سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به مسابقات مینی فوتبال جام‌ محلات و مسابقات کارکنان دولت گفت: موفق به جلب مشارکت گسترده دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف شدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپل معمولاً رویداد مربوط به رونمایی از جدیدترین آیفون‌ها را در دو هفته اول سپتامبر (هفته‌های پایانی شهریورماه) برگزار می‌کند.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
برنامه دیدارهای پنج هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر فوتبال در حالی مشخص شده که محل برگزاری دو دیدار هفته نخست هنوز اعلام نشده است.
مسابقات دو کوهستان انتخابی قهرمانی استان تهران با همت فدراسیون کوهنوردی و میزبانی مجموعه تفریحی ورزشی توچال برگزار شد.
برلین امسال میزبان بازی‌های جهانی «المپیک ویژه» است. در بازی‌های «المپیک ویژه» ورزشکارانی شرکت می‌کنند که دارای اختلالات ذهنی هستند. حدود ۷۰۰۰ ورزشکار از ۱۷۰ کشور جهان گرد هم آمده اند تا در ۲۴ رشته ورزشی در طول بازی‌های جهانی المپیک ویژه ۲۰۲۳ با هم رقابت کنند. شعار بازی‌های امسال این است: «باهم شکست‌ناپذیریم». بازی‌های «المپیک ویژه» امسال با ایده‌ای تازه برگزار می‌شود. در این بازی‌ها نه تنها سه نفر اول مدال می‌گیرند، بلکه ورزشکاران دیگر نیز جوایزی را دریافت می‌کنند. این رویداد با بازی‌های پارالمپیک فرق دارد. پارالمپیک در هر دوره پس از بازی‌های المپیک برگزار شده و در آن ورزشکارانِ دارای معلولیت جسمانی شرکت می‌کنند. بازی‌های المپیک ویژه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و دو دوره تابستانی و زمستانی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشستی مشورتی با حضور سرمربیان تیم های امید و نوجوانان شرکت کرد.
اگرچه بازی‌های هفته آخر تمام لیگ‌های معتبر همزمان برگزار می‌شود اما جالب می‌شد اگر بازی‌های بدون تاثیر در سرنوشت قهرمانی یا سقوط لیگ در زمانی متفاوت برگزار شود.
تیم‌ملی آرژانتین برای دو بازی دوستانه در فیفادی پیش رو آماده می شود.
فدراسیون کشتی ترکیه از برگزاری دو جام بین‌المللی وهبی امره و یاشاردوغو در خرداد ماه خبر داده است.
کادر فنی تیم فوتسال جوانان از برگزاری دو دیدار دوستانه در اردوی آماده سازی خبر داد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
با توجه به در پیش بودن دو رویداد آسیایی، قرار است بعد از یک سال رقابت‌های انتخابی به منظور تعیین ترکیب جدید تیم ملی تنیس روی میز بانوان برگزار شود.
با توجه به در پیش بودن دو رویداد آسیایی، قرار است بعد از یک سال رقابت های انتخابی به منظور تعیین ترکیب جدید تیم ملی تنیس روی میز بانوان برگزار شود.
با توجه به در پیش بودن دو رویداد آسیایی، قرار است بعد از یک سال رقابت های انتخابی به منظور تعیین ترکیب جدید تیم ملی تنیس روی میز بانوان برگزار شود.
سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی تاریخ برگزاری دو رویداد ورزشی در جزیره کیش را اعلام کرد.
دیدار تیم های ملوان و نفت مسجدسلیمان با تأخیر دو ساعته و در استادیوم سیروس قایقران انزلی برگزار می شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده علاوه بر بررسی سوالات مطرح شده از وزرای بهداشت و اقتصاد، را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح دو فوریتی برای برگزاری جلسات بحث و گفت‌وگو در مجلس خبر داد و گفت که در صورت تصویب این طرح هیات رئیسه مجلس مکلف خواهد شد درباره طرح‌ها و لوایح مجلس و مطالبات عمومی کشور حداقل ماهی یک بار جلسات بحث و گفت‌وگو تشکیل دهد.
معتبرترین رویداد جوایز فردی فوتبال دنیا امشب در فرانسه برگزار می‌شود تا توپ طلا به برترین بازیکنان فوتبال جهان در بخش مردان و زنان اعطا شود.
رویداد خودروهای آینده به مدت دو روز در یک خودروسازی ایرانی برگزار می‌شود و قرار است یک خودروی متصل رونمایی شود.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیداری دوستانه و کاری با همتای خود در کویت برگزار کرد.
کاروان حامل بازیکنان تیم تراکتور شب گذشته نتوانست راهی تهران شود.
معاون مشارکت های مردمی کمیته از برگزاری دو ماهه جشن عاطفه ها در سال جاری خبر داد.
آیین رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره تنیس و اسکواش با حضور مسئولان دو فدراسیون و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ