بازیکنی که علاقه داشت مانند اسطوره منچستریونایتد ضربه ایستگاهی بزند حالا شماره او را به‌تن می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند، معتقد است که جلوگیری از قهرمانی بایرن مونیخ به اتفاقی غیرعادی نیاز دارد.
ارومیه - چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی عصر جمعه با قهرمانی ایران و معرفی قهرمانان ۱۰ وزن در سالن ۶ هزار نفری ارومیه به پایان رسید.
دورتموند برای کسب عنوان در مسابقات بوندسلیگا آماده می‌شود.
فردا فینال برگشت لیگ برتر هندبال برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان فصل 1402-1401 در زمین تالار فدراسیون هندبال مشخص شود.
پرونده سوپر لیگ کاراته در حالی فردا در سالن شهید افراسیابی بسته می شود که سه تیم شانس کسب عنوان قهرمانی دارند و نتایج رودرو این تیم ها تکلیف قهرمان را مشخص می کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که قهرمان این فصل لیگ قهرمانان از بین رئال مادرید یا منچسترسیتی خواهد بود.
سرمربی سابق تیم ملی و سکاندار فعلی هدایت عمان، ایران را بخت اصلی قهرمانی در جام ملت های قطر می داند.
با تساوی غیرمنتظره سپاهان مقابل ملوان، جنگ قهرمانی در عرض ۲۴ ساعت و انجام دو مسابقه سرنوشت‌ساز شکل تازه‌ای به خود گرفت.
طبق قوانین لیگ برتر، بازی رودررو ملاک قهرمانی است. سپاهان در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داده و برابر پرسپولیس هم یک برد و یک تساوی کسب کرده
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، صحبت‌های جالبی را در واکنش به پایان یافتن دوری منچستریونایتد از جام قهرمانی مطرح کرد.
کارشناسان شبکه اسکای در نیم‌فصل لیگ برتر انگلیس پیش‌بینی خود درباره قهرمان این فصل را ارائه دادند.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: اولین نفری که می‌تواند برای تغییر وزن تصمیم بگیرد خود کامران قاسمپور است و در ادامه کادر فنی با توجه به برنامه‌ریزی که دارد از او استفاده خواهد کرد.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، در مایورکا اسپانیا زندگی می کند. او روز گذشته به این شهر بازگشت بدون اینکه آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین تضمین شده باشد.
جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر در حال حاضر در خیابان‌های پایتخت این کشور بوئنوس آیرس با حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور در جریان است.
امیلیانو مارتینز متخصص بازی ذهنی با بازیکن مقابل و مهار پنالتی هاست. او این روزها در آرژانتین قهرمان ملی است ولی بسیاری تاکتیک او را شرورانه می دانند.
امیلیانو مارتینز متخصص بازی ذهنی با بازیکن مقابل و مهار پنالتی هاست. او این روزها در آرژانتین قهرمان ملی است ولی بسیاری تاکتیک او را شرورانه می دانند.
این دو بازیکن را خیلی دوست دارم و حیف است که این دو بازیکن بزرگ بدون جام از فوتبال خداحافظی کنند
بازیکنان انگلیس در صورت قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر نفری 500 هزار پوند پاداش دریافت می‌کنند.
روبرت لواندوفسکی معتقد است اسپانیا هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد. او لاروخا را در نیمه‌نهایی و حتی فینال جام جهانی تصور می کند.
نسرین شاهی با کسب مدال نقره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان سهمیه لازم برای حضور در بازی های پارالمپیک پاریس را به دست آورد.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ