سومین اعزام بین المللی رشته ژیمناستیک در فاصله یک ماه لغو شد. دلیل این اتفاق عدم تایید نفرات اعزامی از سوی رئیس پیشین فدراسیون عنوان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویژگی Write to Me می‌تواند پیش‌نویس‌های ایمیل کاملی را بر اساس دستور‌های ساده برای شما ایجاد کند. این ویژگی در حال حاضر به عنوان بخشی از برنامه Workspace Labs در دسترس است؛ به گونه‌ای که می‌توانید به صورت آنلاین در آن تمایل خود را برای پیوستن به برنامه اعلام کنید.
شرکت گوگل در ایمیلی به مدیران برنامه آپ اعلام کرده به علت تحریم‌های آمریکا علیه ایران، اقدام به حذف این برنامه از گوگل پلی کرده است. این چندمین پلتفرم ایرانی است که از این فروشگاه اینترنتی حذف شده است.
مدافع گرجستانی طی ایمیلی به باشگاه پرسپولیس خواستار مذاکره برای مشخص شدن شرایط همکاری شد.
مدافع گرجستانی طی ایمیلی به باشگاه پرسپولیس خواستار مذاکره برای مشخص شدن شرایط همکاری شد.
سومین اعزام بین المللی رشته ژیمناستیک در فاصله یک ماه لغو شد. دلیل این اتفاق عدم تایید نفرات اعزامی از سوی رئیس پیشین فدراسیون عنوان شده است.
باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به ریکاردو ساپینتو به او اعلام کرد در صورت تمایل می‌تواند با رقم 720 هزار یورو به کار خود در این تیم ادامه بدهد.
ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را از دست دادند.
ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری و ایروبیک ایران ممکن است شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات بین‌المللی مصر را از دست بدهند.
AFC با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تاکید کرده تا آبی‌ها باید هر چه زودتر و تا زمان تعیین‌شده، طلب احمد موسوی را به این بازیکن پرداخت کنند.
با توجه به ایمیل دریافتی از سوی ای اف سی به باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکن اسبق این تیم، این باشگاه هر چه زودتر باید در این خصوص اقدام کند.
پس از آنکه ایمیلی با محتوای نژاد پرستی کریستوف گالتیه نسبت به سیاه پوستان و مسلمانان منتشر شد، فشارها روی این سرمربی ۵۶ ساله افزایش پیدا کرده و گویا حال، خانواده او به همراه خودش تهدید به مرگ شده‌اند.
افشای یک ایمیل علیه کریستوف گالتیه، مربی PSG، رسوایی بزرگی را به بار آورده و اتهام سنگین توهین به بازیکنان مسلمان و رنگین‌پوست به او وارد شده است.
هنگامی که کاربران پلتفرم ایمیلِ «گوگل جی میل»، ثبت نام می‌کنند، با شرایط و خط مشی‌های آن نیز موافقت می‌کنند.
هکر به او ایمیل می‌زند و از او می‌خواهد به همراه همسران سایر افسرها با پوشیدن کت شوهران و نصب مدال‌هایشان عکس‌هایی میهن‌پرستانه بگیرند تا از این طریق کلنل و افسرانش را حسابی سورپرایز کنند.
گرونوالد در ایمیلی درباره آتشفشان Kawah Ijen در جزیره جاوه به National Geographic گفت: «این درخشش آبی - غیرمعمول برای یک آتشفشان - در واقع نور حاصل از احتراق گاز‌های سولفوریک است.
منچستریونایتد برای اولین بار طی 11 سال گذشته قیمت بلیت های فصلی خود را افزایش می دهد.
اپل و موزیلا ابزار‌هایی دارند که به طور خودکار برای ایمیل شما یک ایمیل بدلی با نام مستعار می‌سازد تا بتوانید از آن برای ورود به اپلیکیشن‌ها یا وبسایت‌ها استفاده کنید.
ایمیلی جدید نشان می دهد توئیتر دیروز شورای اعتماد و امنیت خود را منحل کرده است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور شایعه مذاکره مسئولان این باشگاه با ساکت الهامی را تکذیب کرد.
فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا، اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در تغییر پرچم ایران را محکوم کرد.
فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا، اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در تغییر پرچم ایران را محکوم کرد.
آنچه این روزها در ژیمناستیک ایران خودنمایی می‌کند، بیچارگی این رشته به واسطه اقدامات برخی افراد است که همچنان خود را مدعی می‌دانند.
به علت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه، باشگاه سانتاکلارا پرتغال با ارسال ایمیلی به استقلال، خواهان بازگشت محبی شد.
صحبت‌های حمید سجادی وزیر ورزش پیرامون انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ