بازیکن ون پارس درباره احتمال بازگشت به پرسپولیس گفت که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و سوم تیر بر اساس داده‌های پنج ایستگاه پایش فعال با میانگین ۸۷ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان از شرایط این روزهای تیم فوتبال این مجموعه برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم گفت.
وحدت حنانوف قرار بود این فصل در فهرست زیر بیست و پنج ساله پرسپولیس قرار بگیرد اما…
بیست و پنج درصد از کل حق پخش تلویزیونی توزیع شده در لالیگا بر اساس رتبه تیمها در جدول لیگ بوده و به همین علت حتی بازی‌های هفته آخر از اهمیت زیادی برخوردار است.
ایوان فرگوسن، پدیده ۱۸ ساله برایتون، سومین گلزن زیر بیست سال در بین پنج لیگ برتر اروپاست.
برگزارکنندگان تجمع باید حداکثر بیست و حداقل پنج روز کاری پیش از برگزاری تجمع، تقاضای خود را در سامانه مخصوص ثبت کنند. آن‌ها باید اسامی برگزارکنندگان، هدف تجمع، مکان و تاریخ و ساعت تجمع، تعداد تخمینی تجمع‌کنندگان، اسامی سخنرانان، متن قطعنامه و فهرست لوازم و تجهیزات مورد استفاده را اعلام کنند.
سرخ‌پوشان پایتخت در فصل بیست و دوم پنج گلزن خارجی داشته‌اند که رکوردی خاص و ویژه به حساب می‌آید.
با پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر رقابت‌ فشرده‌ای میان تیم‌های مختلف در قسمت‌های مختلف جدول رده‌بندی مسابقات شکل گرفته است.
جدول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات پس از پایان بازی‌های هفته بیست و یکم و در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان مسابقات باقی مانده، شاهد تغییر خاصی نبود.
تراکتور در روز نخست هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه پنج بر یک نفت مسجد سلیمان، میزبان قعر جدولی خود را درهم کوبید.
هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان با دیدارهایی حساس و هیجان‌انگیز و البته سرنوشت‌ساز در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌ها به دنبال اهداف خود در هفته پایانی سال ۱۴۰۱ خواهند بود.
هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور پنج شنبه و جمعه هفته جاری در شهرهای مختلف برگزار می شود.
ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیمه سنگین است.
دو بازیکن پرسپولیس بیش از سایرین تشنه کسب جام قهرمانی لیگ بیست و دوم خواهند بود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره سینماحقیقت با تایید انصراف بیست و پنج فیلمساز از حضور در این دوره از جشنواره سینماحقیقت، درباره این انصراف و همچنین تحریم جشنواره از سوی گروهی از فیلمسازان و مستندسازان و همچنین جشنواره منتقدین و نویسندگان توضیح داد.
منابع عراقی شامگاه پنج شنبه از وقوع یک انفجار در شهر سلیمانیه عراق و کشته و زخمی شدن بیش از بیست نفر درپی این حادثه خبر دادند.
۴۰ اسیر فلسطینی بیش از بیست و پنج سال است که در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند و بیشتر آنها به حبس ابد و یا ده ها سال زندان محکوم شده اند.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در بیست و پنج سال گذشته هرچه جمهوری اسلامی را تنگ‌تر کردند جامعه اعتراضی‌تر شد و هرچه این تصلب ادامه یابد، وضع بدتر می‌شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با بیست و دومین سالگرد انتفاضه مسجدالاقصی و در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در جنین بیانیه ای صادر کرد.
ساکت الهامی در بیست و پنج دقیقه پایانی دیدارشان برابر تراکتور، بازیکن هجده ساله هوادار را در جو سنگین ورزشگاه یادگار به زمین بازی فرستاد‌.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.
اعضای تیم هوادار با بیست و پنج درصد دریافتی فصل را آغاز خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ