برنده دوئل اکوادور و سنگال برای رقابت‌های حذفی برنامه‌ریزی می‌کند و بازنده، مشغول به بستن چمدان‌ها برای پرواز بازگشت به خانه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نزدیک‌ترین جرم به سیاره ما ماه است که ما می‌توانیم آن گاه حتی در طول روز هم ببینیم. اما تصور کنید که بجای ماه یکی از سیارات دیگر منظومه شمسی به ما نزدیک بود، انگاه آن‌ها را به چه شکلی در آسمان می‌دیدیم؟ ویدئوی زیر یک تصویر سازی از سیارات دیگر منظومه شمسی در صورتی که اگر نزدیک زمین بودند به ما می‌دهد.
وزارت ورزش بجای علیرضا دبیر سرپرست منصوب می‌کند
غلامرضا عنایتی باید در یک فرصت کوتاه تیم امید را برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آماده کند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: همان‌طور که می‌دانید رئیس‌جمهور بایدن کاملا متعهد است که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند و همان‌طور که بار‌ها گفته‌ایم ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است. اما در حال حاضر چیزی برای اعلام یا به اشتراک گذاشتن در این زمینه نداریم.
در واقع به جای ۱.۳۲۰ میلیون شغل وعده داده شده در سال ۱۴۰۱، فقط ۲۶۳ هزار شغل ایجاد شده است. یعنی ۲۰ درصد آنچه وعده داده شده است؛ اگر مبنا را هم یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات بدانیم فقط ۲۶ درصد آن محقق شده است. این آمار رسمی کشور است و امیدواریم که مسوولان دولتی از تحلیل آن ناراحت نشوند، زیرا وعده داده‌اند ولی عمل نکرده‌اند و اکنون باید توضیح بدهند چرا محقق نشده؟ آیا از ابتدا برآورد درستی نداشتند؟ یا مدیران دولت ضعیف هستند؟ یا برنامه قابل قبولی برای تحقق این وعده ندارند؟
کمین تراکتور با خمز برای سورپرایز آسیا بجای استقلال
در لیگ لیتوانی با توجه به ایام عید پاک، داور یک مسابقه، از روش شکستن تخم‌مرغ بجای پرتاب سکه برای تعیین اول بازی استفاده کرد
وزیرخارجه روسیه می گوید که روابط اتحادیه اروپا نسبت به روسیه دوستانه نیست.
روغن زیتون می‌تواند جایگزین بسیاری از روغن‌ها و کرم‌های بدن شود. کایلی جنر قبلا ادعا کرده بود که یکی از طرفداران پروپاقرص روغن زیتون است. او می‌گوید که پس از حمام از روغن زیتون برای آبرسانی به پوست خود استفاده می‌کند.
درگیری بین پلیس و تظاهرکنندگان در آتن پس از تظاهرات هزاران نفری به دلیل تصادف مرگبار قطار که دست کم 57 کشته برجای گذاشت، همچنان ادامه دارد.
درگیری بین پلیس و تظاهرکنندگان در آتن پس از تظاهرات هزاران نفری به دلیل تصادف مرگبار قطار که دست کم 57 کشته برجای گذاشت، روی داد.
محققان استخوان‌های بجای مانده از ۶ خرس را تحلیل کردند که برخی از آن‌ها قدمتی ۵۰،۰۰۰ ساله داشتند، استخوان‌هایی که در سه غار در رومانی پیدا شده بود. دانشمندان روی کلاژن فسیل شده داخل بقایای اسکلت این خرس‌ها تمرکز کرده و آن را با کلاژن استخوان خرس‌های گیاهخوار، گوشت خوار و غارنشین در دیگر نقاط اروپا مقایسه کردند. بر اساس نرخ انواع متفاوت نیتروژن در اسید‌های آمینه موجود در کلاژن، محققان دریافتند که Ursus spelaeus کاملاً گیاهخوار بوده است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نوسانات نرخ ارز را اصلی ترین عامل گرانی سکه اعلام کرد و گفت: با توجه به بزرگ بودن حباب سکه، اگر مردم به سمت خرید مصنوعات طلا بروند، بهتر است.
پیش از این قرار بود باشگاه فولاد خوزستان میزبانی این رقابت‌ها را برعهده داشته باشد اما بعداز استعفای گرشاسبی از مدیرعاملی این باشگاه ، خوزستانی‌ها از پذیرش مسوولیت و انجام توافق قبلی سر باز زدند و منصرف شدند.
اردوغان می گوید با درخواست پوتین برای تمرکز بر تامین مواد غذایی به آفریقا موافق است.
ندادن حق عضویت یونسکو؛ دلیل ثبت زورخانه به‌نام آذربایجان بجای ایران
رحمتی بجای نکونام دستیار کی‌روش در جام‌جهانی؟!
ستاره والیبال ایران در لیگ ملت ها دل پری از اتفاقاتی که در این مدت برایش رخ داده، دارد.
چین اعلام کرد که شورای امنیت سازمان ملل باید نقشی سازنده را در میانه تنش ها داشته باشد نه اینکه به کره شمالی فشار وارد کند.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی موریتانی با اشاره به تحریکات و مداخلات خارجی اخیر در ایران گفت:غرب در صدد القای ارزش‌های خود بجای ارزش‌های اصیل اسلامی است و آنها دین و اعتقادات را نشانه گرفته اند.
آذری جهرمی نوشت: اگر عزمی بر رفع مشکلات مردم ایران دارند، بهتر است بجای این اقدامات نمایشی، تحریم IP‌های ایران در بسیاری از سرویس دهندگان را رفع کنند. تحریم‌هایی که حتی مانع درج نام ایران در یکسری از پلتفرم‌ها شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ماجرای کار کردن خودروهای لندکروز این پلیس با سوخت آب را تشریح کرد.
در محل تلاقی دو حوضه آبریز چشمه عاشق و رودبال در جنوب استان فارس، بارندگی شدیدی رخ داده، به گونه‌ای که طی مدت زمانی حدود ۲۸ دقیقه، نزدیک ۵۵ تا ۶۰ میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است؛ رویدادی که مقدمه شکل گیری این رویداد در پایین دست بوده است که هوایی آفتابی را تجربه کرده و اصلا در آن بارندگی رخ نداده؛ موضوعی که وقوع سیلاب را باورناپذیر جلوه داده است.
۴ نامزد نهایی میزبانی جام‌ملت‌های آسیا بجای چین

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ