در پی هجوم یک خودرو به میان جمعیت در فرانسه، شماری زخمی شدند و گفته می‌شود وضعیت برخی از زخمی‌ها وخیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هجوم یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.
هجوم یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.
روز‌ها جایش را به هفته می‌داد و چاک همچنان در حال باد کردن و بزرگ شدن بود، به طوری که همه محل از چاک حرف می‌زدند و جمعیتی از سراسر جهان می‌خواستند مرغی را ببینند که با خوردن پاپ کورن به یک توپ بزرگ تبدیل شده است. چاک حتی تیتر اخبار سراسر جهان هم شد و خبرنگاران و گزارشگران تلویزیون به مزرعه فِرِد هجوم آوردند تا این پدیده عجیب را ثبت دوربین کنند.
علی دایی تنها موفق شد در یک غرفه نمایشگاه صنایع غذایی حضور پیدا کند و بعد از لحظات کوتاهی، استقبال کم نظیر مردم برای گرفتن عکس و فیلم و امضا، جو سالن را بهم ریخت.
حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.
مدیرعامل هلال‌احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش‌آموز اردبیلی از هجوم سیل در یک اردوی تفریحی تابستانه خبر داد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش‌آموز اردبیلی از هجوم سیل در یک اردوی تفریحی تابستانه خبر داد.
لین ژی کیانگ، معاون مدیر آژانس پرواز‌های فضایی انسانی چین، طی یک کنفرانس خبری در مرکز پرتاب ماهواره جیوچوان گفت: «برنامه‌های این کشور برای فرود روی ماه شامل «اقامت کوتاه در سطح ماه و اکتشاف مشترک انسان و ربات» است.
استقبال عجیب از یک بلاگر اینستاگرامی در پاساژ رویال سعادت‌آباد را ببینید.
افراد مسلح با هجوم به خانه‌ای در آفریقای جنوبی، ۱۰ عضو یک خانواده را به قتل رساندند.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
سی ان ان به نقل از یک منبع آگاه نوشت که ترامپ شخصا فرم عدم اقرار به جرم را پر خواهد کرد نه از طریق وکیلش.
منطقه‌ای تحت محاصره یک گونه مهاجم جدید است که آدم خوار است و پیتون راک آفریقایی نام دارد.
یک زن جوان می‌گوید: «هر روز باید این وضعیت را تحمل کنیم، جا برای نفس کشیدن وجود ندارد و با خود فکر می‌کنم آن‌هایی که بیماری تنفسی دارند و در عین حال مجبورند از مترو استفاده کنند چه کار می‌کنند. خود من هم مجبور هستم وگرنه چه کسی حاضر است این حجم از شلوغی و فشار را تحمل کند. اگر چندین قطار و واگن اضافه شود این مشکلات حل می‌شود، اما چرا اضافه نمی‌شود را هیچ‌کس نمی‌داند.» مسافرانی که در ایستگاه بعد سوار قطار می‌شوند از معطلی بیش از حد گلایه می‌کنند و می‌گویند، ممکن است دیگر نتوانند به کارشان برسند.
عجیب‌ترین تصمیم یک داور در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته هفتم ایتالیا رقم خورد. داور این مسابقه توپی را که وارد دروازه نشده را گل اعلام کرد! بازیکنان نویکاتارو پس از اینکه داور اعلام گل کرد به او هجوم آورده و اعتراض کردند.
یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه و تنها چند روز پس از هجوم «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی، عازم امارات می‌شود.
یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه و تنها چند روز پس از هجوم «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی، عازم امارات می‌شود.
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
تصاویری از سرقت دزدان از یک فروشگاه تلفن همراه در آمریکا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران با اشاره به آمار تازه‌ای از پرونده‌های ساخت‌وساز غیرمجاز در روز‌ها و هفته‌های اخیر می‌گوید: با وجود تلاش‌های شهرداری و مقابله‌هایی که صورت گرفته، باز هم سودجویان در دو هفته گذشته از فرصت سوء استفاده کردند و یک‌باره بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ ملک ساختند. بیشتر این‌ها هم مالک نیستند و اکثرا افرادی هستند که روی زمین‌های مردم ساختمان می‌سازند.
پس از پایان یک مسابقه فوتبال در اندونزی و به دلیل هجوم هواداران، ۱۷۴ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.
هجوم تماشاگران یک مسابقه فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آنها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل، ۱۲۷ کشته و ۱۸۸ زخمی برجای گذاشت.
یک مرد جوان در لندن با هجوم به زمین و اقدام به خودسوزی باعث توقف مسابقه تنیس لیور کاپ برای مدت کوتاهی شد.
بنابر اطلاعات منابع علمی، عقرب‌های آمادوک (گاردیوم) از خطرناک‌ترین عقرب‌ها هستند. سم عقرب‌های گاردیوم بسیار خطرناک است و زهر این نوع کژدم می‌تواند یک انسان بالغ را به راحتی از پا در بیاورد. رنگ نر آن طوسی متمایل به کرم و رنگ ماده آن کرم متمایل به قهوه‌ای است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ