امروز مطالبی همچون چرا سرمایه گذاران در سال ۲۰۲۳ طلا را بیشتر دوست دارند؟، کدام شرکت‌های بورسی تحت تاثیر تولید آلومینیوم قرار می‌گیرند؟، خودروی ۷۹۹ میلیونی در بازار تهران، انتقاد وزیر راه و شهرسازی از بانک ها، خبر مهم در مورد جاماندگان سهام عدالت، قیمت دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه خرید فیلترشکن‌ها تا جایی بالا رفته‌است که خرید و فروش "گیگی" اینترنت آزاد در بازار درحال وقوع است؛ بنابر بررسی‌های صورت گرفته هزینه خرید ۱۰ گیگ اینترنت آزاد در حال حاضر ۳۵ هزار تومان است و هزینه خرید۲۰ گیگ اینترنت آزاد ۷۰ هزار تومان و هزینه خرید ۷۵ گیگ اینترنت آزاد ۱۷۵ هزار تومان.
مهدی گلشنی، با اعلام موفقیت‌آمیز بودن طرح شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات که در مهرماه سال گذشته انجام شد، اظهار کرد: بررسی‌های پلیس و مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران نشان داد که با شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات ۱۰ تا ۱۵ درصد شاهد کاهش ترافیک در تهران بودیم.
دست و پای او با طناب پلاستیکی بسته و دور گردنش هم طناب پلاستیکی پیچیده شده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که حدود ۱۰ روز از قتل مرد تنها می‌گذرد. تیم جنایی در ادامه با به‌هم‌ریختگی وسایل خانه مقتول روبه‌رو شدند. این موضوع نشان می‌داد، عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به قتل او زده‌اند، چراکه شواهد نشان می‌داد برخی از اموال او دزدیده شده‌اند.
بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود ۱۰ ساعت از مرگ مرد کارخانه‌دار می‌گذرد و روی لب‌ها و صورتش آثار کبودی به چشم می‌خورد، اما علت مرگ مشخص نبود و در چنین شرایطی پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار به پزشکی قانونی انتقال یافت تا کارشناسان علت اصلی مرگ وی را اعلام کنند.
یکی از انتقاداتی که همواره به بورس وارد بود، زمان پرداخت سود بود. شرکت‌ها از زمان برگزاری مجمع ۸ ماه فرصت داشتند که سود سهامداران را پرداخت کنند. امروز روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد که مدت زمان پرداخت سود بورسی‌ها کاهش خواهد یافت.
در بررسی‌های اولیه روشن شد تلفن همراه قربانی ۲ بهمن ماه در منطقه رودهن آنتن‌دهی داشته و همزمان با او، گوشی موبایل پسرعمویش داوود نیز در همان منطقه نقطه‌زنی شد. به این ترتیب داوود ۴۲ساله که متأهل و صاحب فرزند بود به عنوان متهم بازداشت شد. داوود سعی داشت خودش را بی‌اطلاع از مرگ دخترعمویش نشان دهد، اما در بازجویی‌های بعدی اعتراف کرد از ۱۰ سال قبل فرناز را به عنوان زن دوم صیغه کرده و با او زندگی پنهانی داشته است.
امروز مطالبی همچون جزئیات ریزش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی بورس | نماد‌های ریالی بورس را بخریم یا نماد‌های دلاری، چند خبر مهم از چند نماد بانکی،  سهام بزرگ بورس را بخریم؟، کدام نماد‌ها مشمول گره معاملاتی شدند؟، خودروی ۷۰۰ میلیون تومانی در بازار، ارزش سهام عدالت کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
محمدی دره شوری با اشاره به اینکه به لحاظ قضائی و پلیسی در خصوص سرنوشت سما هر موضوعی محتمل و از فرضیات است، بیان کرد: پسر پیراهن قرمزی که پدر وی مدعی است که او دخترش را ربوده است نیز دستگیر و مدت‌ها در بازداشت بود که با بررسی‌های انجام شده توسط تیم ویژه پلیس آگاهی و بررسی دوربین‌ها و به دلیل فقد دلایل بزهکاری، فعلا آزاد شده است.
بررسی‌ها از اخبار منتشر شده درباره تلفات حیوانات باغ‌وحش‌های ایران در ۱۰ سال گذشته (اززمستان ۹۱ تاکنون) نشان می‌دهد که تاکنون دست‌کم ۳۰ بار تلفات حیوانات وحشی از ۱۴ باغ‌وحش، دلفیناریوم و باغ پرندگان ایران خبری شده و شامل مرگ ۵۲ حیوان وحشی و دست‌کم هزار تا ۳ هزار پرنده وحشی در دو باغ پرندگان است.
افسردگی در دنیا افراد بسیاری را به خود گرفتار کرده است و بنابر بررسی‌های محققان در سال ۲۰۲۲، حداقل ۵درصد از بزرگسالان به این بیماری ذهنی مبتلا هستند. علی‌رغم اینکه تحقیقات بسیاری درباره افسردگی انجام و روش‌های درمانی متعددی پیشنهاد شده است، یکسری باور‌های غلط در مورد این بیماری ذهنی در نتیجه سوء‌تفاهم‌های فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که هیچ یک مبنای علمی ندارند.
نجفی با بیان اینکه برنامه درسی محور کار ماست گفت: دهه ۹۰ رویکرد‌ها در کتاب درسی تغییر کرد، اما معلمان برای همراهی با رویکرد‌های جدید آموزش ندیدند و فاصله بین اهداف برنامه درسی با آنچه در مدارس می‌گذرد زیاد است. برای توانمندسازی معلم در رویکرد آموزشی باید وضعیت فعلی را بررسی می‌کردیم. در روند بررسی‌ها، یکی از شاخص‌ها نرخ تکرار پایه است که در دوره ابتدایی ۳ درصد و در پایه اول ابتدایی ۱۰ درصد بود که آمار وحشتناکی است و باید به طور ویژه به آن توجه کرد.
زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلال ۱۰ دقیقه‌ای هفته گذشته، قطعی کامل نبود، کاهش و افت شدید ترافیک در مرکز تبادل تهران بود؛بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبر
محققان این ژن ضد پیری جدید را در گروهی از افراد که در مناطق آبی سکونت دارند کشف کردند؛ مناطق آبی مناطقی در جهان محسوب می‌شوند که طبق بررسی‌ها ساکنان آن‌ها عمری بیشتر از حد متوسط دارند. در حال حاضر مناطقی، چون لوما لیندا در کالیفرنیا آمریکا، ایکاریا در یونان، نیکویا در کاستاریکا، ساردینیا در ایتالیا و اوکیناوا در ژاپن به‌عنوان مناطق آبی به‌شمار می‌روند.
در حالی که امتحانات ساعت ۱۰ شروع می‌شد برخی کانال‌ها در فضای مجازی، سؤالات و پاسخ‌های امتحانات را از ساعت ۹:۳۰ منتشر کردند که بررسی‌های که مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش نشان داد که این سؤالات و جواب‌ها اشتباه بود.
ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۳۰ آذرماه، گزارش قتل مرد برنج‌فروشی به بازپرس محمدحسین زارعی و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل شده و با جسد خونین مرد ۵۰ ساله داخل مغازه‌اش مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه، متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت میله آهنی اعلام کردند.
میرسلیم گفت: در حقیقت آیین دادرسی بسیار محکم است و قوه قضائیه می‌خواهد براساس آیین دادرسی کار خود را انجام بدهد، اما با شرایطی که پیش آمد و ظلمی که به مردم شد بنابراین قوه قضائیه باید با توجه به این شرایط بررسی‌های خود را انجام بدهد.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
یک کارشناس بازار سرمایه در رابطه با شرایط کنونی بازار سهام، گفت: واکنش بازار به گونه‌ای است که اخبار مثبت کوتاه مدت از جمله گزارشات مطلوب ۶ ماهه شرکت‌ها توان مثبت کردن آن را ندارند و باتوجه به اصلاح قابل توجه چند ماه اخیر و محدوده بنیادی فعلی اغلب نماد‌های بازار مستعد برگشت به سطوح بالای قیمتی با محرک‌های مثبت میتوانند باشند و سطوح فعلی قیمت‌ها نیز بسیار ارزنده هستند.
با گذشت بیش از ۱۰ روز از اعتراضات به فوت تلخ مهسا امینی، بررسی‌ها نشان می‌دهد که متولدین دهه ۸۰ بخش قابل توجهی از معترضان را تشکیل می‌دهند. نسلی ناشناخته که شاید پیش از این کسی گمان نمی‌کرد که بتوانند چنین کنش‌هایی از خود بروز بدهند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی گزارش مشاهده خودروی مشکوک در نزدیکی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ سیرجان سحرگاه پنجشنبه ۱۰ شهریور به محل عزیمت کردند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند پیکر بی‌جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله پشت فرمان قرار دارد. از آنجا که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن وی دیده نشد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ و انجام آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.
رئیس اتاق تعاون ایران گفت: بررسی‌های آماری اولین دوره پایش ۱۰ ساله سند توسعه بخش تعاون منتهی به سال ۱۴۰۰ نشان داد معادل ۲۱.۰۶ درصد از اهداف سند اجرایی محقق شده است.
نخستین بخش آزمایشگاهی ایستگاه فضایی چین با موفقیت پرتاب شد. کمی پیش‌تر، یک سفینه باری به ایستگاه فضایی در حال ساخت چین پرتاب شده بود. محفظه آزمایشگاهی ونتیان که با هدف انجام آزمایش‌های علمی و زیست‌شناسانه طراحی شده است، سوار بر موشک چانگ ژنگ ۵بی از سکوی پرتاب ونچانگ در استان هاینان، جزیره‌ای در جنوب چین، به فضا منتقل شد. به گزارش شینهوا، تقریبا هشت دقیقه پس از پرتاب زمان برد تا این محفظه ۲۳ تُنی در مدار خود قرار گیرد.
تغییر ارتفاع و فشار هوا افرادی که غواصی عمیق انجام می‌دهند، کوهنوردی می‌کنند یا سفر هوایی ایجاد می‌کنند، هم می‌تواند احساس گرفتگی گوش ایجاد کند. در این موارد تغییر سریع فشار هوا که به نامتعادل شدن فشار در گوش میانی می‌انجامد، احساس گرفتگی گوش ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ