منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان رسیده و 20 خرداد باید به مصاف اینتر برود اما در سه دوره قبلی که قهرمان لیگ برتر به فینال لیگ قهرمانان رسیده، اوضاع بر وفق مراد پیش نرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند منچسترسیتی مذاکره با بایر لورکوزن برای به خدمت گرفتن فلوریان ویرتز، ستاره تکنیکی این تیم را آغاز کرده است.
لوکاس پاکتا، بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا، از فهرست تیم ملی برزیل خط خورد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، معتقد است که این تیم با برتری مقابل منچسترسیتی توانسته است به قفل ذهنی خود غلبه کند.
منچسترسیتی فینال جام حذفی انگلیس را طوفانی آغاز کرد و در اولین دقیقه مسابقه توسط کاپیتانش ایلگای گوندوگان موفق به باز کردن دروازه یونایتد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی تیم سیتی، اعلام کرد کمی نگران آمادگی تیمش مقابل برایتون بعد از جشن قهرمانی اخیر بود.
بازیکنان برایتون پیش از شروع بازی امشب مقابل سیتی برای شاگردان پپ گواردیولا تونل افتخار تشکیل دادند.
سم آلاردایس، سرمربی لیدز، می‌گوید تیمش مقابل منچسترسیتی عملکردی بهتر از رئال مادرید داشت و مثل رئالی‌ها در بازی با تیم پپ گواردیولا «له» نشد.
فابیو کاپلو معتقد است که اکنون منچسترسیتی "بهترین تیم جهان" است. بله درست متوجه شدید؛ همین تیم پپ گواردیولا که برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید آماده می شود.
هجده دقیقه برای منچسترسیتی کافی بود تا اولین گل خود را در دیدار مقابل لیدز یونایتد به ثمر برساند.
منچسترسیتی امشب با برتری 4-1 مقابل آرسنال قدرت خود را به رخ کشیده و خود را به مدعی اول قهرمانی تبدیل کرد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد پس از صعود به فینال جام حذفی گفت که شاگردانش تمام توان خود را بکار می‌گیرند تا مانع از کسب سه‌گانه تیم پپ گواردیولا شوند.
منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد شفیلد یونایتد را با سه گل ریاض محرز با نتیجه 3-0 شکست داده و راهی فینال شود.
توماس توخل سرمربی آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با وجود شکست تیمش مقابل شاگردان گوآردیولا، پس از سوت پایان مسابقه برخورد بسیار گرمی با این مربی داشت.
پپ گواردیولا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش مقابل لیورپول در بازی امروز دو تیم، در کنار زمین شروع به خوشحالی کرد و شادی‌اش را با دو بازیکن لیورپول شریک شد.
جک گریلیش در جریان پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل لیورپول درخششی خارق‌العاده داشت و علاوه بر یک گل و یک پاس گل در واقع کلید درخشش استثنایی تیم پپ در نیمه دوم مسابقه بود.
پاکو خمس، سرمربی تیم فوتبال تراکتور، در گفتگویی مفصل درباره شرایط این تیم و حضور در ایران صحبت کرد.
پپ گواردیولا با پیراهن شماره 4 بارسلونا مقابل دوربین قرار گرفت تا هواداران این تیم را به وجد آورد.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی مقابل استون‌ویلا و رسیدن به سه امتیازی آرسنال صدرنشین به تمجید از شاگردانش پرداخت.
گری نویل بعد از شکست یک بر صفر سیتی مقابل تاتنهام تاکید کرد که شاگردان پپ دیگر به اندازه گذشته قدرتمند نیستند.
آلوارس در دقیقه 51، ارلینگ هالند در دقیقه 53 و ریاض محرز دو بار در دقایق 63 و 90 گل‌های تیم پپ گواردیولا را به ثمر رساندند تا مرد اسپانیایی در نبرد تاکتیکی با آنتونیو کونته پیروز میدان باشد.
منچسترسیتی همچون سالیان اخیر، به برد قاطعانه دیگری مقابل منچستریونایتد دست یافت. تیم پپ گواردیولا در این مسابقه آنقدر بی رحم و درخشان ظاهر شد که این بازی همچون یک نبرد نابرابر به نظر رسید.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. کوین دی‌بروینه هم دو پاس گل داد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن ها گلزنی کردند.
ارلینگ هالند و برناردو سیلوا نجات‌دهنده‌های منچسترسیتی در مقابل نیوکسل بودند. حالا می‌توان فهمید که چرا پپ به خرید هالند اصرار داشت و نمی‌‌خواهد برناردو را از دست بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ