مجلس شورای اسلامی موظف به برگزاری دوره های آموزشی و آشنایی با وظایف نمایندگی، قانون اساسی و قانون آیین نامه داخلی مجلس برای منتخبان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: اردوهای انگیزشی آموزشی کارآفرینی در دستور کار است و دوره‌ها به صورت بوت کمپ برگزار می‌شود.
موکب‌داران اربعین حسینی ۱۴۰۲ از امروز می‌توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در دوره‌های آموزش پیشگیری از مخاطرات و کمک‌های اولیه خاص این مراسم، ثبت‌نام و شرکت کنند.
فراخوان مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برای حمایت از دوره‌های پسادکتری(تحقیقات بنیادی) منتشر شد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران گفت: از ظرفیت شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اجرای دوره‌های کارورزی استفاده می‌شود.
حامد انسانیت گفت: یکی از بزرگترین معضلات در بحث آب و محیط زیست، استفاده از عناوینی فاقد تعریف مشخص نظیر کم‌آبی، بحران آب و ورشکستگی آب است.
مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال پژوهشگاه ICT با هدف ایجاد انگیزه و بهره‌گیری مؤثرتر از مدرسین خبره کشور، پیشنهاد اصلاح و بازنگری آئین نامه حق‌التدریس پژوهشگاه را ارائه کرد.
دبیر سابق فدراسیون والیبال معتقد است به جای جذب مربی خارجی، مربیان ایرانی و از جمله بهروز عطایی را به دوره‌های پیشرفته مربیگری در والیبال دنیا اعزام کنیم.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: باید به الزامات نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشیم لذا طرحی از سال گذشته مطرح بود تا معلمان این مدارس را به روز رسانی کنیم.
آئین گشایش نخستین دوره حکمرانی بیمهبا حضور رئیس دانشگاه تهران، رئیس کل و اعضای هیأت عامل بیمه مرکزی در دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
نماینده مجلس با اشاره به اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بوده است، گفت: حضور زنان در دوره‌های حکمرانی دانشگاه عالی دفاع ملی برای نخستین بار محقق شد.
امانی عضو شورای شهر تهران گفت که اخبار مربوط به فساد ۲۰ هزار میلیاردی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مربوط به ادوار گذشته است و نه دوره ششم مدیریت شهری.
مجلس شورای اسلامی موظف به برگزاری دوره‌های آموزشی و آشنایی با وظایف نمایندگی، قانون اساسی و قانون آیین نامه داخلی مجلس برای منتخبان شد.
دلمه یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. دلمه انواع فراوانی دارد، اما مواد میانی اکثر دلمه‌ها یکسان است. برای تهیه مواد میانی دلمه از مواد اولیه‌ای مانند گوشت چرخ کرده، برنج، برخی سبزی‌ها، پیاز، لپه و ادویه‌های دلخواه استفاده می‌شود. اگر علاقمند به تهیه این غذای خوشمزه برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود هستید، این مطلب را مطالعه نمایید.
طب سنتی راهکار‌های مختلفی در استفاده از دارو‌های گیاهی و دمنوش برای کاهش استرس دارد. تهیه کردن دمنوش ضمن این‌که یک روش ساده است، در صورتی‌که تکرار شود و استمرار داشته باشد بسیار اثر بخش است و می‌تواند استرس و اضطراب را کنترل کند.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از برگزاری دوره‌های آموزشی «فرماندهی حوادث و مدیریت بحران» برای شهرداران مناطق ۲۲ گانه برای اولین‌بار خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور از کشف اشیای تاریخی مربوط به دوره‌های نوسنگی، هزاره اول قبل از میلاد تا دوران اسلامی در بخش کن استان تهران خبر داد.
معاون وزیر کار گفت: ۱۹ گروه مخاطب مهارت‌آموزی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، وجود دارد که یکی از مهم‌ترین این گروه‌ها نیروهای مسلح و به‌ویژه «سربازان» هستند.
فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از دوشنبه ۱۱ مهر آغاز شد و به مدت ۶ روز یعنی تا پایان روز شنبه ۱۶ مهر ماه ادامه داشت که بنابر اعلام معاونت نظارت و سنجش این دانشگاه، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تا روز دوشنبه ۲۵ مهر ماه تمدید شد.
سازمان سنجش اعلام کرد: در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای مجموعا تعداد ۷۲ هزار و ۶۵ نفر پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۸۲۰ داوطلب زن و تعداد ۴۸ هزار و ۲۴۵ داوطلب مرد پذیرش شدند.
کارسوق «شبیه ساز اختراع» ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم از سوی سازمان ملی استعدادهای درخشان و در فناوری های نوین برگزار می‌شود.
رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی از فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم به منظور برگزاری دوره‌های تربیت ارزیاب نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی از فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم به منظور برگزاری دوره‌های تربیت ارزیاب نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
نحوه تعامل ریکاردو ساپینتو پرتغالی با بازیکنان استقلال صحنه‌های جالبی در تمرینات استقلال رقم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ