بانوی کارآفرین با راه‌اندازی کار خیاطی علاوه بر آموزش کسب و کار به ده‌ها نفر از جوانان جویای کار، برای ۲۳ نفر نیز اشتغال ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر ما وظیفه اشتغال‌زایی را به درستی انجام دهیم، امنیت اجتماعی جامعه را تضمین کرده‌ایم.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از اعطای وام اشتغال‌زایی قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش بنیان در ازای به‌کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی خبر داد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:برای امسال پیش بینی کرده ایم علاوه بر افزایش ۱.۵ برابری میزان تولید دانش بنیان متقاضیان جذب تسهیلات، زمینه تثبیت و اشتغال حداقل ۲ هزار نفر نیز فراهم شود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان از تخصیص بودجه چندبرابری حوزه اشتغال‌زایی به استان‌هایی که دارای سابقه درخشان در دور اول سفر استانی بودند، خبر داد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بیان اینکه اجرای طرح ملی اشتغال خانواده‌محور در اولویت قرار دارد، گفت: این طرح در بیش از ۲۰ استان عملیاتی شده است.
سمنان- آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که سمنان در دولت سیزدهم پیشتاز اشتغال‌زایی در بین استان‌های کشور بوده است.
رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با مدیران ستادی و استانی بر ادامه دستاوردهای حوزه زندانبانی به‌ویژه اشتغال‌زایی برای زندانیان در تحقق شعار سال تأکید و اولویت‌های اجرایی سال جاری را تبیین کرد.
۸۸۸طرح تعاونی به ارزش ۵هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۶هزار نفر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.
بانک سپه در سال جاری بیش از 3 هزارمیلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان وظیفه پرداخت کرده است.
تجربه موفق تولید بار اول علاوه بر اشتغال‌زایی و در‌آمد زایی نیز برای کشور به ارمغان می‌آورند. این موضوع در نهایت به نفع صنایع بزرگ کشور نیز خواهد بود و موجب تقویت سیاست‌های صنعتی کشور و در نتیجه امکان‌بخشی برای توسعه زنجیره ارزش کشور خواهد بود.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تا امروز برای بیش از ۵۱ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان لرستان اشتغال‌زایی کرده است.
رئیس جمهور تاکید کرد: محیط‌زیست سرمایه بزرگ ملی و مولد ثروت و عامل اشتغال‌زایی است و توسعه زمانی پایدار و سالم است که با رعایت مباحث زیست محیطی توأم باشد.
رئیس جمهور تاکید کرد: محیط‌زیست سرمایه بزرگ ملی و مولد ثروت و عامل اشتغال‌زایی است و توسعه زمانی پایدار و سالم است که با رعایت مباحث زیست محیطی توام باشد.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و ویژه جهش رونق تولید، مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اشتغال‌زایی در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور، مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال هستیم، هنوز هیچ اقدامی در اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ صورت نگرفته و اجرای این تبصره برای حمایت از تولید لازم است.
در جلسه علنی امروز مجلس اعلام شد که با تخلف سازمان‌های برنامه و بودجه و هدفمندی یارانه‌ها در تخصیص منابع اشتغال‌زایی، بیم آن می‌رود تولید و اشتغال در سال ۱۴۰۱ با رکود مواجه شود.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برای بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از مردم جزیره هرمز شغل ایجاد کرده است.
رئیس کمیته امداد از افزایش سقف تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان به ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: سقف تسهیلات برای کارفرمایان تا چهار میلیارد تومان افزایش یافته است.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور تأکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور تأکید کرد.
مدیرعامل بنیاد برکت از اشتغال‌زایی برای معلولین در ۱۰۰ رسته شغلی خبر داد و گفت: رویداد ملی «حرکت با برکت» برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در جریان افتتاح دو مرکز تسهیل و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری در تهران از راه اندازی چند مرکز اشتغال زایی تا پایان ۱۴۰۱ خبر داد.
وزیر اقتصاد گفت: گام دومی که امسال برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی برداشته خواهد شد، برقراری ارتباط نهادی شبکه بانکی با نهادهایی است که در ایجاد اشتغال سابقه و تجربه خوبی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ