بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء با حمایت مرکز تحقیق‌‌وتوسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه برگزار می‌شود.
پنجمین دور از لیگ کشتی پادوبنی روس‌ها این بار با نامی جدید در روز 26 جولای در ولادی قفقاز برگزار خواهد شد.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
دیدار رفت فینال سی و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان روز دوشنبه بین دو نماینده آسیایی ایران در تهران برگزار می شود.
در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب چکش پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا مهدی هفت چشمه موفق شد مدال طلا را از آن کشورمان کند.
«بیست و پنجمین دوره آموزشی و تخصصی کشت سلول و بافت گیاهی» ۴ و ۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
اختتامیه پنجمین دوره مسابقه دانش آموزی نور؛ گرامیداشت ابوریحان بیرونی برگزار شد و منتخبین این دوره تقدیر شدند.
تیم ملی فوتبال ایران آخرین و پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی را هفته آینده در قطر برگزار می کند.
آیین پایانی پنجمین دوره مسابقه دانش‌آموزی نور؛ گرامیداشت ابوریحان بیرونی همزمان با روز جهانی علم درخدمت صلح و توسعه در روز جمعه ۲۰ آبان در تهران برگزار می‌شود.
درآستانه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست در روز سه شنبه هفته جاری دهم آبان‌ماه،در گزارشی به واکاوی مسائلی پرداخته ایم که رژیم صهیونیستی سعی می کند آنها را پشت این رخداد مخفی کند.
در آستانه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست در روز سه شنبه هفته جاری دهم آبان ماه، در گزارشی به واکاوی مسائلی پرداخته ایم که رژیم صهیونیستی سعی می کند آنها را پشت این رخداد مخفی کند.
هفته نخست از سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری سه دیدار دیگر به پایان رسید.
سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با برگزاری سه دیدار آغاز شد.
سی و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان در شرایطی با حضور ١٢ تیم آغاز می شود که کرونا نحوه برگزاری فصول اخیر را تغییر داده بود اما از این فصل بازیها به وضعیت قبل برگشت.
ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان دوم مهرماه با برگزاری مسابقات انتخابی مشخص خواهد شد.
سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان با حضور ده تیم خارجی از قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقا و سه تیم داخلی برگزار خواهد شد.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری رقابت‌های روز پنجم و تثبیت صدرنشینی تیم آرتین در پایان این روز از رقابت‌ها پیگیری شد.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری رقابت های روز پنجم و تثبیت صدرنشینی تیم آرتین در پایان این روز از رقابت ها پیگیری شد.
سجادی وزیر ورزش و جوانان در پیامی از برگزاری سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان ابراز خرسندی کرد.
روز نخست رقابت‌های کاراته پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان به 3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
مراسم قرعه کشی مسابقات کاراته پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
مراسم افتتاحیه پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه، فردا برگزار خواهد شد.
مکان‌های ورزشی قونیه، آماده برگزاری پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی هستند.
مراسم بدرقه تیم اهداف پروازی کشورمان جهت حضور در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور مرتضی قربانی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ