سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: امیدواریم از ایران و ژاپن عبور کنیم و قهرمان آسیا بشویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
اصفهان - سرمربی سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم var در ایران فراهم شود تا کار داوران در قضاوت آسان‌تر شود.
در حال حاضر یک میلیون خانوار معادل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از کالابرگ الکترونیک استفاده می‌کنند که متولیان امر امیدوارند این عدد از ۱۰ میلیون خانوار عبور کند.
سرمربی ملوان در اولین نشست خبری فصل از هواداران این تیم دعوت کرد تا در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
وجیدی گفت: با توجه به گرمای زیاد در مرز‌های دیگر و مساله بُعد مسافت، امیدواریم زائران بیشتری از مرز تمرچین عبور کرده و ما نیز زمینه سفر بهتر را فراهم کنیم.
النصر به لطف گل دیدنی و تماشایی کریستیانو رونالدو، توانست از سد الشباب عبور کند و بازی 2 بر صفر باخته را پیروز شود.
شهردار تهران گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا دو برابر سال گذشته تونل‌های عبوری مترو را داشته باشیم و به رشد ۲۲ کیلومتری برسیم و ۱۳ ایستگاه را افتتاح کنیم.
استقلالی ها که امید زیادی دارند دربی انتقامی را در جام حذفی برگزار کنند، باید ابتدا از سد پارس جنوبی عبور کنند.
مربی تیم ملی واترپلو ایران ابراز امیدواری کرد ملی‌پوشان در آینده با برنامه‌ریزی و تدارک بهتر بتوانند همانند قزاقستان از سد تیمی مانند چین نیز عبور کرده و این تیم را نیز شکست دهند.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
مربی تیم فوتبال گل گهر ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی برابر پیکان بتواند دفاع این تیم را مغلوب کند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الفیصلی به میدان می‌رود و امیدوار است به عنوان تنها نماینده ایران از این مرحله هم عبور کند.
سرمربی فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد تیمش با تمرکز لازم بتواند شرایط دستیابی به کسب نتیجه و عبور از نماینده عربستان را شکل دهد.
قهرمانی بی دردسر پرسپولیس در پایان نیم فصل، هواداران این تیم را بیش از همیشه به تکرار قهرمانی در پایان فصل امیدوار کرده است‌.
امیدواری زیادی در اردوی برزیلی‌ها وجود دارد که آنها این بار موفق به عبور از پیچ مرگ جام جهانی خواهند شد.
کارشناس فوتبال ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیم ملی بتوانند با تمرکز روی فوتبال و استراتژی جدید کادر فنی از سد تیم ملی ولز عبور کنند.
راننده مکزیکی ردبول اتریش امیدوار به کسب عنوان نایب‌قهرمانی در فرمول یک 2022 است.
یامین‌پور با بیان اینکه جهان رسانه‌ای جهانی پرجوش و خروش است، گفت: امیدوارم شما دانش‌آموزان از این جهان پرجوش و خروش با موفقیت و سالم عبور کنید و جزو مسخ‌شدگان برخی شبکه‌های اجتماعی قرار نگیرد. همچنین جزو تأثیرگذاران باشید و در زمره مسخ‌شدگان در شبکه‌های اجتماعی قرار نگیرید.
روزنامه گاردین در گزارشی درباره پیروزی تیم ملی بر اروگوئه می‌گوید ایران امیدوار است با بازگشت کی‌روش بتواند با عبور از وضعیت به‌هم‌ریخته قبلی در جام جهانی بدرخشد.
کرمی در نهایت در توصیه به نمایش این فیلم گفت: «امید» بالاترین موهبت برای انسان‌هاست. داشتن امید و توکل وتلاش باعث عبور انسان از سختی ها ناملایمات و مرارت‌های زندگی است. هر فرد، جامعه‌ و ملتی که امیدش را از دست بدهد نابود می‌شود. این فیلم به ما نشان می‌دهد که چگونه در اوج گرفتاری‌ها، امیدواری منجر به پیروزی می‌شود. اگر جوان‌ها می‌خواهند ببینند که اعتقاد و امید چگونه می‌تواند ثمربخش باشد باید این فیلم را ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ