مازیار طاطایی وکیل دادگستری از تبرئه شدن مژگان کاوسی از اتهام افساد فی الارض خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مگان راپینو، ستاره تیم ملی زنان آمریکا، از فوتبال باشگاهی خداحافظی کرد‌.
مژگان شاهسوند: با هزینه شخصی به مسابقات آسیایی اعزام شدیم / به ما وعده حمایت دادند اما زیر قول‌هایشان زدند
رنو فلوئنس از سال ۲۰۰۹ به عنوان نسل دوم رنو مگان به جهانیان معرفی شد و در سال‌های مختلفی دستخوش فیس‌لیفت شد. اولین فیس و مدل اصلا طراحی خوبی نداشت، اما تقریبا از سال ۲۰۱۵ به بعد طراحی متعادل‌تر و بهتری پیدا کرد و متناسب با سیاست‌های جدید طراحی در رنو شد.
مژگان خدادادی از بازیکنان موفق و پرافتخار بسکتبال بانوان ایران پس از سری سوم فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان در مراسمی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد.
مژگان افتخاری، مادر مهسا امینی،‌ با انتشار تصویری از دخترش در اینستاگرام نوشت: «ابد من به چی فکر می‌کنی. من امسال عید و بی تو چکار کنم. ژینا جان، بخدا زمین بی تو اصلا جای قشنگی نیست.»
طبق اعلام کمیته حقوقی و قضایی خانه سینما مژگان ایلانلو آزاد شده است.
به گزارش رسانه های انگلیسی، شاهزاده هری مدعی شده است که برادر بزرگترش و وارث تاج و تخت، شاهزاده ویلیام، او را در جریان مشاجره سال ۲۰۱۹ بر سر همسرش مگان مارکل، مورد ضرب و شتم قرار داده است.
هری می‌گوید: «همه اخبار سلطنتی از این طریق به رسانه‌ها انتقال می‌یابد، اما معضل در اینجاست که آن‌ها داستان‌های پرآب‌وتاب می‌خواهند و نه حقیقت.» هری همچنین به مصاحبه شرم‌آور بی‌بی‌سی با مادرش، پرنسس‌دیانا، اشاره می‌کند. او در حالی که اذعان می‌کند مصاحبه با ابزار‌های «فریبکارانه» ترتیب داده شده بود، می‌گوید: «مادرم از حقایق زندگی خود صحبت کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ