رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار شد قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار در ارتباط با انحلال شرکت کنترل ترافیک فعلاً این موضوع به صورت مسکوت بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مصوبه کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس در ارتباط با ادغام دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه‌های کشور از دستورکار مجلس خارج شد.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی در واکنش به تلاش آمریکا برای انحلال سازمان حشدشعبی تاکید کرد که این نیروها باعث شده اند نظامیان آمریکایی در عراق و منطقه همواره در نگرانی به سر ببرند.
انحلال کانون صرافان با واکنش‌های متعددی همراه بود. در همین زمینه محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس، به گفتگو با تابناک پرداخت و این تصمیم را ناشی از تعارض منافع مدیران بانک مرکزی دانست.
با شایعه انحلال بورس کالا بازار سرمایه به یک وضعیت ریزشی قوی مواجه شد.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال ایران گفت: پیگیر مشکلات تیم آویژه مشهد هستیم و ورود لیموندیس به لیگ هم نیازمند برخی شرایط است.
نشست تدوین و شفاف سازی دستورالعمل ناظر بر سقف بودجه و قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال برگزار شد.
مدیر اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: توسعه سامانه نیما با استفاده از ظرفیت‌های مرکز مبادله ارز و طلای ایران در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.
سعادت معاون فرهنگی و اجتماعی توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به بیان توضیحاتی درباره انحلال جهاد سازندگی و تشکیل شورای جهاد سازندگی با هدف رسیدگی به روستاهای محروم پرداخت.
نخست‌وزیر اسپانیا از تصمیم خود برای انحلال پارلمان کشورش پس از شکست در انتخابات محلی و برگزاری انتخابات زودهنگام در اول مرداد ماه خبر داد.
دفتر تحکیم وحدت در انحلال بسیج دانشجویی دانشگاه ها در زمان جنگ ایران و عراق نقش بسزایی داشت.
سازمان برنامه در سه دهه گذشته هم دچار تغییراتی شد؛ از ادغام سازمان برنامه با سازمان استخدامی تا انحلال آن در زمان احمدی‌نژاد. در اسفند سال ۱۳۷۸ براساس تصمیم شورای عالی اداری، سازمان برنامه و بودجه با سازمان اداری و استخدامی ادغام شد و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تغییر نام داد و عملا از سال ۱۳۷۹ کار خود را با نام جدید آغاز کرد.
شهردار تهران گفت: بحث ادغام و انحلال شرکت کنترل ترافیک مطرح نیست.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار شد قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار در ارتباط با انحلال شرکت کنترل ترافیک فعلاً این موضوع به صورت مسکوت بماند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی مخالفت دادگاه عالی این رژیم با انتصاب آریه درعی به عنوان وزیر امور داخلی و بهداشت، وی را از این مقام برکنار کرد.
تیم شاهین بوشهر در لیگ 2 هم شرایط خوبی ندارد و با این وضعیت ممکن است مثل خیلی از تیم های قدیمی به انحلال نزدیک شود.
رئیس شورای حاکمیتی سودان به سیاستمداران درباره دخالت در ارتش هشدار داد و تاکید کرد که اجازه انحلال ارتش را نمی دهیم.
با تصمیم ولیعهد و حاکم شارجه، هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلباء امارات منحل شد.
بعد از انحلال تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن، حالا سپاهان به عنوان تنها نماینده فوتبال زنان در اصفهان، سعی دارد تا در فصل آتی در قامت یک مدعی ظاهر شود.
دادگاه عالی فدرال عراق موعد بررسی دعوای انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام را به تعویق انداخت.
حریری کلکسیونی از تخلفات مالی‌واداری در اتاق‌های بازرگانی را افشا کرد و با تأکید بر انحلال هیئت رئیسه اتاق گفت: چطور افرادی که پاسپورت آمریکا و کانادا دارند و دوتابعیتی‌اند، اطلاعات محرمانه کشور در جیبشان است؟
نماینده حزب صادقون عراق گفت که درخواست‌های انحلال حشد شعبی یا ادغام آن در نهادهای دولتی یک دسیسه خارجی است که ما هرگز اجازه پیاده شدن این طرح را نمی‌دهیم.
با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور، مراسم افتتاح مرکز کارگاهی فنی حرفه‌ای و رونمایی از تازه‌ترین امکانات خودروهای سفارشی ایران خودرو در شرکت آپکو برگزار شد.
به‌فاصله ۲۴ ساعت بعد از گزارش سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص دلایل ترکیدن لاستیک شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد، لاستیک هواپیمای سپهران در این فرودگاه ترکید.
بیش از یک دهه پس از انحلال وزارت بازرگانی، حالا پس از انصراف مجلس از استیضاح فاطمی امین، وزیر صمت و قول و قرار میان روسای مجلس و رییس جمهور برای تفکیک بخش بازرگانی از بخش صنعت، زمزمه‌های تشکیل یا عدم تشکیل این وزارت خانه بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ