انس طلا در معاملات امروز بعد از بازگشایی با رشد بیش از ۱۳ دلاری مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناپولی‌، قهرمان فصل گذشته سری A، در اولین بازی فصل جدید با نتیجه 3-1 فروزینونه را شکست داد.
شاگردان ژابی آلونسو در نخستین بازی فصل بدون حضور مهاجم ایرانی موفق به کسب پیروزی مقابل لایپزیش شدند.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
ریاض از واشنگتن می‌خواهد تا معاملات تسلیحاتی بزرگی را که عربستان سعودی با دولت دونالد ترامپ منعقد کرده بود و با ورود جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به کاخ سفید، متوقف شده به جریان بیندازد.
شاخص کل تا اواسط بازار روز جاری در مسیری صعودی حرکت کرد اما به مرور بر فشار عرضه‌ها افزوده شد و این موضوع می‌تواند تا حدی بر شروع معاملات بورس امروز نیز اثرگذار باشد. امروز بازار چگونه خواهد بود؟
برای چرخش و شروع دوباره رشد بازار به احتمال زیادی برگشت ناگهانی را نخواهیم داشت.
بورس امروز در شروع آخرین ماه اسفند ۱۴۰۱، توانست برخلاف یک ماه گذشته، معاملات بسیار پررونقی را سپری و نماگرهای خود را با رشد خوبی همراه کند به طوری که بسیاری از نمادها در صف خرید به کار خود پایان دادند. شاخص کل بورس طی معاملات امروز، افزایش ۳.۹۷ درصدی را تجربه کرد و به محدوده ۱.۵۹۴ میلیون واحدی رسید.رشد چشمگیر بازار سرمایه فردا هم ادامه دارد؟
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
شاخص کل بورس طی معاملات امروز در نهایت با کاهش ۱.۸۷ درصدی مواجه شد و در شاخص هم‌وزن نیز که در ابتدا نزدیک به ۰.۳ درصد رشد کرده بود، ۰.۸۱ درصد از ارتفاع خود را از دست داد تا شروع سرخ‌رنگی برای بهمن ماه رقم بخورد. فردا ۲ بهمن ماه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
فراقی، کارشناس بازار سرمایه گفت: انتظاری که می‌توان از روند معاملاتی فردا داشت میل به سمت تقاضا بیشتر در شروع ساعات بازار است .
فراقی، کارشناس بازار سرمایه گفت: انتظاری که می‌توان از روند معاملاتی فردا داشت میل به سمت تقاضا بیشتر در شروع ساعات بازار است .
معاملات امروز بازار سرمایه در شروع معاملات حاکی از ریزش ۵۹۹ واحدی شاخص کل دارد.
شورای نگهبان تاکنون در چهارمرحله و آخرین بار در تاریخ ۱۰. ۷. ۱۴۰۱ حکم به بطلان معاملات به ثبت‌نرسیدۀ مذکور در مادۀ فوق را خلاف موازین شرع اعلام کرده که با اصرار نمایندگان کمیسیون قضائی مجلس بر نظر خود، این موضوع محل اختلاف احتمالاً جهت تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع خواهد شد.
شاخص کل در ابتدای معاملات امروز با گارد به شدت نزولی کار خود را آغاز کرده است.
انس طلا در معاملات امروز بعد از بازگشایی با رشد بیش از ۱۳ دلاری مواجه شده است.
امروز سه شنبه ۱۹ مهر ماه پذیره‌نویسی نخستین صندوق املاک و مستغلات آغاز خواهد شد و معاملات ثانویه واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق پس از اتمام عرضه و اخذ مجوز فعالیت صندوق شروع خواهد شد.
بورس اوراق‌بهادار تهران نخستین روز معاملاتی هفته را در حالی شروع کرد که معامله گران در یک بی خبری تمام‌عیار نسبت به وضعیت برنامه جامع اقدام‌مشترک قرار داشتند، درحالی‌که یک هفته گذشته سهامداران با توجه به سیگنال‌هایی پیرامون سیاست خارجه غالبا به سمت خرید گروه‌های ریالی سوق پیدا کرده بودند، اما فضای معاملاتی تالار شیشه‌ای در روز شنبه ملتهب آغاز شد به‌گونه‌ای که تمام نماگر‌های اصلی پا در مسیر نزول گذاشتند. شاخص کل بیش از ۱۲‌هزارو ۵۰۰واحد ریزش پیدا کرد و به سطح یک‌میلیون و ۴۳۸ واحدی بازگشت.
شروع معاملات سکه طلا در صرافی های پایتخت از درج قیمت ۱۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومانی برای سکه امامی حکایت دارد.
اخیرا ویدئویی از یک سگ رباتیک توسط «الکساندر آتامانوف» موسس یک شرکت روسی هاوربایک منتشر شده است. این ربات مسلسلی به پشت خود بسته و در فضای باز شلیک می‌کند.
سری گوشی‌های ردمی K60 در اوایل سال ۲۰۲۳ در چین عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش 2K مجهز به فناوری پانچ هول در وسط نمایشگر عرضه شود. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را ارائه خواهد داد.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
مصطفی قمری‌وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد ابزار نوینی به نام «رمزریال» در کنار مابقی ابزارهای پرداخت روزمره مانند کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک و غیره به‌زودی رونمایی می‌شود.
در تیرماه امسال، بیش از ۵۶ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد و ۵۰.۹ درصد از معاملات نیز به واحد‌های مسکونی با ارزش هر واحد کمتر از ۳ میلیارد تومان اختصاص داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ