رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم می‌گوید اعتماد به رحمتی موجب شد در جایگاه مناسبی قرار بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد ماه آینده میزبان رئیس‌جمهور روسیه خواهد بود و بحث تمدید توافق صادرات امن غلات از دریای سیاه از محورهای اصلی گفت‌وگوی طرفین خواهد بود.
با تمدید قرارداد دو دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان، بحث حضور سیدحسین حسینی در این تیم منتفی شد.
بحث دروازه بانی به یکی از سرگیجه های منچستریونایتد در فصل آینده تبدیل شده است. در حقیقت شیاطین سرخ بیش از 12 سال است که روی داوید دخیا به عنوان دروازه بان فیکس خود حساب می کنند اما این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود چرا که قراردادش با شیاطین سرخ به پایان رسیده و خبری هم از توافق برای تمدید نیست.
اوضاع رسانه‌های اجتماعی چندان خوب نیست و همه‌چیز دربارۀ شیوۀ فعالیت آن‌ها ناگهان مورد بحث و تردید قرار گرفته است. منتقدان مدام از این می‌گویند که رسانه‌های اجتماعی حریم خصوصی کاربران را نقض می‌کنند و اطلاعاتشان را به شرکت‌های دیگر می‌فروشند. یا اینکه با ترفندهای الگوریتمی اخبار را دستکاری می‌کنند و بین مردم تفرقه می‌اندازند و دموکراسی را تضعیف می‌کنند. اگر این رفتارهای رسانه‌های اجتماعی نادرست هستند پس آن‌ها باید چه کنند؟ چه خبرهایی را باید منتشر کنند؟ الگوی کسب‌و‌کارشان باید چگونه باشد؟ اصلاً نقش اجتماعی‌شان باید چه باشد؟ پاسخ این پرسش‌ها را باید در مفهوم «حوزۀ عمومیِ» یورگن هابرماس، فیلسوف آلمانی، یافت؛ آنجا که می‌گوید تاریخ حوزۀ عمومیِ جهان غرب ریشه در یک سنت خاص دارد: کافه‌های قدیم اروپا.
پس از پوکر مهدی طارمی در دیدار برابر فامالیسائو و صعود به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال، حالا بحث علاقه الهلال به جذب مهاجم بوشهری پورتو مطرح شده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه نتیجه این تیم برابر تراکتور تاریخی بوده است، از مسئولان باشگاه بابت تمدید نکردن قراردادش گلایه کرد و گفت: قهرمانای پرسپولیس را تبریک نمی‌گویم!
همزمان با طرح اتهام از سوی رحیم‌پورازغدی، مشاور عالی فرمانده سپاه، بحث محاکمه روحانی را مطرح کرد و در این راستا گفته که «دیر و زود دارد، اما سوخت‌وسوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌هاست؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوای سیاسی کنیم؟»
سخنگوی ارتش سودان اعلام کرد که بررسی ابعاد مربوط به تمدید آتش‌بس در دستورکار مذاکرات صلح جده خواهد بود.
روزنامه رکورد در گزارشی نوشت که طارمی پاسخ به تمدید قرارداد با پورتو را به تعویق انداخته اما نشانه هایی از ماندن او در این تیم وجود دارد.
رومن وایدنفلر، گلر سابق دورتموند، تردید ندارد که اگر مانوئل نویر دیشب به جای یان زومر درون دروازه بایرن قرار داشت، مانع گل اول سیتی می‌شد.
با بالاگرفتن بحث برکناری سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم تهدید به جدایی از النصر کرد.
با بالاگرفتن بحث برکناری سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم تهدید به جدایی از النصر کرد.
اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون بدون در نظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."
با وجود انتشار اخباری مبنی بر توافق قطعی لیونل مسی با سران پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد، حالا بحث احتمال جدایی او از پاریسی‌ها مطرح است.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته گفت: در بحث تأیید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته هنوز نتیجه به دست ما نرسیده است.
معاون صنایع حمل‌و‌نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، با تشریح تصمیم شورای رقابت گفت: بند مربوط به عرضه خودرو در بورس در دستورالعمل شورای رقابت قابل بحث و تجدید نظر است.
مطر الزعابی نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء به بحث تمدید قرارداد فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.
وزیر خارجه فنلاند گفت که بحث همچنان در اتحادیه اروپا، بر سر اعمال و تشدید تحریم‌های بیشتر علیه ایران و قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، ادامه دارد.
مدیرعامل پرسپولیس درباره بحث دریافت وام این باشگاه و نحوه بازپرداخت آن توضیح داد.
شایعاتی می‌گویند رئیس فدراسیون در بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش کاره‌ای نیست و بحث او از نهادی بالاتر، مشخص از سوی افراد وابسته به دولت دنبال می‌شود. کی‌روش در جام جهانی در بسیاری از مباحث، خوشایند دولتمردان ایرانی حرف زده و حالا همین موضوع باعث شده تا آن‌ها با چشم‌بستن روی حقایق فنی و منفی کارلوس کی‌روش درصدد حفظ این سرمربی باشند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که با درخواست تمدید قراردادش از سوی این باشگاه مواجه شده، این بحث را به بعد از جام جهانی قطر موکول کرده است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که با درخواست تمدید قراردادش از سوی این باشگاه مواجه شده، این بحث را به بعد از جام جهانی قطر موکول کرده است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم می‌گوید اعتماد به رحمتی موجب شد در جایگاه مناسبی قرار بگیرند.
در تماس تلفنی دبیرکل سازمان ملل متحد و وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات در خصوص تمدید آتش بس در یمن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ