در تمام مسیرها موجود است.
باشگاه استقلال از هوادارانش خواست در بازی امروز با نساجی از تمام ظرفیت تعیین شده روی سکوهای ورزشگاه آزادی استفاده کنند.
باشگاه نساجی بلیت جایگاه خود را به قیمت صد هزار تومان و بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس را به قیمت 250 هزار تومان به فروش می‌رساند.
امروز مطالبی همچون در بلندمدت چه اتفاقی برای سکه، طلا و بیت کوین خواهد افتاد؟، قیمت دلار امروز چقدر بالا رفت؟، ارزان و گران‌ترین خودرو در بازار امروز، پیش بینی طلا و سکه و بیت کوین از دیدگاه کارشناسان، خبری مهم برای سهامداران فملی، جلسه مهم برای عرضه خودرو، در عرضه اولیه ثجنوب به هر صندوق چند سهم رسید؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد نصف شدن قیمت بلیت اتوبوس مطرح شد تا در این بستر مردم به سمت حمل و نقل عمومی بروند.
امروز مطالبی همچون وضعیت بورس فردا چگونه خواهد بود؟، بورس فردا تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی خواهد بود؟، جزییات سومین عرضه لاماری در بورس کالا، نماد‌هایی که از صف فروش به صف خرید نشستند!، تحلیل تکنیکال تکشا و دحاوی ۲۰ آذر ۱۴۰۱، تحلیل گشان امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | همچنان صعودی می‌ماند؟، بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۵هزار دلار برسد، ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در حالی معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از افزایش ۷۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین خبر داده بود که نرخ بلیت برای برخی مسیرها تا ۵۰ درصد دیگر افزایش یافته است.
شلمچه- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تا ۲۳ شهریورماه سال جاری از مرزهای کشور عازم مبدا می‌شوند، نرخ بلیط برای آنها ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با اتصال سامانه بلیط فروشی اتوبوس اربعین به سامانه سماح، ۵۰ درصد از ظرفیت شرکت‌ها اینترنتی فروخته می‌شود.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: هزینه هنگفت ساخت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب امروزه بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان است از بیت المال صرف شده است.
قیمت بلیت‌های این مسابقه ۵۰ هزارتومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه بالا، ۱۰۰ هزار تومان برای روبروی جایگاه، ۲۰۰ هزار تومان برای جایگاه و ۵۰۰ هزار تومان برای VIP‌ تعیین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ