آزادکار سنگین‌وزن آمریکا به اتحادیه جهانی اعلام کرده است که بار دیگر به تشک کشتی بازخواهد گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال بازگشت میسون گرین‌وود به منچستریونایتد، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای گفت درباره آینده او هنوز تصمیم نگرفته است.
اگر قرار باشد بعد از محدودسازی تنش، مذاکرات هسته‌ای دنبال شود، این مذاکرات احتمالا در راستای رسیدن به یک برجام بروز شده خواهد بود. زیرا ایران بارها گفته که می‌خواهد مذاکرات هسته‌ای در قالب برجام دنبال شود. اما با توجه به تاریخ انقضای برجام و پایان یافتن بسیاری از بندهای غروب، اگر قرار باشد برجام دوباره احیا شود، یک برجام به‌روز شده با تعهدات هسته‌ای بیشتر و به‌روز کردن زمان‌بندی‌ها خواهد بود. حال این پرسش ایجاد می‌شود که آیا اکنون بازگشت به تعهدات برجامی برای ایران منفعتی خواهد داشت؟
سفر روماریو، ستاره سابق فوتبال برزیل، به کشور بولیوی به شایعاتی درباره احتمال بازگشت او به فوتبال در پست‌های مدیریتی مطرح کرده است.
شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت نیمار، ستاره برزیلی، به بارسلونا بار دیگر مطرح شده است.
پس از منتفی شدن بازگشت لیونل مسی به بارسلونا، اکنون زمزمه‌هایی درباره احتمال بازگشت یکی دیگر از ستارگان سابق این تیم به نوکمپ شنیده می‌شود.
مالکان باشگاه نیوکسل، مالکیت باشگاه النصر عربستان را به عهده می‌گیرند و این به شایعاتی درباره بازگشت ستاره پرتغالی به لیگ برتر دامن زده است.
ژوائو فلیکس که با قرادادی قرضی از اتلتیکو به چلسی پیوسته در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش جمله‌ای گفت که به عنوان تمایل او به دائمی شدن در چلسی تفسیر شده است.
ونسان کمپانی، سرمربی برنلی و ستاره سابق منچسترسیتی، در آستانه دیدار امشب تیمش با سیتی از پپ گواردیولا خواست دیگر درباره احتمال بازگشت او به سیتی صحبت نکند.
منابع آگاه خبر از بازگشت احتمالی گرگ برهالتر به نیمکت تیم ملی امریکا می دهند.
ژوائو کانسلو که امسال زمستان به صورت قرضی از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست احتمال بازگشتش به سیتی را رد نکرد تا نشان دهد هنوز از بازی کردن دوباره در اتحاد قطع امید نکرده است.
بازیکن ون پارس درباره احتمال بازگشت به پرسپولیس گفت که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
یک کارشناس مسایل بین‌الملل درباره هرگونه احتمال بازگشت طرف‌ها به میز مذاکره برای احیای برجام گفت: اگر همین سیاستی که از اسفند ۱۴۰۰ دنبال کردیم هم‌چنان ادامه یابد به نتیجه نمی‌رسیم. فکر می‌کنم آمریکا و اروپا هم به دنبال احیای برجام هستند اما در شرایط فعلی دست نگه داشتند که ببینند مسایل داخلی و سیاسی ایران چه می‌شود؟
سیاستمدار مستقل عراقی درباره دو سناریوی احتمالی بازگشت جریان صدر به عرصه سیاسی عراق سخن گفت.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
پپ گواردیولا احتمال بازگشتش به بارسلونا و پذیرفتن هدایت این باشگاه را رد نکرد.
با بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان احتمالا دوباره به تیم مدیریتی او اضافه می‌شود و در مرکز ملی فوتبال مشغول به کار می‌شود.
گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت جانسون به قدرت در روز‌های اخیر بالا گرفته است. او در حال حاضر یکی از سه گزینه‌های پیشتاز این رقابت است و حمایت چهار وزیر دولت را به دست آورده است. جانسون برای اینکه بتواند دوباره به قدرت برسد، طبق رویه جدید حزب حاکم محافظه‌کار به حمایت ۱۰۰ نماینده نیاز دارد.
رسانه‌های آلمانی بحث درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان را آغاز کرده‌اند و می‌گویند هانسی فلیک باید در آستانه جام جهانی احتمال دعوت از او را جدی بگیرد.
ماکرون در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت متقابل به توافق هسته‌ای نیز گفت: فکر می‌کنم یک توافق امکان پذیر است، اما می‌دانیم که باید این توافق را نهایی کنیم و اکنون باید روشن باشیم که این پیشنهاد نهایی است.
این احتمال مطرح است که دولت بایدن صرفا با فرض بازگشت به برجام هنوز امید به اجتناب از رای گیری کنگره دارد. در نتیجه کاخ سفید ممکن است استدلال کند که آن‌ها متن توافق را جهت بررسی تایید کنند درحالیکه دوباره هیچ نیازی به رای گیری کنگره نباشد.
از آخرین باری که کریستیانو رونالدو در لیگ اروپا به میدان رفت بیست سال می‌گذرد و او امشب احتمالا دوباره بازی در این تورنمنت را تجربه می‌کند.
میان دو حزب جمهوریخواه و دمکرات در ارتباط با بازگشت آمریکا به برجام اختلافات عمیق و شدیدی وجود دارد و این روز‌ها تلاش جمهوریخواهان برای ممانعت از بازگشت دوباره واشنگتن به برجام و تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص بشدت افزایش یافته است.
اسکوچیچ درباره به خطر افتادن موقعیتش روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: شما نگران پست من هستید، ولی من نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.
سرخیو آگوئرو از باشگاه سابق خود منچسترسیتی به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالاتی‌اش انتقاد کرد و درباره احتمال بازگشت به فوتبال توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ