فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا مدعی تعهد واشنگتن به ثبات در منطقه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندهی نیروی زمینی اوکراین مدعی شد که از آغاز جنگ با روسیه بیش از ۲۳۳ هزار سرباز روسی کشته شده‌اند!
فرمانده نظامی ارشد سابق ناتو مدعی شد، رئیس گروه واگنر حداکثر ۹۰ روز دیگر زنده می‌ماند و هدف انتقام‌خواهی رئیس‌جمهور روسیه قرار خواهد گرفت.
فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به مسکو در ادامه تنش‌های کلامی با وزارت دفاع روسیه مدعی شد که هیچ تهدید امنیتی قریب‌الوقوعی برای توجیه حمله همه‌جانبه مسکو به کی‌یف وجود نداشت!
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که مقامات ارشد کرملین، پوشش خبری درباره او و گروهش را ممنوع کرده‌اند؛ ادعایی که با پوشش گسترده‌ اخبار تسلط کامل مسکو بر باخموت، در تضاد است!
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان مدعی شد که نیروهایش به طور تقریبی بر کل خارطوم و شهر ام‎درمان سیطره دارند.
معاون فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع مدعی شد که این نیروها همچنان بر تاسیسات و اماکن حیاتی در خارطوم سیطره دارند.
فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا در واکنش به گزارش فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در خصوص هشدار به زیردریایی آمریکایی در تنگه هرمز مدعی شد که اطلاعات این گزارش غلط است.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد با انجام حمله ای در سوریه، مسئول برنامه ریزی گروه تروریستی داعش برای انجام حملات در اروپا را کشته است.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
رشت- سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهدای گیلان ادای احترام کرد.
وزارت دفاع رومانی ادعای فرماندهی ارتش اوکراین مبنی بر عبور موشک های روسی از حریم هوایی این کشور را تایید نکرد.
سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ گفته است، درباره ادعای رسانه‌های آذربایجانی باید گفت فردی با انگیزه شخصی برای آزاد کردن همسرش که مدعی بود در طبقه چهارم سفارت بوده، به آنجا حمله کرده است.
سرلشکر سلامی به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در گلزار شهدا کرمان حاضر شدند و به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.
ژنرال مایکل اریک کوریلا رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در راستای پروژه‌های ایران هراسی آمریکایی‌ها با طرح این ادعا که ایرانی‌ها در حال ساخت پهپاد‌های پیشرفته‌تر و بزرگتری هستند که برد پروازی بالاتری دارند و قادر به حمل محموله‌های جنگی هستند، افزود: نگاه ما امروز به این پهپاد‌ها همانگونه است که در جنگ‌های عراق و افغانستان به بمب‌های کنار جاده‌ای داشتیم.
فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) مدعی شد که ۲ تَن از سرکرده های داعش را در شرق سوریه کشته است.
فرماندهی مرکزی نیروهایی آمریکایی سنتکام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «یک قایق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز ۵ دسامبر یک اقدام غیر حرفه‌ای را علیه کشتی های امریکایی در تنگه هرمز به انجام رسانده است.»
فرماندهی سازمان تروریستی سنتکام مدعی شد که ابوالحسن الهاشمی القرشی سرکرده داعش در ماه اکتبر گذشته از سوی ارتش آزاد سوریه کشته شده است.
فرمانده نظامی ارشد آمریکا با تکرار ادعاهای نخ‌نمای رژیم صهیونیستی، ایران را به حمله پهپادی به یک تانکر نفتی در نزدیکی ساحل عمان متهم کرد.
سنتکام (فرماندهی مرکزی نیرو‌های آمریکا در غرب آسیا) در بیانیه‌ای مدعی شد گارد ساحلی و ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور، هفته پیش، محموله‌ای از مواد شیمیایی متعلق به ایران را که در راه یمن بود، توقیف کرده است که محموله کشف شده برای تولید مواد منفجره و مهمات به کار می‌رود.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
فرمانده پدافند هوایی ارتش ادعای ورود جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی به آسمان ایران را تکذیب کرد.
فرمانده پدافند هوایی ارتش ادعای ورود جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی به آسمان ایران را تکذیب کرد.
به ادعای اسپر، تهدید‌های ناشی از ایران علیه او تا حدی تلافی‌جویانه است و با انگیزه انتقام ترور شهید سردار قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیرو‌های قدس سپاه پاسداران وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ