کارشناس و مربی فوتبال انتقادهای مهمی را علیه فضای حاکم بر فوتبال ایران مطرح کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمار مهاجرت پزشکان وحشتناک است. غیر از این‌که به مرکز پژوهش‌های مجلس سپرده شده تا دلایل موضوع را مشخص کنند، بسیاری از حرف‌های جامعه تخصصی باید جدی گرفته شود. وقتی بحث تعرفه‌ها را داریم و یکی از دلایل مهم جامعه پزشکی نیز همین واقعی نبودن تعرفه‌هاست، باید به آن توجه کرد. دستگاه اجرایی برای این موضوع چه کاری کرده که تعرفه‌ها واقعی شود؟
آنها برای نیمکت‌نشینی به تبریز نیامده‌اند، پس یک هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد به ترکیب اصلی برسند.
در گوشه هر کدام از پیراشکی‌ها سوراخی ایجاد کنید و کرم آماده شده را با کپسول‌های مخصوص شیرینی‌پزی داخل پیراشکی بریزید. برای تزئین می‌توانید پودر قند و هل روی شیرینی بپاشید یا روی آن را با شکلات آب شده تزئین کنید.
افراط‌گرایی سیاسی در والدین باعث باعث محدود شدن روابط عمیق کودکان با همسالان می‌شود و اینگونه والدین هم معمولا دوری از کودکانی که والدینشان مخالف با عقاید آن‌ها هستند را مفید و لازم می‌دانند. اینگونه کودکان معمولا در بزرگسالی یا همان کودکی نمی‌توانند عصبانیت خود را کنترل کنند و نظرگاه‌های مختلف برای آن‌ها قابل درک نیست و این باعث می‌شود که ترس از این پیدا کنند که نمی‌توانند احساسات خود در جمع را کنترل کنند.
والا چیزی که مادر زیلان به من گفته و برادرم هم در بازداشتگاه می‌گفت؛ این بود که ساعت ۸ صبح یک پیام برای گوشی زیلان می‌آید و پدر او هم پیام را می‌بیند و عصبانی می‌شود و این اقدام را انجام می‌دهد. بیشتر از این چیزی نبوده، یعنی مادر زیلان هم همین حرف‌ها را می‌گوید.
این متهم گفت: من کلاس هشتم هستم و با مقتول دوست صمیمی بودم، او چند سال قبل از افغانستان ایران آمده بود و از همان موقع با هم دوست بودیم. اما چند وقت بعد پیش دوستان بدگویی کرد و حرف‌های خیلی بدی پشت سر من زد. وقتی چیز‌هایی که به دوستان دیگرمان گفته بود را شنیدم رابطه‌ام با او خراب شد.
تسنیم: مسیری که وحید جلیلی در پیش گرفته، حتی بعضی حزب‌اللهی‌ها را نگران کرده / آمار‌ها و بررسی افکار عمومی نشان می‌دهد که تلویزیون رو به افول است؛ رقبای تلویزیون هم در حال تقویت‌اند / ایدۀ بخصوصی هم در صداوسیما دیده نمی‌شود / آیا با شعر گفتن غیرمقفا و شعار دادن می‌توان برای صداوسیما ایده تراشید؟ / از جلیلی بعید نیست که در مواجهه با نقد‌ها بگوید این حرف‌ها همان حرف‌های ضدانقلاب است
اولین بار علیرضا زاکانی، حامی سرسخت ابراهیم رئیسی در مناظره با مصطفی تاج‌زاده از اکبر طبری نام برد و اعلام کرد که «او همان فردی است که «بیچاره‌کننده دو رئیس قوه قضائیه» است.» و تاکید کرد که عزل او کافی نیست. طبری باید محاکمه شود. این حرف‌ها باعث شد که ردپای زاکانی در پرونده اکبر طبری نمایان شود.
زاکانی نسبت به دوران شهرداری حناچی انتقاداتی وارد کرد و گفت بعضی‌ها احساس می‌کنند که شهردار در سایه هستند. شهردار واقعی که بودند کاری نکردند حالا به‌عنوان شهردار در سایه می‌خواهد کاری بکند؟ من زبانم طوری است که حریف همه‌شان می‌شوم، اما بنا ندارم وقت خودم را تلف کنم برای این حرف‌ها. آن‌موقع که شهردار بودند کاری نکردند به‌جز دوچرخه‌سواری، حالا می‌خواهد شهردار در سایه شود؟ برو در همان سایه بنشین و دوچرخه بزن.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
عماد افروغ اظهاراتی در مورد جایگاه نقد در حاکمیت انجام داد که به مزاج برخی خوش نیامد و علیه‌ش موضع شدید گرفته شد. پس از مدتی شایعه شد یکی از دلایل تعطیلی پارک ملت با اجرای محمدرضا شهیدی فر همین گفته‌ها بوده است.
روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان،بعد از گلزنی مقابل بنفیکا اعلام کرد که راز شادی گل جنجالی خود را آخر فصل فاش خواهد کرد.
فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجدسلیمان در بازی گل‌گهر یک شکست سنگین را به یادگار گذاشت.
بعد از متحمل شدن شکست یک بر صفر مقابل تیم قعرنشین لیگ برتر، هواداران خشمگین چلسی خواستار برکناری گراهام پاتر شدند.
محمد عسگری پس از شکست برابر هوادار، اعتراض تندی به عملکرد داور این مسابقه داشت.
مشی حامیان روحانی همواره همین گونه بود که در چالش‌هایی که میان ایران و غرب به وجود می‌آمد، تحلیل را طوری ارائه می‌کردند که ایران مقصر باشد. فلاحت‌پیشه در گفتگو با ایسنا گفته که «ایران اشتباهات سیاسی کم نداشته است، یکی از این اشتباهات از دست دادن فرصت احیای برجام قبل از بحران اوکراین و وصل شدن پرونده ایران به موضوع اوکراین است. معتقدم اگر ایران به موضوع اوکراین ربط داده نمی‌شد، اجماع در پارلمان اروپا شکل نمی‌گرفت.»
شریعتمداری همیشه صحبت می‌کند، این حرف را اگر یک نفری که مال این حرف‌ها نبود می‌گفت، گفته شما درست بود، ولی شریعتمداری ادبیاتش همین است و همه دنیا هم می‌دانند. این چیز مهمی نیست و نیازی به موضع گیری و مصاحبه ندارد
پرچمی خطاب به مردم گفت که گول جریان‌هایی را که با تئاتر و هنر و تجمعات فرهنگی ضدیت دارند، نخورند و به سالن‌های تئاتر بیایند و کارها را ببینند. نمایش‌هایی مانند نمایش ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اصولا خیلی از حرف‌ها را در تئاتر می‌توان مطرح کرد. در واقع حمایت از تئاتر، حمایت از همان هدفی است که همه ما به دنبالش هستیم.
ستاره باتجربه تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون با یکی از خبرنگاران گفتگوی عجیبی را تجربه کرد.
علیرضا فغانی با صلابت و انگیزه زیاد در جام جهانی قضاوت می‌کند و مهم ترین هدف او و کمک‌هایش حضور در فینال تورنمنت است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: هر شنبه فراخوان می‌دادند، اما به جایی نرسیدند. بعد خواستند با ساختن اتفاقاتی مانند حوادث دانشگاه شریف، مردم را تحریک کنند. در این حادثه، عده‌ای دانشجو و دانشجونما حرف‌های مستهجن زدند و نیرویی هم عصبانی شد و کاری کرد و دشمن همین را بهانه کرد. عملیات‌های کشته‌سازی در اردبیل و کرج نیز از دیگر اقدامات دشمن بود. بعد هم که از کردستان عراق و شرق کشور حملات مسلحانه‌ای انجام دادند. دشمن تمام تلاش خود را کرد، اما اهدافش محقق نشد.
پوتین در تاریخ ۲۱ سپتامبر در یک سخنرانی برای روسها گفت، غرب شروع به استفاده از "باجگیری هسته‌ای" علیه مسکو کرده و در همین سخنرانی طرح بسیج بخشی از نیروهای ذخیره ارتش روسیه برای کمک به عملیات نظامی روسیه در اوکراین را اعلام کرد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: مذاکره داد و ستد است، کلاس انشا نیست که حرف‌های قشنگ آنجا بزنید. اکثر مطالب در مذاکرات هم بر سر لغو تحریم‌هاست و توجه اصلی بر ماندگاری و پایداری دستور لغو تحریم‌هاست که به هر بهانه نخواهند آنها را برگردانند که سختی مذاکرات هم همین جاست.
عباس مقتدایی گفت: ما در روز‌های آینده تصمیمات بعدی را خواهیم گرفت بررسی‌ها خیلی طولانی نخواهد بود، چون حرف‌های ما کاملا منطبق با منافع خودمان و متناسب با فرآیند‌های مذاکرات است الان هم که می‌خواهیم تصمیم بعدی را جمع‌بندی کنیم بر همین مبنا جلو می‌رویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ