وزیر کشور گفت: اوضاع امنیت کشور بسیار خوب است و دستگاه‌های مختلف انقلابی بر وضعیت مسلط هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لبنان پس از اینکه چند کشور، شهروندان خود در لبنان را به دوری از اماکن ناآرامی های امنیتی دعوت کردند، اوضاع را نگران کننده ندانست.
وزیر کشور عراق به موضع گیری درباره اوضاع امنیتی مرزهای این کشور با ایران، سوریه و ترکیه پرداخت.
وزیر کشور گفت: اوضاع امینت کشور بسیار خوب است و دستگاه‌های مختلف انقلابی بر وضعیت مسلط هستند.
وزیر خارجه روسیه در نشست شورای امنیت که هم اکنون به ریاست وی در حال برگزاری است، تصریح کرد: با حملات اسرائیل به سوریه، اوضاع بدتر شده است.
لبنانی ها به وخامت اوضاع اقتصادی و معیشتی و نرخ بالای دلار در برابر لیره اعتراض کردند و با نیروهای امنیتی این کشور درگیر شدند.
رسانه‌های لبنانی از درگیری نیروهای امنیتی این کشور با شهروندان معترض به اوضاع اقتصادی که قصد ورود به مقر نخست‌وزیری را داشتند، خبر دادند.
سرویس امنیت ملی روسیه در گزارشی مرگ یک شهروند روس در حادثه تروریستی امروز در منطقه بریانسک را تائید کرد.
رئیس جمهوری عراق در دید ار با سفیر روسیه در بغداد گفت که اوضاع امنیتی این کشور نسبت به گذشته بهبود یافته است.
وزیر دفاع صربستان اعلام کرد این کشور اوضاع در کوزوو را از نزدیک زیر نظر دارد.
وزیر کشور دولت نجات ملی یمن گفت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی که همه اوضاع را در داخل کشور به منظور بهره برداری از آن رصد می کند، قرار داریم.
رئیس جمهور مصر با بیان اینکه از تلاش های داخلی در عراق برای بازگردادن جایگاه و نقش فعال این کشور حمایت می کنیم، افزود: اوضاع امنیتی در عراق به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.
رئیس جمهور صربستان پس از تشدید وخامت اوضاع در شمال کوزوو خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت ملی شد.
نخست وزیر عراق امروز دوشنبه با جواد الجولانی رئیس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان این کشور و شماری از اعضای آن درباره اوضاع امنیتی عراق گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق امروز دوشنبه با جواد الجولانی رئیس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان این کشور و شماری از اعضای آن درباره اوضاع امنیتی عراق گفتگو کرد.
مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: از هیئت امنای بقاع متبرکه خواسته شده به لحاظ حفظ هرچه بیشتر امنیت و جان مردم با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی، تدابیر بیشتر درخصوص مسائل امنیتی و کنترل اوضاع در نظر بگیرند.
معاون امنیتی وزارت کشور درباره حوادث روز گذشته زاهدان گفت: خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌آمیز بود و متأسفانه بعد از خطبه‌های او حدود ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودرو‌های شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند، ولی به سرعت کنترل شده و اوضاع آرام شد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای از اعضای شورای امنیت خواست ضمن حمایت از نیرو‌های پلیس هائیتی برای برخورد با باند‌های تبهکار، تحریم‌هایی علیه سرکردگان این باند‌ها اعمال شود.
علیرغم برخی تجمعات پراکنده در برخی از نقاط شهر تهران و فراخوان‌های متعدد شبکه‌های معاند و ضدانقلاب؛ تهران در امنیت و آرامش کامل بسر می‌برد.
سرویس های امنیت عمومی رژیم صهیونیستی «شاباک» خواستار تشدید تدابیر امنیتی در شمال کرانه باختری پیش از خارج شدن اوضاع از کنترل شد.
یک سال از روی کار آمدن دوباره طالبان در افغانستان و کنترل شهر‌های این کشور به دست این گروه گذشت. در این یک سال چهره شهر‌های افغانستان تغییر کرده، بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی و نهاد‌های اجتماعی تعطیل شده و یا تغییر کاربری داده است و قوانین تازه‌ای در شهر‌ها و در میان مردم حاکم شده است. زنان از صحنه فعالیت‌های اجتماعی حذف شده و مدارس آن‌ها تقریبا تعطیل شده است. چهره‌ی شهر‌ها امنیتی است و در جای جای شهر نیرو‌های نظامی طالبان که عمدتا از جوانان تشکیل شده است، کنترل اوضاع را به دست گرفته‌اند. مقامات بلند پایه طالبان همچنان در تلاشند تا روابط بین‌المللی خود را گسترش دهند، اما توفیق چندانی کسب نکرده‌اند.
کاخ کرملین از گفتگوی رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات و اوضاع قره باغ و موضوعات مربوط به تضمین امنیت در مرزهای ایروان و باکو خبر داد.
رئیس جمهوری سابق افغانستان درباره اینکه به نظر می‌رسد اجازه خروج از کشور را ندارد و زندانی طالبان است، گفت: نه، خب آن‌ها به من گفتند که امکان سفر به خارج از کشور را ندارم، اما در داخل کابل وقتی که اوضاع امنیتی خوب باشد و بخواهم جایی بروم ما به آن‌ها اطلاع می‌دهیم.
کاخ کرملین از گفتگوی رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات اوضاع قره باغ و موضوعات مربوط به تضمین امنیت در مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد نشستی را به منظور بررسی اوضاع نوار غزه درپی تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی برگزار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ