طلای دشوار عموزاد در تنها فینال امروز ایران در آسیا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیانا رحیمی به مدال طلای مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا رسید.
طلای جهانی در سراشیبی ماند
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای سومین بار به مدال نقره قهرمانی جهان دست یافت. تیم قدرتمند کشورمان هفت پیروزی پیاپی در این رقابت‌ها کسب کرده بود
طلای جهانی دوباره جهش کرد
محراب دواسری وزنه‌بردار دسته ۶۱ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت.
محراب دواسری وزنه‌بردار دسته ۶۱ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت.
محراب دواسری وزنه‌بردار دسته ۶۱ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت.
بهنام دهقان‌‌زاده نماینده سبک وزن کاراته کشورمان با پیروزی مقابل حریفی از اردن به مدال طلای قهرمانی آسیا رسید.
خالوندی یکی از اولین نفرات ورزشکاران پارالمپیکی است که اواخر سال ۱۳۹۸ به دلیل آنچه بی‌توجهی یا کم‌توجهی به شرایطش در ایران توصیف کرده بود، مهاجرت کرد تا تابعیت کشور ترکیه را به دست بیاورد.
طلای آب شده در شرایط کنونی سرمایه گذاری پرسودی را به همراه دارد/ دلار می‌تواند روند ریزشی داشته باشد
نوجوان ایرانی به مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری اوپن ازبکستان رسید.
واکنشها در کرواسی به شکست در بازی فینال، بسیار متفاوت با آن چیزی است که همه انتظار داشتند.
پاکدامن پس از بیست‌ودو سال توانست ایران را صاحب مدال طلای انفرادی آسیا کند و برای اولین بار بالاتر از شمشیربازان کره جنوبی قرار گرفت. آخرین نشان طلای ایران را پیمان فخری (مربی پاکدامن) سال ۲۰۰۱ به دست آورده بود.
دوست‌علی‌خان معیرالممالک بنای کاخی را که پدرش ساخته بود گسترش داد و دیوار اتاق‌های آن را با کاغذ‌های طلایی مزین کرد؛ همان کاخی که آن را با نام عمارت باغ فردوس می‌شناسیم.
از میان گور‌های مورد مطالعه قرار گرفته آن دسته‌ای که بالاترین جایگاه را داشتند متعلق به زنان بودند که نشان می‌دهد آنان از نقش قدرتمندی در جامعه شیونگ نو برخوردار بودند. تابوت‌های استادانه نشان‌های طلایی خورشید و ماه را نشان می‌دادند که نماد قدرت شیونگ نو بودند. یک گور حاوی بقایای شش اسب و یک ارابه بود.
رحمان عموزاد با پشت سر گذاشتن سه کشتی سخت به ویژه یک فینال دشوار، به مدال طلای وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد آسیا رسید.
در تجمع مردمی محکومیت سیاست‌های ضددینی دولت فرانسه و اقدام موهن مجله شارلی ابدو، برخی از معترضان روی دیوار سفارت فرانسه نوشتند: خانه همجنسبازان
مأموران در نخستین تحقیقات دریافتند که فردی ناشناس از طریق دیوار وارد منزل پیرزن شده و پس از سرقت طلا‌ها ضمن وارد کردن چند ضربه با سلاح سرد به دستان او، مقتول را با دست خفه کرده و متواری شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ محاربه و اعدام در انتظار راهزنان خوزستان/ مرگ دلخراش ۲ نوجوان موتورسوار/ برق گرفتگی منجر به قطع دست‌های سیمبان شد/ طلاق به خاطر فرزند معلول/ رهایی از حبس ۱۳ ساله با دو شرط/ صاعقه مرد روستایی را کشت/ جنایتی که به خاطر سوء‌ظن رقم خورد/ سیگنال جنایت از آن سوی دیوار!/ دختران مقتول، مادرشان را بخشیدند
بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود… این فیلم که در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۷ شهریور) در بخش اصلی جشنواره ونیز رونمایی می‌شود، برای دریافت شیر طلای بهترین فیلم رقابت خواهد کرد. کمپانی مچ فکتوری پخش جهانی فیلم را برعهده دارد. نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه، و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر.
محسنی‌اژه‌ای یزد را از قطب‌های اقتصادی کشور نیز خواند و گفت: مسئله تولید و سرمایه‌گذاری و قراردادها باید مورد اهمیت قرار گیرد و از آن‌جایی که کشور در جنگ اقتصادی است و مسئله اول و مهم کشور است، اگر به آن اهتمام جدی شود می‌تواند مانع بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی باشد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که متهم با شناسایی طعمه‌های خود از طریق سایت دیوار، به هنگام مراجعه به محل اعلام شده از سوی مالباخته لباس کارکنان انتظامی را به تن می‌کرد و با ارائه رسید جعلی پرداخت اقلام مختلف اعم از گوشی طلا و ... را دریافت و متواری می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ