کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات های فنی از آژانس انرژی اتمی به ایران سفر کردند و گفتگوهای فنی انجام شده است و این گفت‌وگو ها در مسیر های توافق شده ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عبداللهیان تصریح کرد: گفت‌وگوهای سازنده‌ای با همتای سعودی خودم داشتم و روابط میان دو کشور در مسیر درست پیش می‌رود.
جی کاتلر در گفتگو با میلوس سارسف درباره مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳: «هادی چوپان در حال کار است و این باید موجب ترس تمامی رقبای او باشد.»
مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط عمومی در فضایی صمیمانه با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو نمود.
مهدی تاج و مدیر امور صدا و سیما در مجلس روی آنتن زنده در خصوص آخرین وضعیت حق پخش به گفت‌وگو پرداختند.
مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان با حضور در هیئت فوتبال خوزستان با رییس این هیئت دیدار و گفت‌وگو کرد.
امیرعبداللهیان با بیان اینکه گفت‌وگوها با ۳ کشور اروپایی شروع شده‌اند، گفت: گفت‌وگوها ناظر بر این است که بتوانیم از سوءتفاهم‌ها عبور کرده و در مسیر تعامل و همکاری بهتری قرار بگیریم.
معاون سیاسی دبیر کل سازمان ملل در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: «دیپلماسی تنها مسیر برای رسیدگی موثر به مسائل برنامه هسته‌ای ایران است. ضروری است که همه طرف‌ها در اسرع وقت گفت‌وگوها را از سر بگیرند و بر سر مسائل باقی‌مانده به توافق برسند.»
سخنگوی وزارت خارجه گفت: منطقه شاهد پویایی مثبت از مسیر ارتباط و گفت‌وگوی بیشتر کشورها با یکدیگر است.
مدیر عامل راه‌آهن گفت: در این دیدار درباره سرمایه‌گذاری مشترک برای دوخطه کردن برخی محورهای ریلی در کشورمان گفت‌وگو شد که مورد استقبال طرف اماراتی قرار گرفت.
تنها بانوی کوهنورد ایرانی بعد از 5 صعود موفق به قله‌های 8 هزار متری قصد دارد به 14 قله مرتفع 8 هزار متری صعود کند تا عضو باشگاه 8 هزار متری‌ها شود.
دیاریو اسپورت امروز خبر از جدی‌تر شدن گفت‌وگوهای بارسلونا با لیونل مسی داد و جزئیاتی از قرارداد پیشنهادی باشگاه کاتالان را نیز منتشر کرد.
مدیر کل آژانس بین‌المللی در آغاز نشست شورای حکام تأکید کرد درباره تسهیل همکاری‌های بیشتر بین تهران و آژانس و تسریع مسائل پادمانی باقی‌مانده با مقامات ارشد ایران دیدار و گفت‌وگو کرده است.
علی دایی افتخار فوتبال ایران است و هر کسی مقابلش باشد، قالب تهی می‌کند اما من به عنوان یک جوان ۱۶ ساله پنالتی ایشان را مهار کردم تا یک شبه زندگی فوتبالی‌ام تغییر کند...
مریم منظمی در گفت‌وگو با "ورزش سه" از اهدافش برای موفقیت در فدراسیون فوتبال گفته است.
محمدجواد محمدی که تک گل پیروزی‌بخش هوادار به پرسپولیس را زد در مورد اتفاقات این بازی گفت‌وگو کرد.
گابریل کالدرون در گفت‌وگو با روزنامه الریاضیه عربستان، درباره حضور احتمالی لیونل مسی در لیگ این کشور صحبت کرده است.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد برای ازسرگیری گفت‌وگوها احتمالا ماه فوریه به ایران سفر کند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد که روند گفت‌وگوها برای رفع تحریم‌ها یک مسیر پیوسته است و در تعامل بین دو طرف پیگیری می‌شود و نیازی نیست برای آن فضاسازی رسانه‌ای شود.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: روند گفت‌وگوها مسیر پیوسته‌ای بوده و اکنون هم پیوسته است و وقفه ای در آن ایجاد نشده است.
مدیر کل سیاسی وزارت کشور در گفت‌وگو با ویژه‌برنامه شبکه لبنانی برای پوشش تحولات اخیر ایران گفت، بر خلاف تبلیغات رسانه‌های مغرض، امنیت در کل شهرهای ایران برقرار است.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: در این خصوص بین آقای اسلامی و گروسی اتفاق نظر وجود دارد و امیدواریم که آژانس با نگاه فنی و بر اساس آنچه که در روزهای اخیر توافق کردیم نسبت به حل و فصل برخی اتهامات که از طرف آژانس مطرح شده است، از مسیر همکاری‌های فنی اقدام کند.
بهادری جهرمی در واکنش به تداوم سردادن شعارهایی علیه وی و مسئولان دولت، تصریح کرد: من از هر حرف و پرسشی که مطرح شود استقبال می‌کنم و کاملا آمادگی پاسخگویی دارم اما رعایت شأن دانشجویی را از یاد نبرید. این امر مهمی است. ما باید در مسیر گفت‌وگو و پاسخگویی جلو رویم و در این جلسه یک فرصت برای گفت‌وگو شکل گرفته است.
رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با شبکه خبر از اعزام ۴۴ هزار نیرو هلال احمر در اربعین حسینی خبر داد.
روز گذشته رئیس‌جمهور با حضور در میدان بهمن تهران و بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ از نزدیک با مردم گفت‌وگو و تاکید کرد: تا من زنده باشم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها آسیب ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ