روابط عمومی جمعیت هلال احمر از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با ۲۵ سرنشین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات مکزیک روز پنجشنبه اعلام کردند که یک قطار با یک اتوبوس مسافربری کوچک در یک گذرگاه برخورد کرد که در نتیجه آن، هفت نفر کشته و ۱۷ نفر مجروح شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد باعث برخورد شدید خودرو با تابلو راهنما مسیر شده است.
در سانحه برخورد ۲ اتوبوس در ایالت «ماهاراشترا» هند، ۶ نفر کشته و ۲۵ تَن زخمی شدند.
بر اثر برخورد یک اتوبوس مسافربری الجزایری با یک خودروی تجاری در روز چهارشنبه در صحرای جنوبی این کشور دست کم ۳۴ نفر کشته شدند.
در سانحه برخورد ۲ دستگاه اتوبوس در منهتن نیویورک واقع در آمریکا، ۸۰ نفر زخمی شدند.
بامداد امروز، اتوبوس مسافربری شرکت همسفر در مسیر تهران به اصفهان در کیلومتر ۵۰ محور کاشان به نطنز با تریلر برخورد کرد و ۱۷ نفر از مجموع ۲۸ سرنشین آن به مراکز درمانی منتقل شدند.
به گزارش رسانه های محلی ژاپن، بر اثر برخورد یک کامیون با اتوبوس در هوکایدو در شمال ژاپن، پنج نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.
پلیس کانادا اعلام کرد: روز پنجشنبه اتوبوس حامل افراد مسن با یک کامیون در یکی از مناطق روستایی استان منیتوبا در کانادا برخورد کرد که بر اثر آن ۱۵ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.
یک اتوبوس مدرسه با یک کامیون تانکر سوخت در کارولینای جنوبی برخورد کرد و حداقل ۱۸ نفر که اکثرا کودک بودند زخمی شده و به بیمارستان فرستاده شدند.
در پی برخورد اتوبوس دو طبقه با یک پل ریلی در گلاسکو اسکاتلند ده نفر مجروح شدند.
فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در جریان بازی با دنور، برخورد شدیدی با داور بازی داشت.
سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر برخورد با باندها و شبکه‌های ایجاد و گسترش فساد در جامعه گفت: برخورد شدید و قاطعی با هنجارشکنی‌ها صورت خواهد گرفت.
رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر این‌که برخورد شدید، سخیف و یا همراه با تندی نمی‌تواند برنامه مناسبی برای حفظ کرامت زن باشد، گفت: در مساله حجاب باید بهترین روش را دنبال کرد نه این‌که شیوه‌ای که نتیجه معکوس دهد.
به دنبال واژگونی یک اتوبوس در جنوب غرب عربستان، دستکم ۲۰ تن کشته و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.
وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی چلسی، که تک‌گل پیروزی‌بخش این تیم را مقابل لیدز به ثمر رساند در اواخر مسابقه بعد از خطای بازیکنان حریف از زمین بیرون رفت و برخوردی شدید با مسئول امنیتی زن ورزشگاه داشت.
بر اثر برخورد یک هواپیما با اتوبوس در فرودگاه لس‌آنجلس واقع در آمریکا، ۵ نفر زخمی شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: صبح چهارشنبه در اثر برخورد مینی بوس با اتوبوس در جاده قدیم تبریز تهران ۱۳ تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با ۲۵ سرنشین خبر داد.
مهدی طارمی خوش‌شانس بود که سرش به زانوی هنسی برخورد نکرد.
شاگردان ساوت‌گیت روی یک کار ایستگاهی کار شده چیزی نمانده بود تیم ملی فوتبال ایران را غافلگیر کنند که واکنش شجاعانه بیرانوند مانع شد ولی این اقدام هزینه زیادی برای تیم ملی داشت.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
عصر امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به صرافی‌های مجاز، در خصوص هرگونه تخلف در ارائه خدمات ارز اربعین هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ