ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ششمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
ششمین دور از گفتگوی راهبردی میان روسیه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس امروز دوشنبه در مسکو برگزار شد و راه‌های حمایت و تقویت همکاری‌های مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ششمین دوره کارآموزی همراه اول که اسفند ۱۴۰۱ شروع شده بود به کار خود پایان داد.
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
ششمین دوره لیگ اینترنت اشیای ایران، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در بهار و تابستان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
نشست هماهنگی مدیران سرخابی‌ها برای مسابقه فینال سی و ششمین دوره جام حذفی کشور برگزار شد.
بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با حضور تکواندوکارانی از بیش از ۱۳۰ کشور جهان به میزبانی جمهوری آذربایجان در شهر باکو برگزار خواهد شد.
دبیرخانه بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» فعالیت خود را در سال ۱۴۰۲ جهت برگزاری ششمین دوره جشنواره بین المللی و نشان مردمی «افشای حقوق بشر آمریکایی» آغاز کرد.
احمد وحیدی طی حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
وزیر کشور در حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی برگزار شد که مثل پنج وزن اول تیم ملی ایران تنها یک ملی پوش را در فینال و شانس کسب مدال طلا دارد.
نظر به اتفاقات مهم سال آینده از جمله برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اعتبار و مشروعیت نظام در گرو اصلاحات جدی در زمینه‌های مختلف از جمله اصلاح رویکرد به روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها و اقداماتی در جهت تنش‌زدایی و رفع التهابات در داخل کشور و تمکین و احترام به خواست‌های مردم برای جلب مشارکت و ترمیم اعتماد عمومی است.
ششمین دوره رویداد پردیس سامیت با رویکرد ارتباط موثر بنگاه‌های صنعتی با زیست بوم نوآوری ۱۵ اسفند در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.
افتتاحیه ششمین دوره کارآموزی آکادمی همراه اول با حضور ۵۳ درخواست‌کننده منتخب برگزار شد.
«شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته » و «سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی» از ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.
ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.
با برگزاری بیست و ششمین مجلسه کمیسیون راهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی بررسی و برای ارائه به کارگروه نهایی شد.
ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با محوریت هم‌افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، در حال برگزاری است.
ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با محوریت هم‌افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، در حال برگزاری است.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
برگزاری ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه که قرار بود صبح امروز، ۲۴ خردادماه، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شود، کنسل شد.
صبح امروز (۲۴ خرداد) ششمین جلسه دادرسی پرونده حبیب فرج الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ