حال و هوای دیدنی میدان امام حسین(ع) در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطعا کابین کادیلاک سی تی ۶ بازار چین به مراتب جذاب‌تر از پیشرانه آن است. ۳۳ اینچ نماییشگر، آینه عقب دیجیتال، نورپردازی هوشمند ۲۶ رنگ، سیستم صوتی AKG، تریم چوب، سوپر کروزکنترل، کیفیت بالای مواد اولیه و بسیاری از جزئیات دیگر در این کابین سطح بالا حضور دارند.
ناپولی که امشب میزبان فیورنتینا است در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا از قهرمان این فصل سری آ با مراسم نورپردازی و تونل افتخار برای بازیکنان این تیم استقبال کرد.
در کابین پیکاپ بهمن G ۹ نیازی به استفاده از نورپردازی نبوده، اما در این خودرو همچین آپشنی مشاهده می‌شود. فضای بیشتر پیکاپ‌ها در دنیا بر کاربردی بودن تاکید بسیاری دارند. مثال دیگر استفاده از سانروف در این خودرو است؛ چیزی که در بیشتر پیکاپ‌ها دیده نمی‌شود.
با توجه به این که قابلیت Remaster صرفاً به‌عنوان قابلیتی برای بهبود نورپردازی و بازتاب‌ها تبلیغ شده است، بسیار عجیب است که می‌تواند چنین اصلاحاتی را در تصاویر انجام دهد.
نورپردازی جالب کابین در کنار فرمان D کات و سبک خاص دریچه تهویه هوا از دیگر عوامل جذابیت آفرین در فضای داخلی هستند.
تصویری دیدنی از برج میلاد که به یاد زلزله ترکیه و سوریه پرچم این دو کشور را نمایش می‌دهد.
نورپردازی جالب در استادیوم محل برگزاری بازی تیم‌های فوتبال برزیل و صربستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نورپردازی ورزشگاه الجنوب قطر در آستانه جام جهانی را در ادامه ببینید.
از نیویورک تا سیدنی، برلین تا تل آویو، شهرهای سراسر جهان به یاد ملکه الیزابت دوم بناهای تاریخی و مشهور خود را به رنگ پرچم انگلیس نورپردازی کردند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از امضا تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور بهینه سازی مصرف انرژی و بهبود شاخص‌های زیست محیطی و مبلمان شهری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ