بازگشایی نماد بانک آینده را به فهرست اقدامات مثبت خود اضافه کنید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کیمیا با اشاره به اخذ مجوز لازم از سوی شرکت فرابورس و سازمان بورس گفت: فردا نماد «تکیمیا» رسماً بازگشایی می‌شود.‌
امروز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در نیمه ابتدایی بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بانکی بود و با بازگشایی نماد وآیند رقم عجیبی از ورود پول حقیقی به این سهم مشاهده شد.
امروز مطالبی همچون قیمت این خودرو ۸۵۰ میلیون تومان شد، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس امروز | شاخص سبز می شود یا قرمز؟، بازگشایی دو نماد در بازار پایه، عرضه خودرو در بورس کالا در هاله‌ای از ابهام، بازگشایی این نماد حداکثر تا ساعت ۱۰؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حسین قربان‌زاده توضیحاتی در خصوص مشکل به وجود آمده در تعویق بازگشایی نماد استقلال در فرابورس داد.
شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به «تپسی» به عنوان نخستین استارت آپ، سه شنبه ۲۴ خردادماه وارد بازار دوم فرابورس شد و پس از عرضه متوقف گردید. زمزمه بازگشایی این نماد شنیده می شود. این نماد چه زمانی بازگشایی می شود؟
رئیس سازمان خصوصی سازی درباره بازگشایی نماد پرسپولیس گفت: علت اینکه جزئیات رقم قرارداد بازیکنان منتشر نشده است، جلوگیری از رقابت ناسالم بود.
از صبح امروز امکان خرید و فروش در بازار سهام نماد پرسپولیس وجود دارد.
نماد معاملاتی پرسپولیس در جلسه معاملاتی فردا چهارشنبه (۹ شهریور) گشایش خواهد یافت.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس در فرابورس در هفته آینده خبر داد.
بانوی کارآفرین با راه‌اندازی کار خیاطی علاوه بر آموزش کسب و کار به ده‌ها نفر از جوانان جویای کار، برای ۲۳ نفر نیز اشتغال ایجاد کرده است.
اگر ستاره‌ای نسبتا نزدیک به زمین باشد روش‌های مختلفی در دسترس ماست. یکی از آن روش‌ها این است که بفهمیم آیا می‌توانیم لیتیوم را در طیف آن تشخیص دهیم یا خیر. لیتیوم خیلی سریع تمام می‌شود بنابراین، اگر ستاره‌ای لیتیوم را در طیف خود نشان دهد به ما این پیام را می‌رساند که بسیار جوان است.
چای سبز برای افرادی که کبد چرب دارند کمک کننده است؛ مغز دانه‌ها به خصوص گردو و در ادویه‌ها دارچین مفیدند و البته همه این‌ها در کنار فعالیت فیزیکی مناسب به استفاده از عرقیجاتی مثل خارشتر، اسفرزه، بیدمشک و شیرخشت، بادرنجبویه و ... اثر می‌بخشد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۵۶۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
همچنان برخی فعالان بازار معتقدند که نوسانات بورس طبیعی نیست و دست های پشت پرده در کار هستند و برخی نماینده های مجلس هم از آغاز به کار کمیته تحقیق و تفحص بورس خبر داده اند.
بانک مرکزی ایران در حالی از راه‌اندازی فاز آزمایشی رمزپول بانک مرکزی ایران با عنوان «رمزریال» خبر می‌دهد که برخی کارشناسان حوزه فناوری معتقدند دیجیتالی کردن ریال، با ارزش و پشتوانه فعلی، بی‌معنی است زیرا با گذشت سال‌ها از مطرح شدن موضوع ارزهای دیجیتالی در ایران، این حوزه هنوز مقررات‌گذاری نشده و بلاتکلیف مانده است.
نوش‌دارویی جدید قرار است از سمت سازمان بورس به بازار سرمایه کشور تزریق شود. نوش‌دارویی که هدف آن تقویت سمت تقاضا و افزایش میزان اعتبار سهامداران اعلام شده است. هرچند که این تصمیم خیلی مورد پسند کارشناسان و فعالان حوزه بورس قرار نگرفته است، چراکه معتقدند چاره کار برای گذر از شرایط فعلی بازار جای دیگری است و این کارها مقطعی است و فایده‌ای ندارد.
دی ماه ۱۴۰۰ رئیس سازمان بورس وعده به خروج صندوق پالایش یکم از زیان داد حال کمتر از ۴۰ روز تا پایان سال باقی مانده، ولی همچنان این صندوق در زیان است.
با توجه به وضعیت غیرطبیعی اقتصاد کشور، طبیعی به نظر می رسد که بازار سهام رفتاری همانند نوسانات چند روز اخیر را از خود نشان دهد و شاخص های سهام در محدوده فعلی نوسان پیدا ‌کنند.
باشگاه پرسپولیس هم از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل آورده نقدی سهامداران خبر داد.
شاخص کل امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ توانست بعد از ۱۹ ماه دوباره با یک افزایش بیش از ۲۲ هزار واحدی خود را به بالای سطح یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی برساند. در گفتگو با نیما میرزایی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ