شکست در سوپرجام اسپانیا مقابل بارسلونا و عملکرد ضعیفی که شاگردان آنچلوتی در این بازی داشتند، رئالی‌ها را برای بازی امشب در کوپا دل‌ری نگران کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرتو تورس پس از دو بازی غیبت، نمایشی خوبی همراه با فولاد در آخرین بازی فصل داشت.
در حالی که رودریگو در فینال کوپا دل ری برای رئال در زمین بود و خوش می‌درخشید، سارقان در منزل او در مادرید حضور داشتند.
شادی بعد از گل خاص رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در فینال کوپا دل‌ری، به حمایت او از یک سازمان خیریه کمک به کودکان سرطانی اشاره داشت.
رئال مادرید قهرمان کوپا دل‌ری شد
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در دومین دقیقه از فینال جام حذفی پاس همطونش را به اولین گل بازی تبدیل کرد.
رئال مادرید که در لیگ قهرمانان اکثر قریب به اتفاق فینال‌هایی که حضور داشته را برنده شده، در کوپا دل ری شرایطی کاملا متفاوت دارد.
کوپادل‌ری اولین جام کارلو آنچلوتی با رئال مادرید بود. این احتمال وجود دارد که آخرین او نیز باشد.
در صورت قهرمانی اوساسونا در جام حذفی اسپانیا، جایزه‌ای ویژه به ستاره اسپانیایی فولاد اهدا می‌شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که فکر کردن به فینال کوپا دل‌ری و نیمه نهایی چمپیونزلیگ حواس شاگردانش در لالیگا را پرت کرده است.
تیبو کورتوا مطمئن است رئال می تواند در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری شکست امشب برابر بارسا را جبران کند.
ادواردو کاماوینگا در صورتی که امسال با رئال مادرید فاتح کوپا دل‌ری شود، ششمین جام باشگاهی‌اش را فتح خواهد کرد؛ اما او ابتدا باید در ال‌کلاسیکوی امشب از سد بارسا عبور کند.
رئال مادرید اگر بتواند بارسلونا را نیز مثل اتلتیکو از کوپا دل ری حذف کند، دست به یک کار تاریخی زده است.
تیم فوتسال پالما با یک پیروزی پرگل با حضور دو بازیکن ایرانی خود به جمع چهار تیم برتر «کوپا دل ری» اسپانیا راه یافت.
تیم فوتسال پالما با یک پیروزی پرگل با حضور دو بازیکن ایرانی خود به جمع چهار تیم برتر «کوپا دل ری» اسپانیا راه یافت.
قرعه‌کشی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا انجام شد و بر این اساس رئال مادرید و بارسا در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت.
قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا انجام شد و بر این اساس رئال مادرید و بارسا در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت.
بحث درباره داوری دیدار دیشب بارسلونا و سوسیداد در اسپانیا داغ است و عده زیادی از کارشناسان فوتبال و فوتبالی‌های در این کشور به عملکرد داور این مسابقه اعتراض دارند.
پس از موضع‌گیری سفت و سخت رسانه های اسپانیایی علیه اقدام جدید دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در میزبانی از حریفان خود در کوپا دل ری، رئال بیانیه‌ای صادر کرد.
تیم فوتسال پالما با گلزنی حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایرانی خود برابر تیم بورلا پیروز شد و صعود کرد.
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی کوپادل‌ری اسپانیا انجام شد و بر این اساس رئال در برنابئو باید به مصاف اتلتیکو برود و بارسلونا در نوکمپ میزبان سوسیداد خواهد بود.
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی کوپادل‌ری اسپانیا انجام شد و بر این اساس رئال در برنابئو باید به مصاف اتلتیکو برود و بارسلونا در نوکمپ میزبان سوسیداد خواهد بود.
رئال مادرید فردا باید برابر کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به میدان برود و تصمیم بر این شده که با اتوبوس راهی شهر کاسرس شوند. کارلتو از این بابت ابراز خوشحالی کرد.
رئال و بارسلونا حریفان خود در مرحله یک‌شانزدهم نهایی کوپا دل ری را شناختند. بر این اساس کاسِرِنیو و اینترسیتی، غول های فوتبال اسپانیا را به چالش خواهند کشید.
خوونتود از دسته چهارم فوتبال اسپانیا با مالکیت شهرام هوشفر، توانست با حذف اوئسکا راهی دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری اسپانیا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ