مدیرعامل NPR پس از چندین هفته سکوت و عدم انتشار هیچ محتوایی در حساب کاربری رسمی این رسانه، اعلام کرده است که اجازه نمی‌دهد محتوای تولیدشده توسط رادیو عمومی ملی در پلتفرمی قرار می‌گیرد که به دنبال زیر سؤال بردن اعتبار آن‌هاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
سخنگوی قوه فضائیه در اولین همایش سراسری مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضائیه بر اجرای فرامین رهبر انقلاب در حوزه رسانه تأکید کرد.
رسانه های فوتبال آلمان مدعی شدند که بایرن مونیخ بیش از هر زمان دیگری به جذب هری کین نزدیک شده است.
چندین رسانه اسپانیایی اعلام کردند جوردی آلبا، ستاره سابق بارسا، مذاکرات با اینترمیامی را آغاز کرده و به زودی به هم‌تیمی سابقش لیونل مسی می‌پیوندد.
رسانه های ترکیه خبر دادند که نخستین پیشنهاد فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی، توسط پورتو رد شده است.
نحوه اجرا و مشارکت مشترکان برق در نخستین روز اجرای طرح پاداش مشترکان خانگی برق با حضور دو تن از مدیران ارشد صنعت برق کشور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری رسانه ملی مورد بررسی قرار گرفت.
در حالی که تلویزیون در مراحل ابتدایی فعالیت خود به عنوان یک رسانه بود، شبکه‌های «CBS» و «NBC» اولین رقابت یا به نوعی جَنگ همه‌جانبه خود را برای پوشش سریع‌تر انجام دادند تا نمایشی را برای آمریکای پس از جنگ عرضه کنند که هنوز از تصاویر متحرک هماهنگ‌شده با صدا شگفت‌زده می‌شد.
اولین جلسه دادگاه شکایت غول تکنولوژی دومینیون از شبکه خبری فاکس نیوز به اتهام افترا زدن، با توافق دو طرف لغو شد، اما این اتهام هزینه های سنگینی برای شبکه آمریکایی داشت.
رسانه ها اعلام کردند که در نخستین دُور از بررسی استیضاح دولت فرانسه، «ماکرون» با ۹ رأی از اولین رأی عدم اعتماد گریخت.
مدیر روابط عمومی بنیاد شهید با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه مقاومت گفت: ایران ۱۷۱ شهید رسانه دارد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به انتشار گزارش یک رسانه آمریکایی درباره کشف اورانیوم غنی شده با خلوص بیش از ۸۰ درصد در ایران واکنش نشان داد.
این سفر که از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه برنامه‌ریزی شده، اولین سفر رئیسی به چین به حساب می‌آید و با هدف تقویت روابط دو کشور که از رقبای آمریکا هستند، انجام می‌گیرد.
بر اساس اعلام این رسانه، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اولین تماس تلفنی خود با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود، در خصوص توافقات عادی سازی و تلاش های مشترک برای جلوگیری از آنچه وی مدعی دستیابی ایران به سلاح هسته ای شد، گفتگو کرد.
رسانه آمریکایی در نسخه اولیه خبر مدعی شد که علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، مهرداد پولادی و بهشاد یاورزاده زیر این نامه را امضا کردند که خودش نیز مجبور شد در ادامه متن خبر را عوض کند و در زیر آن بنویسد که اشتباه کرده است.
صدای آمریکا رسانه سازمان سیا و برخی رسانه‌های دیگر معاند امروز در مطلبی با اعلام هویت و نام یکی از کشته‌شدگان آتش‌سوزی در زندان اوین (حسین -ج) اعلام کرد او از بازداشت‌شدگان اخیر است.
یک رسانه آلمانی امروز از تحویل نخستین سامانه پدافند هوایی «آیرز» از سوی برلین به اوکراین خبر داد.
سرانجام کارلوس کی‌روش برای دومین مقطع در رخت سرمربیگری تیم ملی ایران بازیکنان را تمرین داد.
خبرنگاران پرتعدادی برای پوشش تمرین امروز تیم ملی، خود را به مرکز ملی فوتبال رسانده اند.
فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند که این روزها در بخش اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز حضور دارد، دو نمایش در ساعت‌های ۲۲:۱۵ و ۲۴ چهارشنبه ۱۶ شهریور (۷ سپتامبر) برای دارندگان کارت رسانه روی پرده می‌رود.
وزیر امور خارجه کشورمان در این ارتباط تلفنی آخرین تحولات مربوط به گفتگو برای لغو تحریم‌ها و پاسخ شب گذشته ارسال شده از سوی کشورمان برای هماهنگ کننده اروپایی را به اطلاع بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان رساند.
اولین رالی گردشگری هنرمندان و اهالی رسانه به همت باشگاه ملی گردشگری هنرمندان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آبان ۱۴۰۱ بمناسبت روز جهانی هنرمند برگزار خواهد شد.
رسانه ها اولین تصاویر را از بسام السعدی رهبر ارشد جهاد اسلامی در دادگاه صهیونیستها پخش کردند.
رامین رضاییان، مدافع راست جدید تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، قول ویژه‌ای به هواداران این تیم داده است.
رامین رضاییان، مدافع راست جدید تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، قول ویژه‌ای به هواداران این تیم داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ