بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی هزینه زندگی پایین همچنین قیمت پایین‌تری را برای اجاره یا خرید خانه در مقایسه با شهرهای بزرگ بریتانیا ارائه می‌دهد. شرکت‌ها نیز در این شهر، سیاست‌های مرخصی زایمان سخاوتمندانه‌ای را ارائه می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی شهر بورسا خبر می‌دهند.
طی چندروز گذشته حدود ۱۰ هزارنفر در این شهر و روستا‌های اطراف، آب ندارند. با این که اکنون شبکه آب این شهر را شهرداری تعویض می‌کند، اما باز هم مردم، ما را ناتوان می‌خوانند. وقتی دیدیم که مسئولان به حرف مان گوش نمی‌دهند تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتیم.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: خدمت به قم خدمت به پایگاه جهاد و اجتهاد و کانون اصلی گفتمان معارف الهی و اهل بیت (ع) و انقلاب است و باید نسبت به توسعه و عمران آن توجه ویژه‌ای صورت پذیرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان به بودجه حمل و نقل عمومی افزوده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به روند فروش املاک مازاد آموزش و پرورش و اختصاص منابع حاصله برای ساخت پروژه‌های آموزشی جدید در پایتخت اظهار کرد: حداقل بالغ بر ۱۰ مورد از املاک مازادمان را در تهران برای فروش اعلام کرده‌ایم.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران ارائه داد اعلام کرد که ۴۳ هزار میلیارد تومان تحقق بودجه داشته است اما با توجه به گزارش خزانه‌دار شورای شهر تهران ۳۳ هزار میلیارد تومان محقق شده است.
اهواز - به علت مه گرفتگی، امروز و همانند روزهای گذشته میزان دید در ۱۰ شهر خوزستان کاهش یافت.
محمد امیدفر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته جلفا با دمای مثبت ۱۰ درجه گرم‌ترین شهر استان و سراب با دمای منفی ۲۵ درجه سردترین شهر استان و کشور بوده است.
منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
وقوع مه سنگین در شهر اهواز پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن پرواز‌ها شده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره اصلاحیه بودجه شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
در یک حادثه تیراندازی در شهر «میامی گادرنز» در ایالت فلوریدا آمریکا دستکم ۱۰ نفر زخمی شدند.
مشهد ـ شهردار منطقه ۱۰ مشهد گفت: پدیده بام فروشی ناشی از ضعف در نظارت‌های دستگاههای اجرایی است و این موضوع در نواحی حاشیه شهر در حال رشد و گسترش است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما برای مدارس دوره متوسطه اعلام کردیم که این مدارس می‌توانند طبق مصوبه ۶۶۹ شورای عالی آموزش و پرورش امتحانات خود را از دهم دی طبق مقررات برگزار کنند و کمیسیون مربوطه هم در ادارات آموزش و پرورش مناطق در خصوص اعمال مصوبه ۶۶۹ و همکاری خواهند کرد.
مدیر عامل بانک شهر گفت: در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود، عزمی راسخ برای تحقق و به سرانجام رسیدن طرح های عمرانی و خدماتی در سراسر ایران اسلامی داریم.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل خالی از سکنه شهر سمنان خبر داد و گفت: هویت این سارق برملا و فرد مورد نظر دستگیر شد.
شهردار تهران گفت: همه پروژه‌های بزرگ در شهر فعال شده اما برای ما مهم است که دست به دست هم دهیم و تحول را از خودمان و از شهرداری آغاز کنیم.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در گذشته حدود ۵۰ درصد اتوبوس‌های تخصیصی از سوی وزارت کشور به شهر تهران اختصاص یافته بود اما امروز به ۱۰ درصد رسیده است.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از بهره‌برداری از نخستین پارک تخصصی مادر و کودک در شهر تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
رئیس دبیرخانه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی شهر تهران تشکیل کمیته ماده ۱۰ بند ۵۵ قانون شهرداری‌ها و کارگروه سرمایه گذاری اجتماعی را از جمله اقدامات اجرایی انجام شده این دبیرخانه برشمرد.
شورای شهر تهران ۱۰ روز تعطیل می‌شود
رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران گفت: کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران در چهاردهمین جلسه خود ۱۰ تصمیم جدید برای نامگذاری معابر تهران گرفت.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۴۳۴ بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ