تیم دانش آموزی رباتیک ایران در دومین روز از رقابت های رباتیک در مسابقات جهانی پکن، توانستند در دو بخش مقام سومی را کسب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی رباتیک دانش آموزی ایران پس از درخشش در مسابقات جهانی پکن و کسب سه مدال به کشور بازگشت.
تیم رباتیک دانش آموزان منتخب از سراسر کشور جهت شرکت در ۵ لیگ مسیریاب، راگبی، سومو ، خلاقیت و گزارش فنی در رده زیر ۱۷ سال با دانش آموزان ۲۴ کشور جهان در پکن رقابت خواهند کرد.
سرپرست تیم رباتیک دانش آموزان ایران در مسابقات ۲۰۲۳پکن با اشاره به اینکه تیم ایران ۱۶مرداد عازم پکن می شود، گفت: مسابقات ۲۰،۲۱ و ۲۲ مرداد برگزار و ایران در ۵ لیگ با سایر کشورها رقابت می کند.
تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین دوره المپیاد جهانی فیزیک موفق به کسب چهار نشان نقره و یک برنز شد.
دانش دوست، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران می‌گویو همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تلاش خود را کردند اما نشد که پیروز شویم.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید فوتبال ایران باید مربیان و دستیاران خارجی را به کار بگیرد و از دانش و اطلاعات آنها مثل کاری که یحیی گل محمدی در پرسپولیس انجام داد، استفاده کند.
مجید رحیمی زاده حضور وسلین وویوویچ روی نیمکت سپاهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور مربیان با دانش خارجی سطح کیفی مربیان داخلی را ارتقاء خواهد داد.
تربت حیدریه ـ مسئول کمیته هیات فوتسال تربت حیدریه گفت: با نظر سرمربی تیم ملی فوتسال دانش آموزی «مهدی بصیرت» بازیکن جوان و خوش آتیه تربت حیدریه به تیم ملی دعوت شد.
«پاکو خمز» سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور برای مربیان ایرانی کلاس دانش افزایی برگزار می‌کند.
اهواز- تیم مازندران با شکست دادن تیم اصفهان، موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتبال دانش آموزی کشور شد.
یک نفر چون جوان است و می‌تواند ارتباط برقرار کند مربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد؟ مگر می‌خواهند به میهمانی بروند؟ تیم ملی، جایگاهی برای خودش دارد و هر چقدر هم دانش و تجربه داشته باشی کم است.
چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان کشور مشخص شدند.
شانزده نفر از اعضای یک تیم والیبال دانش آموزی جان خود را در زلزله ترکیه از دست داده اند.
بندرعباس - سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور گفت: بازیکنان مستعد مسابقات دانش آموزی به تیم ملی دعوت می شوند.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در ادوار مختلف تاکید کرد: هر چه دانش و تجربه مربیان تیم ملی بیشتر باشد به سود سرمربی تیم ملی برای کسب نتیجه خواهد بود.
دستاورد کارلوس کی‌روش برای ایران، با وجود شخصیت‌دادن به تیم ملی، صفر مطلق بوده و به نظر می‌رسد دانش فوتبالی این چهره پرتغالی با ایران سازگار نیست. البته این ناسازگاری احتمالا در اولویت نباشد و حالا کارلوس نه به دلیل ارزیابی فنی، بلکه خوش‌زبانی در کنفرانس خبری که خوشایند عده‌ای شده، به کارش در ایران ادامه دهد، آن‌طور که ادعا شده تا بعد از جام ملت‌های آسیا و احتمالا بعد از ثبت یک ناکامی جدید برای تیم ملی.
سرمربی تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان در مورد سطح مسابقات فصل جاری لیگ برتر گفت: احساس می‌کنم دانش تیم‌ها در بسکتبال بالا رفته است. خیلی با جان و دل و با کیفیت خوبی بازی می‌کنند.
مشهد ـ تیم علمی متشکل از دانش آموران فریمانی به عنوان نماینده خراسان رضوی، توانست در جام ملی نانو مقام نخست کشور را کسب کند.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی زودهنگام مدارس شیفت عصر شهر تهران در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شادی آفرینی در میان دانش آموزان خبر داد.
سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها را عازم رقابتهای جهانی می‌کنیم، گفت: ۴ عضو تیم از رده نوجوانان و دانش آموز هستند.
سرمربی تیم ملی جودوی جوانان گفت: وظیفه داریم علم روز و دانش فنی را به سایر قهرمانان و ورزشکاران انتقال دهیم.
دبیر علمی هفتمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا گفت: در جشنواره امسال ۲۴۰۰ تیم در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از ایران و ۸ کشور از قاره‌های مختلف به صورت بین المللی به رقابت پرداختند.
رئیس جمهور کشورمان کسب مقام اول رقابت های المپیاد نجوم و اختر توسط دانش آموزان ایرانی را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام پرافتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ