همسر هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید به پاسخ بازیکن ویارئال واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
نسرین در حالی که اشک می‌ریخت گفت: راستش با اینکه من و شهرام گاهی باهم از زائرسرا‌ها در مشهد سرقت می‌کردیم و از همه کار‌های همدیگر خبر داشتیم، اما آن شب نتوانستم حرف‌های او را باور کنم و تا صبح به خیال اینکه به من خیانت کرده است، خوابم نبرد تا اینکه صبح، من را به محلی برد که خانم معلم را کشته بود.
لوئیس همیلتون نمی‌داند اینکه انگیزه زیادی برای رقابت دارد یک نفرین می‌تواند باشد یا نعمت.
وینیسیوس جونیور ضربه پنالتی حساس رئال مادرید مقابل بارسلونا را از دست داد.
بازیکنی که علاقه داشت مانند اسطوره منچستریونایتد ضربه ایستگاهی بزند حالا شماره او را به‌تن می‌کند.
هواداران خرافاتی فوتبال برای کیلیان امباپه نگران هستند و معتقدند ملاقات با کیم کارداشیان برای کاپیتان فرانسه بدیمن خواهد بود.
دیسکوی مختلط هزاران نفری با دی‌جی زن در شوی ماشین
منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان رسیده و 20 خرداد باید به مصاف اینتر برود اما در سه دوره قبلی که قهرمان لیگ برتر به فینال لیگ قهرمانان رسیده، اوضاع بر وفق مراد پیش نرفته است.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: لعنت و نفرین بر حامیان تروریست‌ها و کسانی که مسبب شهادت مدافعان امنیت کشورمان شدند.
بر اساس اعلام رسانه های ایتالیایی پل پوگبا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران ادامه فصل را از دست داد.
درحالی‌که ایده «نفرین مومیایی» ممکن است دور از دهن به‌نظر برسد، اما خطرات واقعی دیگری نیز درباره مومیایی‌ها و مکان‌های دفن باستانی وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری از مقبره‌ها و سایر مکان‌های دفن، دارای کپک‌ها و باکتری‌های خطرناکی هستند که می‌توانند منجر به بیماری‌های شدید یا حتی مرگ شوند. به همین دلیل محققان و کارشناسان در مطالعه آثار و بقایای باستانی بسیار دقت می‌کنند.
کوک یکی از هشت نفری بود که به عنوان بخشی از بیست و یکمین دسته‌ی فضانوردان ناسا در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد. پس از دو سال آموزش، او به یک فضانورد تمام عیار تبدیل شد.
با اشتباه مرگبار مارکو وراتی قفل دروازه پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ شکست تا برای دومین سال پیاپی یک ایتالیایی عامل حذف این تیم لقب بگیرد.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
توئیتر قوانین مربوط به محتوای خشونت آمیز را آپدیت کرد که براساس آن آرزوی مرگ یا آسیب فیزیکی کردن برای فردی دیگر در این پلتفرم ممنوع است.
علی‌رغم جمعیت ۱۲ هزار و ۸ نفری زندانیان جرایم غیرعمد در کشور، زنان با ۳۸۷ مورد منتهی به محکومیت‌های مالی تنها سه درصد آمار را به خود اختصاص داده‌اند.
‌ زیدآبادی گفت: نمی‌دانستند که در این کشور حتی پراندن سنگی را هم «محاربه» تعریف کرده‌اند و برایش حکم مرگ در نظر گرفته‌اند؟
تیم ملی اسپانیا در ضربات پنالتی افتضاح عمل کرده و وداع زودهنگامی با رقابت های جام جهانی داشت.
بایرون مورنو شاید بدترین داور تاریخ جام های جهانی باشد، اما در ایتالیا او را یک احمق می دانند که خودش را به ورطه سقوط کشاند.
برنده دوئل اکوادور و سنگال برای رقابت‌های حذفی برنامه‌ریزی می‌کند و بازنده، مشغول به بستن چمدان‌ها برای پرواز بازگشت به خانه می‌شود.
مسابقات نشنال کلوز اسکواش ایران جام کیش با حضور ۶۴ ورزشکار مرد و زن در دو بخش ۳۲ نفری برگزار شد و در پایان ورزشکاران کیش در جایگاه‌های نخست ایستادند.
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران برای دومین‌بار متوالی در لیگ بیست‌ودوم، ضربه پنالتی به‌دست آمده به سود مس رفسنجان را از دست داد تا همچنان ناکام در گلزن در فصل جدید باشد.
شاگردان جراردو سیوانه بار دیگر در ورزشگاه خانگی خودشان مغلوب شدند.
الکساندر میتروویچ، مهاجم صرب فولام، که هفته پیش دو بار دروازه لیورپول را باز کرده بود در مقابل ولوز عملکردی ضعیف داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ