یک کارشناس بازار سرمایه در رابطه با شرایط کنونی بازار سهام، گفت: واکنش بازار به گونه‌ای است که اخبار مثبت کوتاه مدت از جمله گزارشات مطلوب ۶ ماهه شرکت‌ها توان مثبت کردن آن را ندارند و باتوجه به اصلاح قابل توجه چند ماه اخیر و محدوده بنیادی فعلی اغلب نماد‌های بازار مستعد برگشت به سطوح بالای قیمتی با محرک‌های مثبت میتوانند باشند و سطوح فعلی قیمت‌ها نیز بسیار ارزنده هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اینکه اعلام شد خطر ریزش ورزشگاه آزادی را تهدید می‌کند، با بررسی‌های که انجام گرفت، در حال حاضر بخشی از این ورزشگاه در دست بازسازی است تا با سبک‌سازی سکوها فشار روی سازه اصلی کمتر شود. فاز اول این پروژه روی سکوهای غربی از اواخر اسفند ۱۴۰۱ شروع شد و همچنان ادامه دارد.
بیست و پنجم تیرماه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۴۰ میلیارد ریال ارز و همچنین تعدادی مدارک هویتی جعلی کشف شد.
ترکی در حاشیه این بازدید، گفت: طبق گزارش مراجع نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و همچنین اعلام نظر سازمان نظام مهندسی و بررسی‌های میدانی مشخص شد، مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
اینگونه بازرسی‌ها با رعایت موازین قانونی، شرعی و حفظ حریم خصوصی افراد انجام می‌شود و بدیهی است که در این راستا بازرسی زندانیان زن صرفا توسط مامورین زن صورت می‌گیرد. همچنین برخلاف ادعا‌های مطرح شده، در این بازرسی‌ها، هیچگونه تصویری ثبت و ضبط نمی‌شود و با رعایت تمام پروتکل‌ها، بازرسی بدنی انجام می‌شود. طرح ادعا‌هایی مبنی بر روال بازرسی‌ها با برهنه کردن افراد در ادامه پروژه سیاه‌نمایی از ایران در خارج از کشور است که متاسفانه در داخل نیز عده‌ای با بیگانگان همنوایی می‌کنند و همان سخنان تکرار می‌شود.
دسانتیس همچنان به نظر اصلی‌ترین گزینه ریاست‌جمهوری است که ترامپ یا بایدن نیست. به‌رغم رأی پایین‌اش، زمان زیادی که هنوز در کارزار مقدماتی باقی مانده و اتفاقات متعددی که در این فاصله می‌تواند بیفتد امید او و هوادارانش را حفظ می‌کند. بررسی‌های فایوسرتی‌ایت هم نشان می‌دهد کسی که در این فاصله با انتخابات، این میزان حمایت را داشته است، شانس ۱ به ۳ برای پیروزی دارد و این، شانس کمی نیست.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی نشان می‌داد، مرد جوان که افسردگی داشته بخاطر مشکلات شخصی با سلاح کلت کمری به سرش شلیک کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همچنین پس از پایان تحقیقات میدانی،‌ تیم جنایی ماموریت یافتند تا درباره انگیزه دقیق خودکشی متوفی تحقیق کنند.
سمنان- بررسی‌ها نشان می‌دهد که تقاضا برای فرزندخواندگی در استان سمنان افزایش یافته اما همچنان خانواده‌ها از سخت گیری‌های سازمان بهزیستی و دادگستری گلایه دارند.
دو صحنه جنجالی شهرآورد پایتخت همچنان نظرات و بررسی‌های جدیدی را متوجه خود می‌بیند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با اعمال بررسی‌های دقیق و همچنین ارفاق‌های قانونی، در سال گذشته ۹۷۶ زندانی استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
امروز مطالبی همچون چرا سرمایه گذاران در سال ۲۰۲۳ طلا را بیشتر دوست دارند؟، کدام شرکت‌های بورسی تحت تاثیر تولید آلومینیوم قرار می‌گیرند؟، خودروی ۷۹۹ میلیونی در بازار تهران، انتقاد وزیر راه و شهرسازی از بانک ها، خبر مهم در مورد جاماندگان سهام عدالت، قیمت دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آثار صدمات ناشی از اصابت ضربات چاقو روی بدن زن جوان وجود نداشت و جسد با دستور بازپرس جنایی برای بررسی دقیق علت فوت و همچنین احراز هویت مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که احتمالاً ۴۸ ساعت از قتل می‌گذرد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سعید صادقی و دیاباته همچنان برنامه پزشکی را دنبال می‌کنند و مهدی ترابی هم بررسی‌های پاراکلینیکی را پشت سر گذاشت.
بررسی‌های وزارت کشور نشان داد در برخی استان‌ها مشکل تأمین مسکن داریم و زمین‌های دولتی همچنان در اختیار طرح ملی مسکن قرار نگرفته است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد از شب گذشته اختلالی در ترافیک داخل کشور رخ داده و همچنان ادامه دارد.
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
با اعتراف متهم، او روانه زندان شد و همزمان تحقیقات برای دستگیری کیارش ادامه یافت. اما مشخص شد وی به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده با این حال پرونده این جنایت همچنان باز بود و بررسی‌ها برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند که کیارش به ایران برگشته است.
گفته شده این ویدئو توسط دوربین دربازکن تصویری گرفته شده است. او باور دارد که چیزی که دیده به هیچ عنوان یک پهپاد نبوده است. همچنین نوع فیلم گرفته‌شده برخی‌ها را قانع کرده که ساختگی نیست.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه سردار "اشتری" فرمانده انتظامی کشور برای ابراز همدردی با پدر و دایی مرحومه "مهسا امینی" تماس تلفنی داشته است، گفت: در مجموعه انتظامی کشور این موضوع بدون هیچگونه وقفه‌ای در حال بررسی است البته که با بررسی‌های صورت گرفته و همچنین نتیجه تحقیقات هیچ موردی از ضرب و شتم در گزارش‌ها ارائه نشده است.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه مهاجرت نخبگان وجود دارد، گفت: این امر قابل کتمان نیست و ما بررسی‌هایی انجام دادیم که ببینیم دلایل خروج نخبگان از کشور چیست و این بررسی‌ها نشان داد که عمده دلایل آن تصور آینده و نبود شغل مناسب و همچنین فراهم نبودن زیر ساخت‌های زندگی بوده است.
وزیر امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های پزشکی، دارو، کشاورزی، آموزش پزشکی، شیلات و ... خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تعدادی بورسیه برای دانشجویان زنگباری در ایران داشته باشیم، همچنین در حوزه تولید برق و استفاده از انرژی خورشیدی، ایران دارای تکنولوژی بالایی است و در حال حاضر تنها یک شرکت ایرانی مشغول ساخت نیروگاه سه هزار مگاواتی در جنوب عراق است که فاز اول آن تمام شده است.
«محسن ادیبی» سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار کرد: همزمان با اولین مورد از حادثه مرگ و میر ماهیان دریاچه نمک ماهشهر، نمونه برداری و اقدامات آزمایشگاهی اداره محیط زیست شهرستان و همچنین بررسی‌های کارشناسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با جدیت در دستور کار قرار گرفت.
«محسن ادیبی» سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار کرد: همزمان با اولین مورد از حادثه مرگ و میر ماهیان دریاچه نمک ماهشهر، نمونه برداری و اقدامات آزمایشگاهی اداره محیط زیست شهرستان و همچنین بررسی‌های کارشناسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با جدیت در دستور کار قرار گرفت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ