وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه بلاروس روز دوشنبه در محل اقامت وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نوری در پیامی به آیین نکوداشت زهرا شجاعی تاکید کرد: ناگفته نماند که خلأ‌های قانونی و یا فراقانونی ناشی از دیدگاه‌های بنیادگرایانه و یا سنتی همچنان در محروم کردن زنان از حضور در برخی عرصه‌های اجرایی و تصمیم‌گیری مانند خبرگان، شورای نگهبان، شورای عالی قضایی، ریاست جمهوری و ... وجود داشته و دارد و تا احقاق حقوق کامل و برابر راه بلندی در پیش است.
رئیس مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس دومای روسیه بر توسعه روابط تهران- مسکو و اجرای توافقات دو کشور تأکید کردند.
حاکمان فعلی افغانستان با این‌که بار‌ها در اظهارات خود تاکید کردند که پایبند به معاهده هیرمند طبق توافق سال ۱۳۵۱ هستند، اما این لفاظی‌ها در ظاهر بود و هیچ‌گاه حاضر به اجرای تعهدات نبودند، گرچه به نظر می‌رسد این مقوله نه فقط مربوط به دوره فعلی حاکمان در افغانستان بوده بلکه در دوره‌های گذشته نیز چنین بوده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کردند: هر گونه ممانعت از اجرای حقابه هیرمند نقض حقوق ملت ایران و مخالف قوانین بین‌المللی است.
در این بیانیه آمده است: طرف‌ها بر اهمیت ازسرگیری اجرای کامل و موثر توافق هسته‌ای با ایران و اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل در سریع‌ترین زمان تاکید کردند. در همین رابطه، آن‌ها از همه شرکای [برجام]می‌خواهند تا برای تسهیل رسیدن به نتیجه‌ای مثبت از مذاکرات احیای برجام تصمیم‌های سیاسی اتخاذ کنند.
عضو شورای سیاستگذاری «صبح‌صادق» به حضور اصلاح‌طلبان در مناصب اجرایی نظام اشاره کرده و تاکید کرده آن‌ها از جمهوری اسلامی، شناخت خوبی دارند و «درک این نکته که نظام هرگز به دنبال خلق بحران برای خود نیست، کار دشواری به نظر نمی‌رسید»، اما اصلاح‌طلبان موضوع مسمومیت دانش‌آموزان یا به روایت «صبح صادق»، «بدحالی» برخی دانش‌آموزان را به «حملات شیمیایی و بیولوژیکی همنوا با دشمنان، حوادث مدارس را دقیقا کار افراد و نهاد‌های درون نظام دانستند.»
سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.
زلفی گل در این ابلاغ تاکید کرده است: مقتضی است که اقدامات لازم برای دستیابی به اعزام سالیانه دست‌کم ۱۰ درصد از دانشجویان به اردو‌های راهیان نور (مطابق با هدف عملیاتی مندرج در مادۀ ۳ آیین‌نامه اجرایی اردو‌های راهیان نور دانشجویی کشور، مصوبۀ مورخ ۱۰ دی ۱۳۹۴ شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور) صورت گیرد و از حداکثر ظرفیت موجود در آن دانشگاه/ مرکز برای اعزام دانشجویان (با اولویت دانشجویان جدید الورود و زیارت اولی) بهره‌برداری شود.
آرش کردی، بر لزوم اجرای کامل برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی طی روزهای پیش رو تاکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس تاجیکستان با اشاره به افرایش ارتباطات دو کشور بر تسهیل فضای فعالیت بخش خصوصی و اجرای تفاهمنامه‌ها و توافقات تهران و دوشنبه تاکید کردند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به سران قوا تاکید کردند که نباید به گونه‌ای رفتار و اقدام شود که مردم احساس کنند اراده‌ای برای آرام‌تر کردن فضای کشور وجود ندارد؛ لذا لازم است در کنار اجرای قانون و جهاد تبیین، رحمت و عطوفت اسلامی هم در دستورکار مسئولان نظام باشد.
رئیس جمهور با اشاره به افزایش آمار شیوع بیماری کرونا در نقاط مختلف جهان، بر لزوم اجرای دقیق طرح‌های پیشگیری هوشمند از سوی دستگاه‌های مختلف تاکید کرد.
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با ارائه راهبرد اصلاح بودجه ریزی تاکید کرده لازم است برای اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان، منابع تخصیصی شفاف و منابع به سمت صندوق نوآوری هدایت شود.
وزرای کابینه تایید کردند، این طرح به مقامات کانادا اجازه می‌دهد که درباره هر یک از مقامات ایرانی که پیش از این نیز در کانادا بوده‌اند، تحقیقات به عمل بیاورند.
روسای جمهور ایران و ترکیه در دیدار با یکدیگر، ضمن مرور توافقات صورت گرفته در سفر اخیر رئیس جمهور ترکیه به تهران و برگزاری هفتمین شورای‌عالی همکاری‌های اقتصادی دو کشور، بار دیگر بر تسریع در اجرای این توافقات تاکید کردند.
برای چین این کاری برای بقاست. چین باید به فناوری و هوش تجاری دست یابد تا بتواند رشد اقتصادی خود را حفظ کند تا از بی ثباتی اجتماعی در داخل چین جلوگیری شود. شی بر نیاز به استفاده از ابزار‌های «نامتقارن» برای رسیدن به غرب از نظر فناوری تاکید کرده است.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مصمم به اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور قزاقستان به تهران هستیم،ابراز امیدواری کرد: روابط دوجانبه تهران - نورسلطان به توافقات منطقه‌ای منجر شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه مجلس و همه نمایندگان وظیفه دارند که بر اجرای قوانین نظارت داشته باشند، رئیس جمهور نیز بارها بر اجرای قوانین تاکید داشته است.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام، اجرایی شدن سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش و توسعه و تبدیل صنعت گردشگری به عنوان یکی از پیشران‌های رونق اقتصادی را بررسی کردند.
در پایان دور اول سفرهای استانی دولت مردمی، روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات این سفرها تاکید کردند.
روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت تاکید کردند.
روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت تاکید کردند.
وزیر امور خارجه در دیدار معاون وزیر امور خارجه قطر بر ضرورت اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس‌جمهور اسلامی ایران به دوحه و متقابلا امیر دولت قطر به تهران تأکید کرد.
عوامل اجرایی پارک ملی توران و اداره حفاظت محیط زیست میامی، خبر تصادف یک قلاده توله یوزپلنگ آسیایی با یک دستگاه خودرو در اطراف منطقه حفاظت شده توران را تایید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ