وزارت امور خارجه آلمان امروز اعلام کرد که در اقدامی متقابل، سفیر «چاد» را از این کشور اخراج کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: همان‌طور که می‌دانید، قانون انتخابات در تاریخ ۷ مرداد به ستاد انتخابات ابلاغ شد. بنابراین با توجه به آنکه مهلت پیش ثبت نام ۷ روزه است، قابل تمدید نیست و ما هم استفتا کردیم و همان ۷ روز را تصویب کردند و به هرجهت باید به قانون عمل کنیم.
صالحی گفت: با توجه به اینکه هزار و ۸۰۳ دستگاه کشنده در گمرکات استان تهران (گمرک تهران و گمرک غرب تهران) وجود دارد، به منظور تسهیل در تعیین تکلیف و فرآیند ترخیص آن‎ها، مهلت اعتبار تاییدیه استاندارد از ۳ ماه به ۶ ماه بدون اخذ هزینه افزایش پیدا کرد.
دادستان تهران از مهلت یک ماه به مالکان مبنی بر اعلام منشاء ارز پرداختی جهت واردات کشنده‌‎‌ها خبر داد.
رسانه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن امروز ادعا کرد که امباپه اگر در فهرست بازی برابر لوریان قرار نگیرد، اعلام جدایی خواهد کرد.
داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ لازم است با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
تمدید مهلت استفاده از طرح بخشش وجه التزام تأخیر تأدیه دین موضوع بسته وصول مطالبات غیرجاری با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: امعا، احشام و سر دام سنگین مبتلا به تب مالت امکان مصرف ندارد و باید معدوم شود، اما گوشت دام بعد از ۴۸ ساعت نگهداری در یخچال در دمای صفر تا چهار درجه سانتیگراد، امکان مصرف دارد و طبق این شیوه عامل بیماری‌زای تب مالت از بین می‌رود.
بر اساس تصمیم کمیته ارزی، مهلت رفع تعهد ارزی صادرات سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریورماه تمدید شد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش، برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، امکان ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی وجود ندارد.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت ارسال و ثبت صورت‌حساب‌های الکترونیکی صادره که از اول آبان سال گذشته تا پایان خرداد ماه بود، یک ماه دیگر یعنی تا ۳۱ تیر ماه سال جاری تمدید شد.
در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل نیز تا ۱۰ تیر ۱۴۰۲ تمدید شد.
با پایان روز چهارشنبه و عدم پاسخگویی جرارد به پیشنهاد سران الاتفاق، حضور این مربی در عربستان منتفی شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: مدت زمان صدور گواهی عدم سو پیشینه به یک روز کاری رسیده است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ارائه مهلت ۱۰ روزه سازمان امور مالیاتی به مودیان صنفی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تعیین مهلت یک هفته‌ای جهت رسیدگی و تصمیم گیری در پرونده وسایل برقی و لوازم خانگی قاچاق در پیرانشهر، خبر داد.
مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا ۴ تیر تمدید شد
مهلت ثبت نام ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه که پیش از این تا تاریخ ۲۶ خرداد بود، تا ۴ تیر تمدید شد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: مهلت ثبت نام ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه تا ۴ تیر ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: به کلیه دستگاه‌های مربوطه چهار ماه فرصت داده شد تا نسبت به انجام وظایف قانونی خود برای تکمیل اطلاعات در سامانه سادا عمل کنند.
دریادار دوم ستاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: به هواپیمای فرانسوی اعلام کردم آماده هستیم مانور مشترکی با نیروی دریایی شما داشته باشیم و۴۸ ساعت فرصت دارید جواب ما را بدهید.
دولت چاد از سفیر آلمان خواست که به دلیل دخالت بیش از حد در امور داخلی چاد و رفتار خارج از موازین دپلماتیک، ظرف ۴۸ ساعت خاک این کشور را ترک کند.
سازمان مخابرات پاکستان، چهارشنبه گذشته دسترسی به ویکی‌پدیا را کند کرده و به این دایره المعارف آنلاین ۴۸ ساعت مهلت داده بود محتوایی که موهن تلقی می‌شود را حذف کند یا مسدود خواهد شد. ظاهرا ویکی‌پدیا توجهی نکرده و سازمان مخابرات پاکستان هم این سایت را روز جمعه فیلتر کرده بود.
مدیرعامل تیم نفت مسجد سلیمان از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال محروم بوده و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ