بعد از متحمل شدن شکست یک بر صفر مقابل تیم قعرنشین لیگ برتر، هواداران خشمگین چلسی خواستار برکناری گراهام پاتر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ باز هم شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و این خروج در همین نیمه ابتدایی در یک قدمی یک همتی شدن است! بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
لحظه مصدومیت دردناک یوسف کاظمی، ستاره آینده دار والیبال ایران را در جریان تورنمنت بلغارستان در دیدار با تیم ملی برزیل مشاهده می‌کنید که به همین دلیل بازی نیمه کاره تمام شد.
اعماق اقیانوس بسیار تاریک است. نور آفتاب سریعا توسط آب جذب شده و به عمقی بیشتر از ۱۰۰۰ متر از سطح آب نفوذ نخواهد کرد. پائین‌تر از این نقطه، عمق اقیانوس کاملا تاریک است و به همین دلیل منطقه‌ای که تایتانیک در آن قرار گرفته "منطقه نیمه شب" نامیده شده است.
«برای هیچکدام از طرفین عاقلانه نیست که در آستانه‌ی انتخابات بخواهند بر سر برجام مذاکره کنند. باید تا پایان انتخابات آمریکا منتظر ماند. اما همین چیزی که از برجام باقی مانده از تساعد تنش‌ها جلوگیری می‌کند.»
کاسمیرو در دقیقه 9 بازی برابر بورنموث با یک ضربه برگردان تماشایی شیاطین سرخ را پیش انداخت و همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.
فابیو کاپلو معتقد است که اکنون منچسترسیتی "بهترین تیم جهان" است. بله درست متوجه شدید؛ همین تیم پپ گواردیولا که برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید آماده می شود.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بنده این موضوع را به صورت جدی پیگیر هستم و اگر وضعیت تورمی به همین شکل ادامه پیدا کند، حقوق کارگران و حتی کارکنان در نیمه دوم سال قابل افزایش خواهد بود.
محمد محبی در مصاف با پارس جنوبی بعد از هدر دادن ضربه پنالتی نتوانست آن بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و به همین خاطر در بین دو نیمه تعویض شد.
هشتمین گل خولین آلوارز در لیگ برتر فوق العاده تماشایی بود و با همین گل سیتی نیمه اول بازی برابر فولام را 1-2 پیروز به رختکن رفت.
شاگردان گواردیولا در همین نیمه اول تکلیف آرسنال را یک‌سره کردند.
ناهید درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند، اما موفق نشدیم و دومین‌بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه‌شب سهیل به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.
رئیس عدلیه در همین راستا بیان داشت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ وزیر صمت خواستار اختیاراتی شد تا بتواند تا پایان سال ۱۴۰۱، بواسطه آن اختیارات، تولید خودرو را تا ۵۰ درصد افزایش دهد و به تبع آن، قیمت‌ها کاهش یابد؛ بر همین اساس، ما شاهد افزایش تولید و عرضه خودرو بودیم، اما آیا قیمت‌ها نیز کاهش یافت؟
در همین راستا قرار است یک موشک لانگ مارچ۵B با قسمت دوم Yuanzheng-۲ برای نخستین بار از بندر فضایی ونچانگ در نیمه دوم سال جاری میلادی به فضا پرتاب می شود.
آمریکایی که در سال‌های۲۰۲۱ و نیمه ۲۰۲۲ دائما مذاکره مستقیم را از ایران مطالبه می‌کرد و در مقابل تهران از پذیرش این خواسته سر باز می‌زد، به یک‌باره نفس مذاکره را به یک اهرم و نیروی فشار تبدیل کرد. به همین دلیل آنتونی بلینکن، جیک سالیوان، رابرت مالی و سایر مقامات آمریکایی دائما بر این مساله پافشاری کردند که برجام تا اطلاع ثانوی در دستور کار نیست. اما چرا معادله این‌چنین معکوس شد؟پاسخ کاملا روشن است؛ این ادراک در میان مقامات آمریکایی شکل گرفت که این‌بار تهران به مذاکره بیشتر از آمریکا نیاز دارد.
آقای مرتضوی توضیح می‌دهد: در این دوماهی که از زهرا هیچ خبری نیست نه شب داریم نه روز. افسرده شدیم. وقتی زهرا ناپدید شد، روز «جمعه» بود. از بیشتر همسایه‌ها پرسیدیم، اما آن‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند. در کوچه ما چند اداره است که دوربین‌های مداربسته دارند. روز‌های اول با ما همکاری نکردند و گفتند؛ برای دیدن فیلم‌ها «نامه از مراجع قضایی» لازم است. بعد از ده، پانزده روز از آگاهی به ما نامه دادند تا فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته بررسی شود، اما چند روز بعد از همان اداره‌ها به من تماس گرفتند که هیچ ردی از زهرا دختر شما در این فیلم‌ها نیست و اصلا چنین شخصی در فیلم‌ها وجود ندارد.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش گفت: اگر با این روند مصرف بنزین را ادامه بدهیم، نیمه دوم سال آینده به یک وارد کننده بنزین تبدیل می‌شویم.
متهم گفت:رحمان از دوستانم بود و از آنجایی که کارش رمالی بود مشتری‌های زیادی هم داشت مطمئن بودم که پول زیادی دارد. به همین خاطر از دوستانم به نام‌های کریم و اکبر خواستم تا با همکاری هم از خانه او سرقت کنیم. چون می‌دانستم که فلج است و نمی‌تواند از خودش دفاع کند با خیال راحت با طرح نقشه‌ای بعد از نیمه شب وارد خانه‌اش شدیم. با دوستانم دهانش را بستیم تا سر و صدا نکند بعد جست و جوی پول‌ها را آغاز کردیم، اما فقط به یک میلیون تومان رسیدیم و وقتی می‌خواستیم از خانه خارج شویم دیدیم او نفس نمی‌کشد و از ترس مان به سرعت آنجا را ترک کردیم.
علیرضا جهانبخش می‌‌گوید اعضای تیم ملی ایران از همین امشب شکست برابر انگلیس را فراموش و روی بازی با ولز تمرکز خواهند کرد.
زن جوان گفت: ساعت ۸ و نیم شب بود که زنگ در خانه‌مان را زدند. ما در طبقه دوم برجی در زعفرانیه زندگی می‌کنیم. پشت در سرایدار ساختمان بود که برای گرفتن زباله آمده بود. از آنجایی که هر شب در همین بازه زمانی او به مقابل آپارتمان می‌آمد، در را باز کردم. اما به محض باز کردن در، ناگهان چهار مرد که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند به همراه سرایدار در مقابل درظاهر شدند.
بازار سرمایه این روزها به لحاظ ارزندگی و پی بر ای در منطقه جذاب و قابل قبولی برای سرمایه‌گذاری به سر می‌برد، در همین رابطه تحلیل و پیش بینی مسعود مهدیان - تحلیلگر بازار سرمایه را از وضعیت بورس در نیمه دوم سال بخوانید.
ویرا، مربی پرسپولیس می‌گوید در نیمه دوم پس از به زمین رفتن شیخ دیاباته شرایط این تیم در باکس بهتر شد و به گل رسیدند.
ماجرای این درگیری مرگبار در نیمه شب یازدهم مهر هنگامی رقم خورد که جوان موتورسواری وارد خیابان ابوطالب ۶۲ شد و به حرکت خود ادامه داد. در همین حال نوجوان ۱۷ ساله‌ای که او نیز گاز موتورسیکلت را می‌فشرد در تاریکی شب کنار موتورسوار ۲۱ ساله قرار گرفت و ناگهان چشمش به راکب موتورسیکلت خیره ماند.
بار اول خیلی سخت بود. اصلا نتونستم دست به کیسه‌ها بزنم. نزدیک نیمه شب رفتم که کسی منو نبینه. رفتم سراغ سطلی توی یه خیابون خلوت. پر بود از کیسه آشغال. کیسه‌ها رو از سطل درآوردم و خالی کردم کف پیاده‌رو. چراغ موبایلم رو گرفتم روی زباله‌ها. مقوا و قوطی و پلاستیک رو لابه‌لای پوشک کثیف و تفاله میوه و آشغال سبزی می‌دیدم ولی نمی‌تونستم دست بزنم. بوی گندش حالم رو به‌هم زد. کنار همون زباله‌ها بالا آوردم. رفتم دورتر نشستم کف خیابون و زدم زیر گریه.
جارلسبرگ نوعی پنیر ملایم و نیمه نرم با طعم آجیلی است که از شیر گاو تهیه می‌شود و سوراخ‌های منظمی دارد. این پنیر از شهری به همین نام در شرق نروژ سرچشمه می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ