یک نماینده پارلمان عراق در سخنانی تأکید کرد: برگزاری مجدد انتخابات در عراق مستلزم تحقق ۳ شرط اصلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک برای حل مشکل انتخابات ژیمناستیک مکاتباتی داشته و در انتظار پاسخ مسئولان فدراسیون جهانی است.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین که چند ماهی است با اتخاذ برخی مواضع تند در حوزه سیاست داخلی از جمله لزوم برگزاری رفراندوم، راه‌اندازی سایت شخصی و همچنین دیدار‌های پیاپی در تلاش است خود را بار دیگر در فضای سیاسی کشور احیا کند و بر سر زبان‌ها بیندازد، اخیرا با انتشار مطلبی در سایت خود پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ و چینش کابینه یازدهم، با حرف‌های ضدونقیض مجددا توجه افکار عمومی و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
این دومین بار است که هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران ایراد گرفته، اما نمایندگان در صحن مجلس همچنان بر مصوبه خود اصرار می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر مصوبه قبلی خود پیرامون برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران اصرار کردند.
انتخابات فدراسیون کشتی در موعد مقرر برگزار می شود
قم- در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جهانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجید تلخابی به نماینده رژیم صهیونیستی برای حضور در هیئت رئیسه این فدراسیون رأی منفی داد.
با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون دوچرخه سواری با طرح شکایت یکی از کاندیداها، این فدراسیون مجدداً وارد حاشیه شده و تلاش برای ابطال انتخابات در حال انجام است.
مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال با انتخاب مجدد علیرضا پاکدل به عنوان رئیس این مجموعه برگزار شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال با انتخاب مجدد علیرضا پاکدل به عنوان رئیس این مجموعه برگزار شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال با انتخاب مجدد علیرضا پاکدل به عنوان رئیس این مجموعه برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی به دلیل برخی ایرادات، مجدداً به کارگروه تخصصی بازگشت تا پس از رفع ایرادات و ابهامات در صحن کمیسیون بررسی شود.
امیر عزیزی پور در انتخابات دو هفته قبل تایید صلاحیت نشده بود و اعضای مجمع هم در اعتراض به این موضوع انتخابات را نیمه کاره ترک کردند تا انتخابات امروز مجددا برگزار شود.
سرپرست هیئت کشتی تهران بار دیگر از اداره کل ورزش پایتخت خواست که زمینه برگزاری انتخابات این هیئت را فراهم کند.
رییس اسبق سازمان لیگ فوتبال ایران با وجود لغو و برگزاری مجدد مجمع از برگزارکنندگان انتخابات تشکر کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا، برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ یا اعلام نام او به عنوان «پیروز برحق» در آن انتخابات را خواستار شد.
تنها سه ساعت پس از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مجددا تصمیم به برگزاری آن گرفته شد.
در جریان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، مجید شایسته در یک اتفاق جنجالی انصراف خود را از نامزدی برای ریاست این کمیته اعلام کرد.
سیاستمدار مستقل در اقلیم کردستان عراق با اشاره به 13 پروننده جنجالی میان احزاب کُرد در این منطقه از مخالفت آنها با برگزاری انتخابات مجدد در برهه کنونی خبر داد.
یک کارشناس مسائل حقوقی عراق گفت: از آنجایی که دولت پیشبرد امور عراق یک دولت موقت است، بنابراین صلاحیت و اختیار برگزاری انتخابات پارلمانی مجدد را ندارد.
رئیس پارلمان عراق با انتشار یک پست توئیتری از برگزاری مجدد انتخابات پارلمانی در این کشور حمایت کرد.
عضو ائتلاف «فتح» عراق در سخنانی تأکید کرد: بعید به نظر می رسد که هیئت هماهنگی شیعی با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات مجدد موافقت نماید.
رئیس سازمان حشد شعبی در سخنانی تصریح کرد: دولت فعلی عراق موقت است و صلاحیت برگزاری انتخابات مجدد را ندارد.
رئیس سازمان حشد شعبی در سخنانی تصریح کرد: دولت فعلی عراق موقت است و صلاحیت برگزاری انتخابات مجدد را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ