امیر حیدری با اشاره به اینکه در این رزمایش برای اولین بار این موشک را رونمایی کردیم و هدف خودش را به صورت دقیق و نقطه زن نقطه زنی کردیم، گفت: موشک دیگر داریم به نام فجر ۵ که از خانواده موشک‌های هوشمند و نقطه زن است که باز هم اخیراً نیروی زمینی از آن بهره‌مند است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظهر امروز یک فروند پهپاد اسرائیلی به دلیل اختلال فنی در شهرک زیتون نوار غزه سقوط کرد.
منابع عراقی از سقوط یک پهپاد متعلق به ترکیه در استان سلیمانیه خبر دادند.
پهپادهای تولیدی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حضور رئیس جمهور در مرکز نوآوری و فناوری ایران در نایروبی رونمایی شد.
پهپادهای تولیدی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حضور رئیس جمهور در مرکز نوآوری و فناوری ایران در نایروبی رونمایی شد.
منابع عراقی از سقوط پهپاد ترکیه در عراق خبر دادند.
پهپاد تحت کنترل «هوش مصنوعی» ارتش آمریکا در جریان آزمایش شبیه‌سازی، اپراتور انسانی خود را کشت!
رسانه‌ها از کشف پهپاد سوم در حومه مسکو و نیز تلاش برای خنثی‌کردن بمب انفجاری آن خبر می دهند.
یک پهپاد غیرمسلح ساخت آمریکا در نزدیکی پایتخت روسیه سقوط کرد.
طبق اسناد افشاشده، پهپاد فوق‌پیشرفته چین از یک بمب‌افکن پرتاب می‌شود و می‌تواند با سه‌برابر سرعت صوت حرکت کند که کمی از پهپاد مرموز لاکهید مارتین SR-۷۲ Blackbird آمریکا سرعت پایین‌تری دارد. سرعت پهپاد آمریکا ظاهراً برابر ۶ ماخ است.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از سقوط یک پهپاد این رژیم در سوریه خبر دادند.
نکته جالب توجه در این حمله استفاده از توپولف تو ۱۴۱ است که یکی از پهپاد‌های قدیمی جهان و مربوط به دوران اتحاد جماهیر شوروی است. اوکراینی‌ها پیش از این نیز با این پهپاد‌های ساخت زمان شوروی سابق پایگاه‌های هوایی مهم روسیه را هدف قرار داده بودند که در این حملات بمب‌افکن استراتژیک توپولوف ۹۵ مورد اصابت قرار گرفته بود.
رسانه های صهیونیستی سرنگونی یک پهپاد متعلق به این رژیم در سوریه را تأیید کردند.
«استریکس» در اندازه‌های ۲.۶ × ۴.۵ متر تا می‌شود، به طوری که می‌توان به راحتی آن را در کانتینری با اندازه استاندارد قرار داد، بنابراین به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بی شک حوزه پهپادی به عنوان یکی از عرصه‌های نوپدید در عرصه تسلیحاتی و مهمترین نیاز و ضرورت آینده است.
«ژانگ لیو» که تیم تحقیقاتی را رهبری می‌کرد و در توسعه جنگنده رادارگریز J-۲۰ چین و سلاح‌های مافوق صوت شرکت داشت، گفت: شکل این هواگرد رادارگریز به دقت برای آیرودینامیک و رصد کم طراحی شده است.
در ادامه مراحل عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد‌های انهدامی و رزمی آرش، باور و ابابیل ۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» و پرواز از پایگاه پهپادی ارتش در منطقه غرب از فواصل دوردست، اهداف ساحلی را منهدم کردند.
روزنامه کیهان نوشت: پهپاد‌های ابابیل، شاهین، فطرس، صادق، کرار، آرش، شاهد و جانور قهاری که از پهپاد RQ ۱۷۰ مهندسی معکوس شده است، گوشه‌ای از تولیدات رونمایی شده نیرو‌های مسلح از پرنده‌های بدون سرنشین ایرانی است که شایان توجه است.
فیلمی از پیشرفته‌ترین پهپادهای جمهوری اسلامی ایران در رژه نیروهای مسلح را مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، پهپاد آرش ۲ را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفته است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: پهپاد آرش۲ قابلیت‌های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: پهپاد آرش۲ قابلیت‌های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.
لحظات پرتاب و برخورد دقیق موشک الماس از پهپاد کمان-۱۲ نهاجا، برخورد دقیق پهپاد‌های انتحاری آرش به هدف و بمب‌های ۵۰۰ پوندی کرار را در ادامه مشاهده می‌کنید.
دریادار موسوی تاکید کرد که در این رزمایش، از پهپادهای انهدامی آرش استفاده ویژه‌ای شده و این پهپادها اهداف دریایی و زمینی خود را به صورت گسترده و با موفقیت منهدم کردند.
کارآفرینی، یک سرمایه اجتماعی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ