عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف و پیگیری نهادهای مجری باعث می‌شود شعار سال محقق شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جلسه میز تخصصی هوش مصنوعی، به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب ‌فرهنگی و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
اولین جلسه میز تخصصی هوش مصنوعی به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
رییس سازمان ثبت احوال گفت: برای این تجمیع دستگاه‌های مختلف به زیرساخت‌های گوناگون نیاز دارند، اما با بانک ملی ایران تفاهم کردیم، ظرف مدت سه ماه با توجه به کارگروهی که تشکیل شده است نیاز‌های مربوط به این اقدام را فراهم کنیم و ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم، این کار در مدت سه ماه انجام شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت:با استفاده از ظرفیت‌های بنیاد نخبگان استان، دانش‌بنیانها، دانشگاه‌ها و شتاب‌دهنده‌ها نیازهای اولویت‌دار استان در حوزه‌های مختلف برطرف خواهد شد.
دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور از ایجاد یک میلیون شغل در حوزه نوآوری با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: تسهیلات اعطایی به کارکنان بانک‌ها وفق مقررات و ضوابط تعیین شده بوده و نهادهای مختلف نظارتی همواره بر عملکرد بانک‌ها نظارت دارند؛ لذا تخلفی رخ نداده است.
معاون رئیس جمهور گفت: امروز برای تجدید میثاق با امامی که نجات بخش زنان بود به مرقد مطهر آمدیم.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: پلیس آگاهی اقدامات موثری را در زمینه پیشگیری و تعامل با دستگاه‌های مختلف برای از بین بردن جرم جعل اسناد و مدارک رسمی انجام داده است.
خسروپناه گفت: آمار بیانگر آن است که از وقتی فعالیت‌های انتظامی و فرهنگی در دستگاه‌های مختلف انجام شده، رشد بی‌حجابی را نداشته‌ایم. قبل از عید امسال پیش‌بینی کرده بودند اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد در تابستان با آمار بالایی از بی‌حجابی مواجه خواهیم شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری خودرو در بسیاری دستگاه‌ها رویه جاری است، اما از طریق ساختار مجلس اجازه این اقدام داده نشد
وزیر کشور گفت: اوضاع امنیت کشور بسیار خوب است و دستگاه‌های مختلف انقلابی بر وضعیت مسلط هستند.
وزیر کشور گفت: اوضاع امینت کشور بسیار خوب است و دستگاه‌های مختلف انقلابی بر وضعیت مسلط هستند.
دستگاه‌های دیجیتال مزایای قابل توجهی را در عرصه‌های مختلف از آموزش تا سرگرمی ارائه می‌دهند. خطر ناشی از آن زمانی است که استفاده بیش از حد از این دستگاه‌ها برای سلامتی مان وضعیتی سمی را ایجاد کند.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس راه اندازی سامانه‌های نظارتی در دستگاه‌های مختلف را گامی موثر در مبارزه با فساد خواند و گفت: باید مجلس و دولت ورود جدی‌تری برای مبارزه با فساد داشته باشند؛ به طوری که مردم آن را در زندگی روزمره‌شان احساس کنند.
نادعلی درباره قرارگاه اجتماعی اظهار کرد: در این قرارگاه دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند و این قرارگاه گرچه فراز و فرود‌هایی داشت، اما اتفاقات خوبی در آن رخ داد و شهرداری تهران به عنوان میاندار در این قرارگاه بود. اما گاهی اوقات نیاز به همکاری بیشتر است و بودجه باید یکدست در اختیار باشد و شهردار تهران با رئیس جمهور نامه نگاری‌هایی کرده است تا مباحث تهران به صورت یک تکه در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد و بودجه این اختیارات هم از دستگاه‌ها دریافت شود.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: چهره همه شهرهای استان خوزستان باید با تلاش دستگاه‌های مختلف از وجود معتادان متجاهر پاک شود
سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به مسابقات مینی فوتبال جام‌ محلات و مسابقات کارکنان دولت گفت: موفق به جلب مشارکت گسترده دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف شدیم.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان، شهرداری، کسبه و مالکان برای ساماندهی و مرمت بازار بزرگ تهران تأکید کرد.
پژوهشگران و محققان دانشگاه صنعتی شریف با طراحی، ساخت و تولید دستگاه‌ها و قطعات مختلف، توانسته‌اند به یاری صنعت آمده و تا حد زیادی کمبودهای ناشی از تحریم‌ها را جبران کنند.
یک نماینده مجلس ضمن تاکید بر اهمیت شرکت‌های خلاق گفت: دستگاه‌های اجرایی مختلف و مدیران آنها که از این شرکت‌ها حمایت می‌کنند باید تشویق شوند.
در این مطلب، همه راه‌های مخفی کردن چت‌های شما در اندروید، آیفون و رایانه شخصی را بررسی می‌کنیم.
در این مطلب بهترین ابزار‌های آنلاین برای دانلود ویدئو‌های ریلز اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ