فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا، اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در تغییر پرچم ایران را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره انجمن ژنتیک پزشکی ایران گفت: وزارت بهداشت در تصمیم‌گیری برای توقف غربالگری جنین هیچ مشورتی با انجمن ژنتیک پزشکی ایران نداشته و این انجمن به زودی در نامه‌ای رسمی به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و خواستار ارزیابی مجدد آن خواهد شد.
تل آویو به صورت رسمی و در بیانیه ای هکرهای وابسته به ایران را مسئول حمله سایبری به یک موسسه معروف آموزشی در تل آویو کرد.
باشگاه پرسپولیس نسبت به عدم درج ستاره بالای لوگوی این تیم در فرم بازی با تراکتور اعتراض کرد.
مدیران باشگاه استقلال نسبت به گرانی قیمت بلیت‌های ورزشگاه آزادی دلخور هستند.
مدیران باشگاه استقلال نسبت به گرانی قیمت بلیت های ورزشگاه آزادی دلخور هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام مسئولان رسمی عراق در استفاده از نامی ساختگی برای خلیج فارس را مغایر با اصل حسن همجواری و مناسبات دوستانه دو کشور دانست و خواستار تصحیح این روند شد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
فدراسیون فوتبال فرانسه از رفتارهای امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، پس از فینال جام جهانی 2022 بسیار عصبانی است.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: مرکز ملی فضای مجازی نامه اعتراضی رسمی در رابطه با بستر سازی برای توسعه اغتشاشات اخیر و عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری در خصوص مکاتبات رسمی پیشین توسط نهادهای مسئول ایرانی به شرکت متا (اینستاگرام) ارسال کرد.
اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش بی‌نظمی است. اگر وجود بی‌نظمی یا بحران پذیرفته نشود، هر گونه اعتراض نیز به رسمیت شناخته نخواهد شد. بنابراین، گام اول در مسیر آغاز هر گونه انجام اصلاحات در کشور این است که مسئولان بپذیرند جامعه ایرانی، در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با ضعف‌ها و مشکلاتی مواجه است
به همین منظور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو طی نامه‌ای به دکتر «چو» اعتراض رسمی خود را از عدم همکاری انگلستان و صدور نشدن روادید اعلام و خواستار رسیدگی فدراسیون به موضوع فوق شد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی رسماً به صادر نشدن روادید ملی‌پوشان ایران جهت حضور در رقابت‌های گرندپری منچستر اعتراض کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
این دیوار نگاره جدید بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است. برخی کاربران می‌گویند تا پیش از این فقط نقش «مادری» برای زنان به رسمیت شناخته می‌شد، اما حالا تصویر مفاخر زن بر دیوار شهر نصب می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف چه در قالب یادداشت رسمی و چه ملاقات‌های متعدد در تهران، بغداد و اربیل، اعتراض شدید خود نسبت به میزبانی اقلیم و تحرکات گروه‌های تروریستی ضدایرانی از مبدأ خاک عراق در منطقه اقلیم را اعلام کرده و بی‌گمان نمی‌تواند بپذیرد که از مجاورت مرز‌های خود مورد تهدید واقع شود.
دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: راه‌حل معقول و درست برای مواجهه با فاجعه‌ای که بعد از مرگ مهسا امینی رخ داده، در وهله نخست به رسمیت شناختن اصل اعتراض شهروندان در جامعه ایرانی است.
آذر منصوری گفت: راه‌حل معقول و درست برای مواجهه با فاجعه‌ای که بعد از مرگ مهسا امینی رخ داده، در وهله نخست به رسمیت شناختن اصل اعتراض شهروندان در جامعه ایرانی است.
باشگاه تراکتور تبریز قصد اعتراض رسمی به عملکرد داور مسابقه با فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال دارد
باشگاه نساجی به گل اول ملوان معترض و معتقد به آفساید بودن آن است.
ساعتی پس از نامه کامرانی‌فر مبنی بر تغییر نام استقلال ملاثانی، باشگاه پرسپولیس قصد دارد اعتراض رسمی خود را در این باره نشان دهد.
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته‌های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ